Det är ju möjligt att vi inte får veta allt.
Fallet med den försvunna Jenny Persson i Malmö lämnade bara frågetecken efter sej trots att hon återfanns välbehållen gående i en lekpark.
Ja, eller att han blivit avslöjad av fienden och att dessa tog honom på en åktur. Behöver visserligen inte vara något sådant konkret heller, svårt att spekulera om när det inte finns något att bita i, så att säga.
Varför är den inte så bra?
Titta på foton på honom nu, visst ser han ut som en sådan som är involverad i sådana ting? Ser väldigt vältränad ut för sin ålder.
Beror ju på vem som ligger bakom.
Folk som jobbar med underrättelsetjänst är väldigt sällan ute i fysiskt aktiva/krävande uppdrag efter 50. Skrivbordstjänst eller cocktailagent (leta information på ambassadpartyn och liknande) är den litet trista vardag som väntar de allra flesta.
Mycket märkligt. Kul att Håkan lever. Men sannolikt ligger det en hund begraven någonstans.
Kanske har han fått någon slags psykisk kollaps och sen plötsligt piggat på sig.
Ja, hade Hercule Poirot lett utredningen hade han först och främst kollat vad som stod på tidningens första sida som kunde fått Håkan att fly i panik.
En tanke bara, men har familjen kontaktats eller anlitad s.k resande asfaltsläggare? Kan några sådana utfört undermåligt arbete som HI vägrat betala för?
De färdas ju ofta i husvagnar och husbilar och skulle lätt kunna frakta bort honom i en sådan och hållit honom fången på någon uppställningplats i närheten av Påskallavik?
Någonstans måste han ju ha varit under de här dygnen. Tror inte att han varit utomhus i flera dygn utan jacka och skor...
Skönt att Håkan är ok.
Jäkla otäckt att han blivit bortförd så, om de kollat upp hans rutiner och passat på när han hämta tidningen. Jag ska då aldrig mer hämta tidningen mitt i natten som jag alltid gör.
Mycket bra att han hittats vid liv! Frågan är vad som hänt under denna tid, har han hållits fången men de fick kalla fötter när media gjorde ett pådrag efter honom. Att ev vittnen hade sett dom osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!