2014-09-06, 00:33
Medlem
HAZARD17s avatar
Har det kommit ngot mer crack n det dr ostabila cracket frn "skidrowcrack"?
Citera
2014-09-06, 03:02
Medlem
Mickeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Grymt kul, knner jag efter 8 tim speltid.

Ngon som vet om det kommer onlinelgen etc? Vore kul att lira en samma vrld.. eller nt?

Ett onlinelge hade varit s jvla gtt, fattar inte varfr dom inte har gjort det nnu. Knns ju lite som ett sjlvklart spel att fixa onlinelge till.
Senast redigerad av Mickelux 2014-09-06 kl. 03:04.
Citera
2014-09-06, 03:33
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelux
Ett onlinelge hade varit s jvla gtt, fattar inte varfr dom inte har gjort det nnu. Knns ju lite som ett sjlvklart spel att fixa onlinelge till.

Det har dem, och misslyckats.
Citera
2014-09-06, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
r det ngon skillnad nr man bygger hus eller fungerar det som tidigare, frutom att tex. pooler och skillnader i terrnghjder saknas. Finns nya mbler och andra inredningsprylar?

Ja det r mycket nytt som finns.

Sjlv s skapade jag fr tre dagar sedan (Spelade med VPN) en ensam stackare i medelldern, spelade enbart datorspel och tjnade ngra hundringar p diverse intrng i komplexa datorsystem. Min enda kontakt var grannen som bodde mittver som jag brukade chatta med. Hade dock suttit inne hela sims-livet s bestmde mig fr att ta en promenad i kvarteret fr att se om man kunde knacka p hos ngon.

Hus efter hus var de och det hela slutade med att jag fick knacka p hos grannen som man ivrigt hade chattat med. In fick jag komma minsann dr hon bodde med sin kta make och huset i sin helhet kndes riktigt frscht jmfrt med min kvadratformade etta , mblerad med en dator,sng och kylskp. Tnkte stanna ver natten och ladda batterierna d humret inte var det bsta,men det hela slutade i en veckas lng och skn vistelse.

Redan p morgonen nr jag vaknade s var maken som bortblst frn huset.
Jag hade sedan chatten ett ganska stadigt frhllande med min frmnliga vn och jag gnade dagarna p besk att bygga upp relationen nnu mer. nda tills jag fick doppa den och gra henne p smllen. Tiden gick,kaskader utav spyor fyllde de bda toaletterna och magen vxte sig allt strre. Tills hon en dag bara var som borta frn huset tillika sin make som hade varit frsvunnen sedan dag 1. Frvntingarna p detta urartade scenario som hll p att uppst brjade rinna ut i sanden och jag traskade besviken hem till min lilla ungkarslya och bestmde mig fr att sl en signal tminstone fr att se var hon hller hus nnstans. Det tog dock ingen lngre stund innan hon knackar p drren och vi bde pratar och pussas. Hon sg ut som tidigare och ven magen var numer helt platt och inte ett spr utav en kommande bebis syndes, s jag bestmde mig fr att flja med henne hem och se efter om ngot trotsallt hade hnt.

Kommer in i huset och fr hra ett dovt bebisskratt,letar mig in i kket och hittar dr en rosa barnvagn stendes mitt p golvet! Hennes man var ven han hemma och satt frnjd framfr TV:n och tittade p komedi. Stannade ver natten och lyckades faktiskt gra henne p smllen en andra gng s nu vntar barn nummer tv medans man knottar runt hr hemma i sin klaustrofobiska tillvaro och spelar datorspel som en man!

The Sims kan vara s vrickat och underbart s det finns inte ord fr det
Citera
2014-09-06, 05:47
Medlem
mrgangster655s avatar
ngot stt s man kan ta bort censur nr man varit p toa etc jag har piratkopia s den blir bara strre o strre haha
Citera
2014-09-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
ngot stt s man kan ta bort censur nr man varit p toa etc jag har piratkopia s den blir bara strre o strre haha

Byt namn p TS4.par till The.Sims.4.Launcher.par
Citera
2014-09-06, 11:20
Medlem
"Gr extrauppgifter 3 gnger" Har grabben i familjen som betygskrav. Var finner jag extrauppgifterna?! har kollat i hans "vska", dator, genom att klicka p han sjlv.. fattar inte.
Citera
2014-09-06, 11:33
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelux
Enligt ryktet fanns det planer p att skapa ett onlinespel, och att det onlinespelet skulle vara The Sims 4. Nr Sim City kom ut och det blev ramaskri, s ngrade de sig och byggde om onlinespelet till ett offlinespel. Det r drfr vi inte har bassnger idag, eftersom motorn till spelet byggdes fr ett MMO och inte till ett offlinespel.

Men visst, hade det kommit co-op hade jag inte klagat. Nu har jag inte tnkt kpa spelet utan pirata det om ngon mnad nr det kommit lite fler patcher, men det r ju faktiskt riktigt sjukt att EA frskte kra upp ett onlinespel i anus p oss.
Citera
2014-09-06, 13:11
Medlem
FlatbackTurtles avatar
Citat:
"Gr extrauppgifter 3 gnger" Har grabben i familjen som betygskrav. Var finner jag extrauppgifterna?! har kollat i hans "vska", dator, genom att klicka p han sjlv.. fattar inte.

Det r hans lxa. Frst s ska han gra sin lxa fr dagen och sedan nr den r frdig s trycker du p lxboken och d fr du upp extrauppgiften som alternativ. Dock s kan du bara gra en extrauppgift per dag.
Citera
2014-09-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlatbackTurtle
Det r hans lxa. Frst s ska han gra sin lxa fr dagen och sedan nr den r frdig s trycker du p lxboken och d fr du upp extrauppgiften som alternativ. Dock s kan du bara gra en extrauppgift per dag.

Lxa fr dagen? lxboken? ngot snt har jag ej sett.
Citera
2014-09-06, 17:22
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Har hrt att man bara kan ladda ner spelet. nn sa PC-download typ.
nr kommer det p skiva? eller den tiden kanske r ute nu?

//Oldie

Det finns vl p "skiva", men du mste fortfarande koppla din cd-key till origin.
Citera
2014-09-06, 17:28
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Lxa fr dagen? lxboken? ngot snt har jag ej sett.

I hans katalog finns en gul bok (grundskolelxa) eller bl bok (typ gymnasielxa).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in