2014-09-30, 14:25
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleHerrHalmhatt
Hans produktkod.

"verkar" lter inte s vertygande.
Citera
2014-10-01, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blankablad
har ngra till frgor. riktigt irriterad p mitt spel just nu allts..

fr det andra, nr min sim pratar med olika simmar i kvarteret kommer de inte upp bland dennes "relationer", inte ens om de blir vnner eller tillsammans. s om jag har riktat in mig p en sim jag vill ska flytta in mste jag f detta att ske frsta gngen de trffas, annars r det mer eller mindre krt. n en gng, r det ngot fel p mitt spel eller r hela the sims 4 fuckat?

TACK p frhand!

Jag har precis samma problem! De enda simmar som stannar kvar i min vnkatalog r simmar som bor i samma stad som min gubbe. Himla jobbigt!

I vrigt s gillar jag sims 4. Har precis brjat ladda ner innehll som andra spelare gjort. Kul att f fler ideer n de jag kan kncka sjlv. ;-)
Citera
2014-10-01, 18:02
Medlem
zBr9s avatar
Spken och swimmingpools r p vg, och kommer att vara GRATIS! kul!
Citera
2014-10-01, 18:16
Medlem
rebkeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9

Det var som fan! 3 stora uppdateringar under 3 mnader r kostnadsfria, kul att bli glad ibland.

Frutom de du sade s kommer fler yrken i december.

http://www.thesims.com/sv_SE/news/ts4-announce-Oct14
Citera
2014-10-01, 18:29
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9

Citat:
Ursprungligen postat av rebkean
Det var som fan! 3 stora uppdateringar under 3 mnader r kostnadsfria, kul att bli glad ibland.

Frutom de du sade s kommer fler yrken i december.

http://www.thesims.com/sv_SE/news/ts4-announce-Oct14

Det var som fan. Det trodde jag verkligen inte om EA och det sa jag ju tidigare i trden. I stand corrected.
Citera
2014-10-02, 01:34
Medlem
rebkeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Det var som fan. Det trodde jag verkligen inte om EA och det sa jag ju tidigare i trden. I stand corrected.

Det r ju inte skert att det alltid kommer vara gratis,
men man fr vara glad fr det lilla. =)
Citera
2014-10-02, 04:28
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebkean
Det r ju inte skert att det alltid kommer vara gratis,
men man fr vara glad fr det lilla. =)

Sjlvklart kommer de ven slppa expansioner, vilket inte r fel i sig. Det faktum att t.ex. pooler nu lggs till kostnadsfritt bdar gott d det sledes inte tycks vara s som mnga trodde - att allt de tagit bort frn tidigare grundspel skulle sljas i form av DLC och expansioner senare.

Fanns ju inte p kartan att de skulle slppa nya karrirer och funktioner gratis till tidigare spel, s det hr tar man gladeligen emot.
Citera
2014-10-02, 04:38
Medlem
Khorneflakess avatar
Kul att ni blir frvnade ver att de patchar in ganska sjlvklara saker eller saker som de var tvungna att ta bort av olika anledningar innan release. Det hr r bara damage control?
Citera
2014-10-02, 18:34
Medlem
rebkeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Kul att ni blir frvnade ver att de patchar in ganska sjlvklara saker eller saker som de var tvungna att ta bort av olika anledningar innan release. Det hr r bara damage control?

Jag tycker det r kul att bli glad ja.
Hellre det r att vara negativ.
Citera
2014-10-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Hur gr man ner i vikt? Min gubbe blir bara fetare och fetare trots att jag nu bara ter sallad och trnar varje dag

Du kanske har mrkt det redan men du kan trna din sim smal ocks. Tnk d p att nr han tycker att han r frdigtrnad s gr det att trna en gng till. Det verkar vara d det ger resultat p kroppsformen fr mina gubbar. :-)
Citera
2014-10-05, 19:28
Medlem
Moffins avatar
Ngon annan som har problem med att spelet krashar? Eller ja egentligen s fryser det fr mig, kan inte tabba ut eller ctrl+alt+del eller nt, mste stnga av datorn med knappen..

Blivit s hr tv gnger idag efter jag spelat ett par timmar. Knns som att liknande problem alltid funnits till sims-spelen men har aldrig behvt starta om hela datorn frut.
Citera
2014-10-20, 15:01
Medlem
Nn mer som har problem att det frys laggar i ngra sekunder (7-12sek) ??
Tiden rullar p som vanligt, men gubbarna har laggat s dom str stil..
Sen efter en stund s brjar dom rra p sig igen och tiden r tillbaka dragen.
Mycket strande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in