2014-09-14, 05:53
Medlem
kerv...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blankablad
ngon som vet hur man kan f en sim (tex en ungdom som ska starta ett eget liv) att flytta hemifrn p ngot annat stt n dela upp hushll (d man mste flytta dom andra till ett annat hushll\ut ur vrlden?

har hnt ngra gnger att jag kunnat flytta mig runt genom att hlla ner vnster musknapp och dra, istllet fr att klicka flera ggr med hger.. men fr inte till det nu, ngon som vet hur man gr?:-)

Det dr med att flytta ut dom ur hushllet verkar vara lite svrare n i trean, det jag gjorde var att g in ndra vrld, sedan valde jag familjen och ndra s den jag ville skulle flytta hamnade i "katalogen" fortsatte sedan spela och den utflyttade sinnen kom och hlsade p och sdr och dog tillslut men verkade aldrig skaffa sig ett eget liv
Citera
2014-09-14, 10:31
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
EA verkar bli mer svinaktiga fr varje r som gr,
frst The Sims 4 och nu kommer dr rapporter (kan lsa p GR) om vilket
totalfiasko NHL 15 r dr EA har tmt spelet totalt nstan fr att anvnda
mikrotransaktioner istllet.

Ja men det r ju uppenbarligen en framgngsrik affrsmetod.

Deras kunder kommer att kpa alla expansioner och prylpaket till TS4 precis som
de gjorde till TS1, TS2 och TS3. S lnge som kunderna gr det s kommer EA att
fortstta med samma system med "tomma" basspel och drsvis med expansioner/prylpaket.
Senast redigerad av BleAivano 2014-09-14 kl. 10:37.
Citera
2014-09-14, 13:02
Medlem
Korders avatar
Husbyggandet har de i varje fall lyckats med. Jvlar vad det r mer lttillgngligt nu. Hade de inte av ngon ofrklarlig (?) anledning tagit bort create-a-style-lget hade jag inte haft mycket att invnda mot.
Citera
2014-09-14, 15:24
Medlem
alroberts avatar
ngon som vet ngon bra lsning p problemet att man fr blackscreen? har inte kpt spelet s det har ju skert ngot med det att gra.. men ngon som sett ngon bra guide till hur man kommer runt problemet?
Citera
2014-09-14, 20:57
Medlem
Inte spelat s mycket, men gilla iaf hur man ska sin gubbe.
Det var mycket roligare nu en vad tidigare sims spel var.
Dock tycker jag det r synd att dom utnyttjar oss genom att ta bort freml som sedan ska komma till expansion som man mste kpa, usch..
Sen tycker jag dom borde infra att man kan ladda hem grejer som folk sjlva kan gra.
Vet inte vilket sims det var, men jag vet att ngot sims kunde folk gra egna saker typ lskmaskin och sedan kunde man lgga in det i spelet sjlv, och det var riktigt ballt..
Dock frlora dom vl massa cash pga det s drfr tog dom bort det, men det var vldigt kul.
Citera
2014-09-14, 22:12
Medlem
Spelade ett ldre sims idag ist fr sims 4. Och nu nr ja stte i skivan fr sims 4 vill inte det fungera. Fr upp en ruta dr ja mste uppge produkt kod , nr ja vl skriver i den s str de att den redan r anvnd ( den som ja skrev in nr ja kpte spelet).
Citera
2014-09-15, 00:16
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madcorp
Spelade ett ldre sims idag ist fr sims 4. Och nu nr ja stte i skivan fr sims 4 vill inte det fungera. Fr upp en ruta dr ja mste uppge produkt kod , nr ja vl skriver i den s str de att den redan r anvnd ( den som ja skrev in nr ja kpte spelet).
G in p origin och installera eller starta spelet.
Citera
2014-09-17, 12:54
Medlem
har ngra till frgor. riktigt irriterad p mitt spel just nu allts..

fr det frsta, ni vet de olika fremlen som man lser upp p olika stt, typ i olika karrirer och s? nr jag lst upp ett freml i ett hushll, sedan flyttar ut med en sim drifrn, s mste jag lsa upp det fremlet igen? r det ngot fel p mitt spel eller r hela the sims 4 fuckat?

fr det andra, nr min sim pratar med olika simmar i kvarteret kommer de inte upp bland dennes "relationer", inte ens om de blir vnner eller tillsammans. s om jag har riktat in mig p en sim jag vill ska flytta in mste jag f detta att ske frsta gngen de trffas, annars r det mer eller mindre krt. n en gng, r det ngot fel p mitt spel eller r hela the sims 4 fuckat?

TACK p frhand!
Citera
2014-09-17, 14:55
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blankablad
har ngra till frgor. riktigt irriterad p mitt spel just nu allts..

fr det frsta, ni vet de olika fremlen som man lser upp p olika stt, typ i olika karrirer och s? nr jag lst upp ett freml i ett hushll, sedan flyttar ut med en sim drifrn, s mste jag lsa upp det fremlet igen? r det ngot fel p mitt spel eller r hela the sims 4 fuckat?

fr det andra, nr min sim pratar med olika simmar i kvarteret kommer de inte upp bland dennes "relationer", inte ens om de blir vnner eller tillsammans. s om jag har riktat in mig p en sim jag vill ska flytta in mste jag f detta att ske frsta gngen de trffas, annars r det mer eller mindre krt. n en gng, r det ngot fel p mitt spel eller r hela the sims 4 fuckat?

TACK p frhand!

Ingen aning om det frsta, men det andra ang. relationer r ngon bugg du drabbats av, fr mig funkar det utmrkt fr.
Citera
^Eazs avatar

Moderatormeddelande

Postat av ^Eaz 2014-09-18, 19:24
Moderator
Fildelning/piratkopierade versioner osv tas i Fildelningsforumet.
/Mod
2014-09-18, 22:12
Medlem
Hur gr man ner i vikt? Min gubbe blir bara fetare och fetare trots att jag nu bara ter sallad och trnar varje dag
Citera
2014-09-18, 22:41
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Hur gr man ner i vikt? Min gubbe blir bara fetare och fetare trots att jag nu bara ter sallad och trnar varje dag

Du kan kpa en 'potion' fr pongen du tjnar, som gr dig smal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in