2014-11-13, 18:37
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problemguy
Ni som har piratversion. Kommer det funka med alla dlc och expansioner? Har ni pool t.ex?

Har ni lyckats bli rika i spelet och isfall hur, och hur mnga generationer tog det?

Fel trd egentligen, men piratversionen har ftt patch iaf, s det borde ha pool.
Expansioner brukar i regel slppas ocks i piratversioner.
Citera
2014-11-14, 17:16
Medlem
Nu har jag ftt igng spelet, s direkt till nsta problem;)

Nr jag ska skapa min sim, s ser jag ingen gubbe... Det r bara tomt. Jag fr vlja traits och kn osv men simmen syns inte.
Citera
2014-11-15, 16:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
Funkar det att pirata det?

Jag provade, men orkade aldrig jvlas med Origin, d tankade jag nd alla crackade versioner ocks, kort drefter kpte min sambo spelet till mig,
men jag r besviken p Sims4, trean var bttre.
Bygglget r svrt o krngligt :/
Citera
2014-11-16, 01:23
Medlem
Nu har jag ftt igng det ntligen! Mste sga att det r riktigt bra:)

Har tnkt att fr frsta gngen i min Lnga Simskarrir spela detta helt utan fusk. S jag har brjat med min sim nu och frsker bli befordrad osv..

Ni som spelar shr p riktigt. Brukar ni stnga av ldrandet, eller spelar ni i flera generationer? Man strvar ju efter att bli s rik som mjligt, ska man kmpa p med samma gubbe hela tiden eller ska deras barn ta ver?

rver man sina frldrars pengar och hus nr de dr?

Nr r det bra att skaffa barn, s att frldrarna dr typ nr barnet ska bli vuxet?

Mycket frgor frn en som bara fuskat sig igenom allt frr :P
Citera
2014-11-16, 17:20
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag provade, men orkade aldrig jvlas med Origin, d tankade jag nd alla crackade versioner ocks, kort drefter kpte min sambo spelet till mig,
men jag r besviken p Sims4, trean var bttre.
Bygglget r svrt o krngligt :/

Det har kommit scene-release nu.

Citat:
Nu har jag ftt igng det ntligen! Mste sga att det r riktigt bra

Har tnkt att fr frsta gngen i min Lnga Simskarrir spela detta helt utan fusk. S jag har brjat med min sim nu och frsker bli befordrad osv..

Ni som spelar shr p riktigt. Brukar ni stnga av ldrandet, eller spelar ni i flera generationer? Man strvar ju efter att bli s rik som mjligt, ska man kmpa p med samma gubbe hela tiden eller ska deras barn ta ver?

rver man sina frldrars pengar och hus nr de dr?

Nr r det bra att skaffa barn, s att frldrarna dr typ nr barnet ska bli vuxet?

Mycket frgor frn en som bara fuskat sig igenom allt frr :P

Brukar inte stnga av ldrandet, men kr det som att dom lever s lnge som mjligt.
Citera
2014-11-20, 18:54
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Jag brukar stnga av ldrandet, ge dem alla sna achievements i livet, ge dem asmycket pengar, bygger ett flott hus, sedan r det dags att leka gud

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Det har kommit scene-release nu.

Brukar inte stnga av ldrandet, men kr det som att dom lever s lnge som mjligt.

Ok, men nu har jag spelet i varje fall
Citera
2014-12-21, 17:51
Medlem
elgecys avatar
Vad har man gjort fel eller missat om simarna inte kan g in genom drrjveln p ens eget hus...
Citera
2014-12-23, 08:50
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Vad har man gjort fel eller missat om simarna inte kan g in genom drrjveln p ens eget hus...

Kolla om ngot freml r i vgen fr drren.

Jag mste dock sga att jag r lite besviken p TS4. Mnga nya funktioner lskar jag och tycker r riktigt grymma. Men det jag blir besviken p r att de har tagit bort en del funktioner som gjorde att TS3 blev ett helt nytt spel i jmfrelse med TS1 och TS2. Funktionen dr man kan ndra frg och mnster p i princip allting lyfte TS3 till en annan dimension. Den funktionen r helt och hllet borta, vilket gr att TS4 knns som ngot som ligger mellan TS2 och TS3. Simmarna kan inte g i kvarteret hur som helst, de blir inte upphmtade av olika fordon nr de ska till sina jobb, man kan inte g ute p stan som tidigare och varje gng de ska ngonstans s frsvinner de bara precis som i TS2.

Som sagt, mnga funktioner hyllar jag men allt som allt tycker jag nog fortfarande att TS3 r bst hittills. Jag hoppas att dessa saker kommer att ndra sig i framtiden, fr det var det som gjorde TS3 s speciellt.
Citera
2014-12-23, 17:59
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive

Det str ingenting i vgen! Jag fattar ingenting. Frst trodde jag att det berodde p att jag ej byggt en drr till huset, men s byggde jag en drr men hon str fortfarande bara som ett fn utanfr drren och stirrar. Jag mste f fira jul med sims!!!
Senast redigerad av elgecy 2014-12-23 kl. 18:08.
Citera
2014-12-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive

Jag mste dock sga att jag r lite besviken p TS4. Mnga nya funktioner lskar jag och tycker r riktigt grymma. Men det jag blir besviken p r att de har tagit bort en del funktioner som gjorde att TS3 blev ett helt nytt spel i jmfrelse med TS1 och TS2. Funktionen dr man kan ndra frg och mnster p i princip allting lyfte TS3 till en annan dimension. Den funktionen r helt och hllet borta, vilket gr att TS4 knns som ngot som ligger mellan TS2 och TS3. Simmarna kan inte g i kvarteret hur som helst, de blir inte upphmtade av olika fordon nr de ska till sina jobb, man kan inte g ute p stan som tidigare och varje gng de ska ngonstans s frsvinner de bara precis som i TS2.

Som sagt, mnga funktioner hyllar jag men allt som allt tycker jag nog fortfarande att TS3 r bst hittills. Jag hoppas att dessa saker kommer att ndra sig i framtiden, fr det var det som gjorde TS3 s speciellt.

Nr jag lser detta r jag s njd ver att jag inte lade 400-500 kronor p The Sims 4. Jag har Sims 3 och jag r helt njd med det spelet kan jag sga! Jag tycker att det spelet r helt fantastiskt. Med andra ord ska jag allts inte kpa Sims 4...
Citera
2014-12-25, 16:48
Medlem
elgecys avatar
Okej, inte fr att ngon verkar bry sig om mig och mina artikitekturiska problem men jag har i alla fall byggt om huset och kommit in nu.

And now what? Jag brjar trttna rejlt p att "servera lunch", "dansa", "surfa p webb", "sova (det r ju fr fan det enda hon gr hela tiden??! Hur r det ens tnkt att jag ska kunna stifta ngra djupare bektantskaper nr det enda hon gr r att envisas med att somna p golvet med baken upptryck mot bekanta i tid och otid). Otroligt smaklst, blir cklad varje gng, finns det ngot fusk mot just den dr positionen/stllningen hon intar?

(ja hon har en sng hemma ocks, vilket hon ven i den sover, hela. tiden.)
Senast redigerad av elgecy 2014-12-25 kl. 16:51.
Citera
2014-12-25, 19:55
Bannlyst
Har spelet slppts till mac nnu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här