Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-04, 18:33
  #205
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
David Fjäll är dock den största skitstöveln ever. Dryg, spydig, skrattar åt sina egna skämt och andras olyckor/misslyckanden.

Nja, vet inte om jag delar den bilden, utan att komma på några exempel på rak arm så tycker jag nog att han har vettiga åsikter och pratar med folk med respekt (förutom med Fabbe enstaka gånger, men det ingår )
Citera
2023-10-04, 19:07
  #206
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Nja, vet inte om jag delar den bilden, utan att komma på några exempel på rak arm så tycker jag nog att han har vettiga åsikter och pratar med folk med respekt (förutom med Fabbe enstaka gånger, men det ingår )

Man kan ha vettiga åsikter men ändå vara dryg och spydig.

Själv anser jag att programmet blir mer seriöst och lättsamt att följa när Axel Insulander eller Jesper Hoffman leder programmet.
Citera
2023-10-05, 18:16
  #207
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Man kan ha vettiga åsikter men ändå vara dryg och spydig.

Själv anser jag att programmet blir mer seriöst och lättsamt att följa när Axel Insulander eller Jesper Hoffman leder programmet.

DET däremot håller jag med om, föredrar när programmet har en humoristisk touch.
Bäst lineup är Hoffman, Robin Berglund och Fabbe.
Citera
2023-10-05, 20:51
  #208
Medlem
Axel, Fabbe och Timell är en riktig stökig trio =)
Citera
2024-03-26, 05:01
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Tittar på Fotbollsmorgon varje dag och har mina favoriter bland panelen.
En som är jävligt långt ner på den listan är Anders Timell.
Vad är det för fel på karln? Avbryter konstant och svävar gärna iväg på helt andra saker än det aktuella ämnet.
Dessutom verkar han inte ha speciellt bra koll på nutiden.

Hatar honom!

Noll koll på fotboll har han också.

Han är ett dampbarn med ett extremt uppmärksamhetsbehov.

Klarade sig med nöd och näppe från MeToo tyvärr.
Citera
2024-04-08, 16:16
  #210
Medlem
Har hela tiden gillat Fans corner Sverige med Axén och gänget, men hoppas verkligen att deras nystart med stentråkigt införsnack (inspelat flera dagar i förväg) bara är något tillfälligt.
Citera
2024-04-08, 20:38
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Har hela tiden gillat Fans corner Sverige med Axén och gänget, men hoppas verkligen att deras nystart med stentråkigt införsnack (inspelat flera dagar i förväg) bara är något tillfälligt.

Håller med. Livesändningen va ju halva grejen med hela konceptet. Hoppas det kommer tillbaka.
Citera
2024-04-11, 11:16
  #212
Medlem
EuropeanCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Har hela tiden gillat Fans corner Sverige med Axén och gänget, men hoppas verkligen att deras nystart med stentråkigt införsnack (inspelat flera dagar i förväg) bara är något tillfälligt.
Jag lyssnade lite på den i början för 2 (?) år sedan, då var det Axén och Edman. Varför slutade Edman?
Citera
2024-04-11, 12:38
  #213
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Har hela tiden gillat Fans corner Sverige med Axén och gänget, men hoppas verkligen att deras nystart med stentråkigt införsnack (inspelat flera dagar i förväg) bara är något tillfälligt.

Nej, det var ingen lyckad omstöpning. Tyckte de hade ett grymt upplägg med lyssnarsamtalen på tisdagar och ett mer uppsamlande avsnitt på fredagar där de tog upp veckans snackisar och ibland kunde prata fördjupande om något mer nischat t.ex. som när de talade om vikten av ett "bra kontor".

Citat:
Ursprungligen postat av EuropeanCastle
Jag lyssnade lite på den i början för 2 (?) år sedan, då var det Axén och Edman. Varför slutade Edman?

Edman blev sportchef för Landskrona BoIS. Avgick dock efter mindre än ett år.
__________________
Senast redigerad av snillet_1 2024-04-11 kl. 12:43.
Citera
2024-04-11, 13:54
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nej, det var ingen lyckad omstöpning. Tyckte de hade ett grymt upplägg med lyssnarsamtalen på tisdagar och ett mer uppsamlande avsnitt på fredagar där de tog upp veckans snackisar och ibland kunde prata fördjupande om något mer nischat t.ex. som när de talade om vikten av ett "bra kontor".

Verkligen. Gamla upplägget var riktigt bra, och lyxigt att få två avsnitt i veckan. Nåt spelbolag var väl med på ett hörn, men annars kryllade det väl inte av reklam så det kanske inte rasslade in så mycket pengar sett till insatsen det krävde med fasta tider på tisdagkvällar och allt sånt.

Hade personligen hellre lyssnat på ett summerande avsnitt efter omgången än halvhjärtade spekulationer inför.

Namnet fans corner har inte lika mycket med innehållet att göra längre heller, kan man tycka. Men men, de kommer förhoppningsvis på bättre tankar snart.
Citera
2024-04-27, 13:50
  #215
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Man kan ha vettiga åsikter men ändå vara dryg och spydig.

Själv anser jag att programmet blir mer seriöst och lättsamt att följa när Axel Insulander eller Jesper Hoffman leder programmet.
Jag har lyssnat/tittat en hel del på Fotbollsmorgon nu ett tag bakåt. Aldrig följt någon fotbollspod innan. Jag är väldigt imponerad av hur jävla bra de får ihop det. Väldigt fin kemi mellan de olika deltagarna. Axel är oerhört duktig som programledare. Måndagar, torsdagar och lördagar har de bästa uppställningarna. Väldigt professionella, roliga och intressanta program de dagarna. Nästan chockerande bra, faktiskt. Det är inte många TV-produktioner man har sett, rent allmänt, med den typen av perfekt känsla och kemi mellan deltagarna. Även intervjuerna med utomstående sköts klockrent.

Håller med om att det inte alls är samma sköna stämning när Fjäll är programledare dock. Då blir det mer som ett "vanligt" program.
Citera
2024-04-27, 20:31
  #216
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har lyssnat/tittat en hel del på Fotbollsmorgon nu ett tag bakåt. Aldrig följt någon fotbollspod innan. Jag är väldigt imponerad av hur jävla bra de får ihop det. Väldigt fin kemi mellan de olika deltagarna. Axel är oerhört duktig som programledare. Måndagar, torsdagar och lördagar har de bästa uppställningarna. Väldigt professionella, roliga och intressanta program de dagarna. Nästan chockerande bra, faktiskt. Det är inte många TV-produktioner man har sett, rent allmänt, med den typen av perfekt känsla och kemi mellan deltagarna. Även intervjuerna med utomstående sköts klockrent.

Håller med om att det inte alls är samma sköna stämning när Fjäll är programledare dock. Då blir det mer som ett "vanligt" program.

Flanen David Fjäll har väl varit iväg på, om det var någon vinrtersport-avancemang? Nu är han tillbaka sedan någon vecka och jag har slutat följa det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback