Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-04, 12:35
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Du får "tro" vad du vill.

Har du några siffror som stödjer ditt påstående "Hon skulle kunna luta sig tillbaks och gå i pension."?
Citera
2018-09-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har du några siffror som stödjer ditt påstående "Hon skulle kunna luta sig tillbaks och gå i pension."?

Ja jag tänkte länka till bilder på alla hennes konton. Vet du någon lämplig plats? Asgarv !

Nej jag kan bara hänvisa till allabolag.se
Citera
2018-09-04, 12:42
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ja jag tänkte länka till bilder på alla hennes konton. Vet du någon lämplig plats? Asgarv !

Nej jag kan bara hänvisa till allabolag.se

Ja, berätta vad som blir kvar till Isabella Löwengrip privat efter avdrag för skatt och avgifter om hon väljer att avveckla allt och pensionera sig. Förstår du skillnaden mellan bolagets tillgångar och privata tillgångar?
Citera
2018-09-04, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ja, berätta vad som blir kvar till Isabella Löwengrip privat efter avdrag för skatt och avgifter om hon väljer att avveckla allt och pensionera sig. Förstår du skillnaden mellan bolagets tillgångar och privata tillgångar?

Det förstår jag mycket väl. Men det finns ingen här på flashback som kommer ge dig den informationen. Trodde du verkligen det?
Citera
2018-09-04, 13:09
Medlem
luddesbros avatar
Hon har aldrig tjänat riktigt stora pengar. Aldrig gjort nån exit. Företagen är inga kioskvältare. Att synas i media betyder inte ett fett bankonto. Kanske hon kan göra stora pengar framöver men det är en annan femma.
Citera
2018-09-04, 13:23
Medlem
Måste ändå garva lite åt den person som använder Blondin Bellas krämer, äter zyromierskas müsli och Glenn Strömbergs tomatsås, shulmans vitaminer och klär sig i Zlatans kläder och parfym. Haha vilken luffare!
Citera
2018-09-04, 13:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Hon är bara 28, en riktig vinnartjej. Men som sagt fortsätter hon i full fart och lugnar ned sig med vin borde det sluta åt helvete.

Allt händer av en anledning och kvinnor tål inte stress lika bra som män. Hon borde kanske byta kön och bli en riktig vinnare?

Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Vore jag Bella skulle jag ta en paus från jobb och offentlighet och bara ta det lugnt och leva hälsosamt.

Hon borde också sluta upp med sitt skrytsamma beteende som bara går ut på att få likes, ryggdunkningar och uppmärksamhet via bloggen, media och instagram. Den dag då hennes stjärna dalar så blir det ännu lättare att ta till baginbox-vinet.
Citera
2018-09-04, 16:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Soliditeten är väldigt god. Bella har en stor plånbok, ja det gör faktiskt ont i ena skinkhalvan när hon sitter på den.

Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej. Du som är insatt, ge oss siffrorna då.

Citat:
Hon har redan lugnat ned sig. Hon har anställda som sköter både det ena och andra. Hon skulle kunna luta sig tillbaks och gå i pension.

Citat:
Det förstår jag mycket väl. Men det finns ingen här på flashback som kommer ge dig den informationen. Trodde du verkligen det?

Du har helt enkelt ingenting som stödjer ditt påstående om att "hon skulle kunna luta sig tillbaks och gå i pension"
Citera
2018-09-04, 17:03
Medlem
JBernards avatar
Blondinbella (och alla andra semikändisar som lever på sitt "varumärke") måste snida medan järnet är varmt. Det känns inte så jättehett att köpa en kräm som Blondinbella "utvecklat" eller dricka Rödtjut som Camilla Läckberg klistrat dit en etikett med sin nuna på (och ökat priset med 25%) om några år skulle jag tippa på.

Men Blondinbella verkar ha mer driv än de flesta andra, så hon landar förmodligen på fötterna igen.
Citera
2018-09-05, 19:13
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Eller så måste hon lugna sina nerver och vad är då bättre än ett glas vin eller två eller tre........vin är väl förresten ingen stor symbol för lyx och det goda livet, alla dom där vintanterna i varierande åldrar som springer på bolaget utstrålar inte direkt lyx och flärd

Isabella kan däremot ha byggt upp ett alkoholberoende i unga år. Det bådar inte gott för framtiden.
I går laddades en övertydlig bild upp på hennes Instagram: ett middagsbord och i förgrunden vinglas fyllda med vatten.
Isabella har koll på flashback
Bra, Isabella!
Citera
2018-09-05, 19:30
Medlem
Bronixs avatar
Fy fan vad gammalt och äckligt hennes ansikte ser ut fast hon är söndersminkad

https://i.imgur.com/hopixSz.jpg
Citera
2018-09-06, 06:32
Bannlyst
Citat:
Allt blir uppförstorat i media. Så även detta.

Även hennes framgång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in