Citat:
Ursprungligen postat av oskar886810
Så här är det.
Jag har lyssnat på P3 sedan 11-12 år tillbaka. P3 var enligt mig den bästa kanalen då det var mycket bra program. Alla vi som är trogna lyssnare kommer ihåg morgonpasset med Kjell Eriksson och "Kjell ger igen"
Vi kommer ihåg Pippirull och Önska i P3 med nyblivne pedofilen Pontuz Enhörning.
Med andra ord, det var bra radio på den tiden.
Sen har det gått utför.
Det enda jag hör nuförtiden är programledare för nyheterna som knappt pratar svenska. Jag hör ordet HEN!? som om det var ett ord?!
Allt är Politiskt Korrekt!!!
Dagligen påtvingas vi att tycka att feminismen är en självklarhet. Jag tvingas höra hur homosexuella berättar vad de gör med sina partners.
Jag tvingas att höra att vara hetero är i stort sätt patetiskt och omöjligt att vara då jag inte testat något annat.
När vi har programledare i morgonpasset som är öppen feminist och ingen diskuterar emot och ingen säger emot, då blir jag förbannad.
Nu säger jag
Det får vara nog P3. Ni kommer att tappa en hel generation av lyssnare
Någon som har förslag på andra bra radiokanaler som inte är Sveriges Radio, där det inte bara är musik?
Klockrent inlägg!
Jag har lixom dig länge lyssnat på p3 på jobbet då de haft underhållande program och en bra blandning av musik och prat.
Men senaste åren har fan spårat ur.
Nu har jag ett annat jobb så jag lyssnar bara påväg och hem från jobbet och dem lyckas fan klämma in den där jävla PK-feminist propagandan nästan varenda dag på den lilla tiden!