En känd traders / twittrar påstår att han vet några som lånat ut till H. I så fall tror jag det är vanliga privatpersoner som är intresserad av trading och placeringar. Kommer en liten bit in i klippet https://youtu.be/hgwh9QoWHC4
Nu är du igång igen med maffian och igår påstod du att skulderna från ickekriminella är sålda till kriminella. Jag frågade dig vad du bygger detta på men verkar få fråga igen.
Har du nånting som tyder på det annat än det som kommer från Blondinbellas entourage?
Anledningen till frågan är att för alla andra så pekar mindre och mindre på att det faktiskt finns något kriminellt gäng som letar efter honom och de allra flesta är inne på att Bellas gäng fabulerat ihop detta.. de allra flesta utom du.
Så fungerar det inte. Du kan inte sitta och trade:a i t ex en ISK och sen "flytta" förlusttraden till ett vanligt aktiekonto och realisera den där. Du får isåfall sälja i ISK:n och då är förlusten redan realiserad där och sen flytta likviden till aktiedepån. Men vad skulle vinningen vara med det?
Ja, du kan sälja till dig själv. Fast det inte är lagligt. Tror du Hampus bryr sig om det? Tycker du han beteende tyder på det??
En känd traders / twittrar påstår att han vet några som lånat ut till H. I så fall tror jag det är vanliga privatpersoner som är intresserad av trading och placeringar. Kommer en liten bit in i klippet https://youtu.be/hgwh9QoWHC4
Vi tackar de som gett oss en insikt i en daytraders liv och de olika sätt som kan användas för detta.
Kan vi nu lämna det OT-spåret och återgå till resten av vad som händer just nu i Bellas liv? Det borde räcka och bli över.
Läser att hon har livvakt. Snacka om att människan tar sig själv på, på tok för stort allvar. Hon är knappast stå betydelsefull så att någon skulle vilja knäppa henne. Och ännu mindre bli ihop med henne med det där hästnyllet som hon har.
Läser att hon har livvakt. Snacka om att människan tar sig själv på, på tok för stort allvar. Hon är knappast stå betydelsefull så att någon skulle vilja knäppa henne. Och ännu mindre bli ihop med henne med det där hästnyllet som hon har.
Har man varit ihop med den där Hampus verkar det väl vara klokt. Han verkar dra med sig en massa löst folk från alla delar av samhället😉
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!