2019-01-25, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod3styblais3
Efter hon postade detta har dock skilsmässan gått igenom.

Nej, det har den inte, artikel från den 21 januari.

https://www.expressen.se/noje/efter-...tfarande-gift/
Citera
2019-01-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80
Nej, det har den inte, artikel från den 21 januari.

https://www.expressen.se/noje/efter-...tfarande-gift/
Såg någonstans för ett par dagar sedan, kommer inte ihåg om det var Bellas blogg eller Instagram,
att Bella säger/skriver "nu är jag officiellt skild"
Citera
2019-01-25, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zharon
Såg någonstans för ett par dagar sedan, kommer inte ihåg om det var Bellas blogg eller Instagram,

Som det står i artikeln så säger hon det under Elle-galan när hon intervjuas men sen när Expressen kollar upp så stämmer inte det.
Citera
2019-01-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zharon
Hon menade att hon hade skrivit under fullföljden för egen del men verkar ha bortsett från det faktum att det inte räcker med ena partens fullföljd om det bara är en av parterna som ansökt om äktenskapsskillnad.
Skriver inte den andra parten också under så kommer tingsrätten att skicka en skrivelse till den som inte skrivit under med begäran om kommentarer. Får man inget svar utdöms äktenskapsskillnad ändå efter några veckor.
Senast redigerad av Andylin 2019-01-25 kl. 12:20.
Citera
2019-01-25, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Nej hon har inte köpt huset.
Vore ju intressant om du kunde utveckla detta närmare.
Har du information om de närmare omständigheterna så vore det ju bra om vi fick veta eftersom vi annars gissar på olika möjligheter.
Verkar ju inte som hon ännu har fullföljt något köp (se vad jag skrev).
Men menar du att hon inte heller kommer att köpa huset?
Varför skulle annars Odd skriva under inteckningsansökan?
Bella skriver att hans underskrift gäller "nya huset".
Citera
2019-01-25, 12:35
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andylin
Vore ju intressant om du kunde utveckla detta närmare.
Har du information om de närmare omständigheterna så vore det ju bra om vi fick veta eftersom vi annars gissar på olika möjligheter.
Verkar ju inte som hon ännu har fullföljt något köp (se vad jag skrev).
Men menar du att hon inte heller kommer att köpa huset?
Varför skulle annars Odd skriva under inteckningsansökan?
Bella skriver att hans underskrift gäller "nya huset".

"Nu väntar en jobbdag hemma. Teamet är här och förutom content så kommer Expressen hit för en större intervju. Jag vill sätta punkt efter allt som stått i media under hösten och vintern och har därför bjudit hem dom. Det har varit en del rykten och oklarheter så det blir bra."

https://www.isabellalowengrip.se/201...och-expressen/

Expressen är ju kända för att alltid lyfta fram saningen om allt så snart har vi svaren på det mesta..
Citera
2019-01-25, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
"Nu väntar en jobbdag hemma. Teamet är här och förutom content så kommer Expressen hit för en större intervju. Jag vill sätta punkt efter allt som stått i media under hösten och vintern och har därför bjudit hem dom. Det har varit en del rykten och oklarheter så det blir bra."

https://www.isabellalowengrip.se/201...och-expressen/

Expressen är ju kända för att alltid lyfta fram saningen om allt så snart har vi svaren på det mesta..

Frågan är om Isabella verkligen ger dom sanningen.
Citera
2019-01-25, 12:43
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daxshandlaren
Jag ska kolla genom lite årsredovisningar för hennes bolag idag, återkommer med svar

Tackar! Inte för att jag bryr mig eller är det minsta intresserad!
Citera
2019-01-25, 12:44
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Frågan är om Isabella verkligen ger dom sanningen.

Jag var givetvis ironisk. Expressen är hennes kanal rakt ut som bara nickar på huvudet och aldrig ifrågasätter något. Perfekt material för deras ”clickbate” strategi som genomsyrar både Expressen och Aftonbladet.
Citera
2019-01-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Jag var givetvis ironisk. Expressen är hennes kanal rakt ut som bara nickar på huvudet och aldrig ifrågasätter något. Perfekt material för deras ”clickbate” strategi som genomsyrar både Expressen och Aftonbladet.
Fast nu blir hennes flygningar till NY ifrågasatta av Alex Schulman i just den tidningen. Det av klimatskäl.

Här: https://www.expressen.se/kronikorer/...-alla-skammas/
Citera
2019-01-27, 09:53
Medlem
Ringhals3s avatar
Ni som är premiumläsare hos Expressen kan frossa i en ny intervju med BB.

Någon som vill delge oss lite av hennes fantasier?

Redan efter gratisingressen så tänker man på det gamla talesättet "Högmod går före fall"

"Isabella Löwengrip, 28, har haft en tuff höst med två stalkare och en expojkvän som gick i personlig konkurs.

Nu berättar bloggaren och entreprenören om varför hon bröt med livvakten – och avslöjar sina nya affärsplaner.

– Jag har som mål att bli världens mäktigaste kvinna, säger hon.

Expressen träffar Isabella Löwengrip i hennes mångmiljonvilla utanför Stockholm."
Citera
2019-01-27, 09:57
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ni som är premiumläsare hos Expressen kan frossa i en ny intervju med BB.

Någon som vill delge oss lite av hennes fantasier?

Redan efter gratisingressen så tänker man på det gamla talesättet "Högmod går före fall"

"Isabella Löwengrip, 28, har haft en tuff höst med två stalkare och en expojkvän som gick i personlig konkurs.

Nu berättar bloggaren och entreprenören om varför hon bröt med livvakten – och avslöjar sina nya affärsplaner.

– Jag har som mål att bli världens mäktigaste kvinna, säger hon.

Expressen träffar Isabella Löwengrip i hennes mångmiljonvilla utanför Stockholm."

Här sammanfattas det lite av artikeln https://bloggbevakning.se/2019/01/27...la-bakom-vagg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in