Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-12, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom visar bilden en extra kaffekopp och en skymt av en mans hand och en skjortärm.
https://postimg.cc/KRTH7DC4
ES ska tydligen med på resan... undrar om han kan föna hår och fixa makeup?🤣
Kan det vara så att det är ett helt team med på resan, med mjukt toalettpapper och 38 outfits plus litet produkter från Löwengrip som presenter? Torrshampo som luktar kola vore väl pricken över i

Haha! Hon verkar så otroligt barnslig!
Citera
2019-09-12, 21:07
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Vem skulle då ha Bentleyn hennes pojkvän köpte?
Han har inget körkort och kunde inte använda den själv.
Privatchaufför var nog inte aktuellt.

Nja! Hon stod väl aldrig som ägare till Bentleyn och det var väl inte i samband med hennes födelsedag den figurerade?

Notera detta bentleyinlägg från hennes blogg 8 september 2018!

"Jag älskar min Porsche (är inne på min Panamera nummer två, nu kör jag en hybrid) men det är alltid roligt att få testa nya bilar. I helgen fick jag låna Bentlys nya Continental GT från Autoropa på Grevgatan. Den nya modellen har precis börjat rulla ut så det kändes extra roligt. Personalen på Autoropa hade valt en färg som kändes ”Isabella” och jag håller helt med. Jag tror att den heter White sand."

Vilket UFO hon är! Autoropa ligger på Grev Turegatan och inte Grevgatan! Suck! Ska man tillhöra överklassgräddan i Stockholm så måste man kunna skilja på dessa två adresser!
Citera
2019-09-12, 23:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nja! Hon stod väl aldrig som ägare till Bentleyn och det var väl inte i samband med hennes födelsedag den figurerade?

Notera detta bentleyinlägg från hennes blogg 8 september 2018!

"Jag älskar min Porsche (är inne på min Panamera nummer två, nu kör jag en hybrid) men det är alltid roligt att få testa nya bilar. I helgen fick jag låna Bentlys nya Continental GT från Autoropa på Grevgatan. Den nya modellen har precis börjat rulla ut så det kändes extra roligt. Personalen på Autoropa hade valt en färg som kändes ”Isabella” och jag håller helt med. Jag tror att den heter White sand."

Vilket UFO hon är! Autoropa ligger på Grev Turegatan och inte Grevgatan! Suck! Ska man tillhöra överklassgräddan i Stockholm så måste man kunna skilja på dessa två adresser!
Vad spelar det för roll att hon inte var registrerad ägare till Bentleyn?
Porschen hon kallar sin var inte heller hennes utan en leasingbil.
Bilen var till henne. Hampus reggades som ägare till bilen dagen efter Bellsans födelsedag.
Poängen med Bellsan är ju att det inte spelar någon roll om något är sant eller inte.

Överklassen sitter inte i en Bentley i Autoropas visningslokal och rakar benen. Inte heller fotograferar det hela och postar bilden på IG.
Citera
2019-09-13, 00:21
Medlem
qutms avatar
Citat:
Vad spelar det för roll att hon inte var registrerad ägare till Bentleyn?
Porschen hon kallar sin var inte heller hennes utan en leasingbil.
Bilen var till henne. Hampus reggades som ägare till bilen dagen efter Bellsans födelsedag.
Poängen med Bellsan är ju att det inte spelar någon roll om något är sant eller inte.
Överklassen sitter inte i en Bentley i Autoropas visningslokal och rakar benen. Inte heller fotograferar det hela och postar bilden på IG.
Försöker förklara att vissa (du och andra) i tråden har väldigt bra koll, mycket bättre än man först tror
Tycker det börjar bli väldigt uppenbart, förhoppningsvis så begriper t.ex. även hjärn-detektiven Pank-borg det så att denna skvaller-tråd kan fokusera på skvaller och fotton och nästa år kanske FUPar
Senast redigerad av qutm 2019-09-13 kl. 00:23.
Citera
2019-09-13, 10:10
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enflugapavaggen
Hennes senaste story med frukost, flygbiljett och tidning, och det bara råååkar vara en artikel om ES på tidningssidan sidan som visas. Så uppenbart att ES inte vill synas och att Bella gör allt för att flasha sin nya vandrande plånbok till pojkvän...

Var är hennes säkerhetsteam nu? Var är entourage med alla i teamet som fönar, sprayar och borstar håret på henne? Hon är enbart patetisk och att ES ens kan tänka sig att spendera tid med denna idiot. Men som Frank Andersson sa, kuken måste få sitt.
Citera
2019-09-13, 10:21
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Var är hennes säkerhetsteam nu? Var är entourage med alla i teamet som fönar, sprayar och borstar håret på henne? Hon är enbart patetisk och att ES ens kan tänka sig att spendera tid med denna idiot. Men som Frank Andersson sa, kuken måste få sitt.
Nu vet jag inte alls hu ES är men att vara förmögen betyder inte att man automatiskt har lätt att få till det med motsatta könet. Kan vara nåt så enkelt.
Citera
2019-09-13, 13:36
Medlem
Boopidoos avatar
Jaha ... då är det väl officiellt då
https://postimg.cc/QFWxvgJ2
Citera
2019-09-13, 14:14
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jaha ... då är det väl officiellt då
https://postimg.cc/QFWxvgJ2
Kul En bekräftelse på att Erik betalar.
Då kanske stiftelsen kommer att ha säte i USA? Kan ju komma väl till pass skattemässigt om han har verksamhet där.
Senast redigerad av DoraF 2019-09-13 kl. 14:46.
Citera
2019-09-13, 14:46
Medlem
qutms avatar
10 ar sedan nu
http://www.youtube.com/watch?v=875cW...eature=related
Citera
2019-09-13, 15:34
Medlem
qutms avatar
Citat:
Kul En bekräftelse på att Erik betalar.
Då kanske stiftelsen kommer att ha säte i USA? Kan ju komma väl till pass skattemässigt om han har verksamhet där.
Bra jobbat, du kanske är något stort på spåren!
Det lilla jag kan bidra med som förstahandsuppgifter, är att privata helikoptrar flygs mellan Europa och Afrika
Man har överenskommelser med personal pa mindre flygplatser och speciella lanes sa att bagage bilar m.m. inte kontrolleras
Antar att privat-getter kan användas på liknande sätt, i alla fall små privata getter, men det ar nog mer praktiskt med helikoptrar eftersom det ar ännu diskretare
Vi far se, nar det börjar flygas med helikoptrar mellan Marbella och Afrika, da ar nog katten riktigt rutten
Senast redigerad av qutm 2019-09-13 kl. 15:39.
Citera
2019-09-13, 16:23
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Tror nog att hon faktiskt gjorde just det. Bilen hon sitter i är en Bentley SUV och bilen Hampus köpte var en 2-dörrars coupe.
Senast redigerad av cyberhawk 2019-09-13 kl. 16:26.
Citera
2019-09-13, 18:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Tror nog att hon faktiskt gjorde just det. Bilen hon sitter i är en Bentley SUV och bilen Hampus köpte var en 2-dörrars coupe.

Ja, hon gjorde det, men överklassen gör det inte. Bella hör inte till överklassen och kommer aldrig att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in