2019-08-11, 15:39
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nej, inför Erik så är hon bara ett offer. Barbro har noll koll och eftersom Isabella är vän med Sofia så har väl Barbro trott att all kritik mot Isabella är näthat och avundsjuka.

Men Sofia lyser med sin frånvaro. Inga fler träffar med Alexander och Gabriel med Gillis och Sally längre.

Med andra ord så utnyttjar Isabella både Erik och Barbro som kommer att få en rejäl kalldusch den dag det går upp för dem vem Isabella verkligen är.
Citera
2019-08-11, 15:43
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Odd är inget helgon. Isabella ger honom ett bra underhåll mot tystnad.

Så Isabella betalar Odd ett underhåll för att han ska hålla tyst, intressant.
Någon mer som Isabella betalar för att hålla tyst?
Citera
2019-08-11, 15:56
Medlem
Citat:
Nej, inför Erik så är hon bara ett offer. Barbro har noll koll och eftersom Isabella är vän med Sofia så har väl Barbro trott att all kritik mot Isabella är näthat och avundsjuka.

Men Sofia lyser med sin frånvaro. Inga fler träffar med Alexander och Gabriel med Gillis och Sally längre.

Så fort någon kritik kommer fram så ska det vändas till näthat.
Menar du att inför Erik så är hon bara ett offer- för näthat?
Det har hon väl isåfall bäddat för själv med alla sina lögner och sitt enorma skrytande som alla ser igenom, alla utom Erik Selin, tydligen.
Citera
2019-08-11, 16:01
Medlem
Hennes mål är att bli gravid. Erik vill inte ha barn
Vi får väl se vem som vinner.

Erik betalade endel för huset eftersom Isabella var så ledsen och svag. Men hon fick skrivs på ett inofficiellt skuldebrev på summan. Endel har hon betalat tillbaka.

Hennes krämer är billigt skit som hon gör om i ny förpackning med sitt namn. Hon köper från något företag på Alibaba. Hon köper billiga kopior. Mycket av hennes lyxgrejer är billiga kopior.
Citera
2019-08-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Så Isabella betalar Odd ett underhåll för att han ska hålla tyst, intressant.
Någon mer som Isabella betalar för att hålla tyst?

Ja några har fått betalt, andra har fått jobb och vissa hotar hon med att avslöja på sina sociala medier. Hon kan ju konsten att vinkla saker, ljuga och även förvanska. Hon har även flera anonyma konton på Twitter och Instagram där hon själv näthatar och spionerar på vissa kändisar. Bianca har fått en hel del från dessa konton. Även Schulman spionerar hon på. Hon har erbjudit belöning för den som hittar saker på Alex.
Citera
2019-08-11, 16:10
Medlem
Du verkar ha bra koll och säger inte emot dig. Men att få in ett sortiment på apotek etc så går det inte köpa saker på alibaba express och byta etikett bara. Jag har själv jobbat med hudkräm och vet hur det funkar. Har du en produkt och bara vill lägga till ett ord på en ny förpackning så kostar det en del pengar och en ny ansökan för produkten även om innehållet är densamma.

Citat:

Erik betalade endel för huset eftersom Isabella var så ledsen och svag. Men hon fick skrivs på ett inofficiellt skuldebrev på summan. Endel har hon betalat tillbaka.

Hennes krämer är billigt skit som hon gör om i ny förpackning med sitt namn. Hon köper från något företag på Alibaba. Hon köper billiga kopior. Mycket av hennes lyxgrejer är billiga kopior.
Citera
2019-08-11, 16:12
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Ohyggligt mycket äkta skvaller de senaste sidorna i tråden! Mycket av detta skvaller verkar oerhört svårverifierat, önsketänkande blandat med fria fantasier!

Vi behöver knappast överdriva eller hitta på för att detta drama skall vara spännande! Jag klarar mig gott med de kunniga skribenternas analyser av Blondinbella och hennes förhavanden här i tråden!

Var finns fakta om tex hennes medicinska aborter, att Erik tipsade henne om Hampus ekonomi eller att Erik (tvärt emot uppgifter i media) inte tänkt skilja sig förräns i November efter att ha träffat Blondinbella?

Jag tror USA satsningen, i kombination med att hon helt enkelt blir "ute" blir det som sänker henne.

Visst är det kul att gôtta sig i spekulativt skvaller men när det saknas relevant uppbackning av påståendena så känns skvallret lite övetdrivet många gånger!

Och så en ftåga! Är det Patek klockan från Hampus hon bär fortfarande? Hon påstår att hon lämnade tillbaks den men fick en likadan av en "kompis"! Jo tjena!
Citera
2019-08-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Menar du att inför Erik så är hon bara ett offer- för näthat?
Det har hon väl isåfall bäddat för själv med alla sina lögner och sitt enorma skrytande som alla ser igenom, alla utom Erik Selin, tydligen.

Han blev förbannad när bilderna på henne och honom hand i hand publicerades, han ville inte att barnen skulle se det. Men Isabella hade bett en av sina kontakter att fotografera dom. Det var utstuderat planerat. Bara minuterna innan så tog hon hans hand. Han är inte den som går omkring hand i hand. Så där borde han ha genomskådat henne. Men jag är ju så känd är hennes förklaring till bilderna. Erik fick förklara ännu en tabbe för sina barn och fru. De är ju fortfarande gifta i 6 månader.
Citera
2019-08-11, 16:14
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:

Inte så konstigt då att Isabella gör reklam för hudvårdsprodukter från andra företag!

När ska det gå upp för Erik Selin att Isabella inte visar upp sitt rätta jag i hans närvaro, manipulerar och duperar hela tiden.
Citera
2019-08-11, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parayok
Du verkar ha bra koll och säger inte emot dig. Men att få in ett sortiment på apotek etc så går det inte köpa saker på alibaba express och byta etikett bara. Jag har själv jobbat med hudkräm och vet hur det funkar. Har du en produkt och bara vill lägga till ett ord på en ny förpackning så kostar det en del pengar och en ny ansökan för produkten även om innehållet är densamma.

Jag vet att det är ett företag från Alibaba hon köper av men jag vet inte hur produkten förändras innan den säljs till Apoteket. Men det ska jag försöka ta reda på.
Citera
2019-08-11, 16:17
Medlem
Gåvoskatten är ju borttagen så därför säger hon ofta att hon får saker när folk undrar.
Citera
2019-08-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Ohyggligt mycket äkta skvaller de senaste sidorna i tråden! Mycket av detta skvaller verkar oerhört svårverifierat, önsketänkande blandat med fria fantasier!

Vi behöver knappast överdriva eller hitta på för att detta drama skall vara spännande! Jag klarar mig gott med de kunniga skribenternas analyser av Blondinbella och hennes förhavanden här i tråden!

Var finns fakta om tex hennes medicinska aborter, att Erik tipsade henne om Hampus ekonomi eller att Erik (tvärt emot uppgifter i media) inte tänkt skilja sig förräns i November efter att ha träffat Blondinbella?

Jag tror USA satsningen, i kombination med att hon helt enkelt blir "ute" blir det som sänker henne.

Visst är det kul att gôtta sig i spekulativt skvaller men när det saknas relevant uppbackning av påståendena så känns skvallret lite övetdrivet många gånger!

Och så en ftåga! Är det Patek klockan från Hampus hon bär fortfarande? Hon påstår att hon lämnade tillbaks den men fick en likadan av en "kompis"! Jo tjena!

Tror Erik köpte en likadan till henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in