Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Sant talat. Folk borde ta större ansvar för de politiker de röstar fram och den politik som dessa sedan för.
Många som nu klagar på migrationspolitiken röstade t.ex. på Reinfeldt för ett par år sedan. Kanske trodde de inte att han och andra borgerliga politiker menade allvar när de pratade om en gränslös värld.
Hjärntvätten i skolan, i TV, i radio, i tidningar, i Hollywoodfilmer, från politiker, kyrkan, bankvärlden, FN, organisationer ständigt ständigt ständigt, dagligen, året runt har gjort sitt. Jag vaknade för ett antal år sedan och när man väl vaknat ser man hjärntvätten i samhället dagligen. Jag ser hur mina barn i låg/mellanstadiet idag 2017 får Anne Franks dagbok stucken i händerna, hur de får höra om världens ondaste man AH och de elaka tyskarna och hur de stackars judarna gasades. 6 miljoner! Det är helt sjukt att det får fortsätta. Tro mig, när folk vaknar på allvar kommer det bli jävligt tråkigt för en viss grupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Tja, svaret på din fråga varför judar inte åker till Israel, besvaras utomordenligt bra av en gammal israelisk judinna och sionist enligt den mycket sevärda och välgjorda israeliska dokumentären om judisk makt och lögner. Ett litet referat:
Judar älskar pengar. Judar är skurkar. En jude är en skurk. De gör pengar där utan att arbeta. Kommer de till Israel måste de jobba. De gör pengar på ocker. Judar kan det här med skurkaktiga affärer
https://www.youtube.com/watch?v=yjqN4dtbSOA
Vad jag hörde för inte så länge sedan och från en trovärdig källa var att Israel får så mycket pengar från USA att endast ca 30% av israelerna arbetar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Koettbullen
Jesus var själv jude.
Varför slösar ni tid på att debattera huruvida judar gjort dittan och dattan? Givetvis finns det judar som har agerat skadligt (George Soros exempelvis), men problemet är inte judiskt, det är globalistiskt. Det finns ingen jude som tvingar svensken att rösta på globalistiska partier. Det finns nationalistiska alternativ, trots det väljer svensken att rösta för globalism och mångkultur. Problemet är alltså att svensken, på grund av bekvämlighet, befrielse från krig, ekobubblor online samt feghet, väljer en skadlig politik för sitt egna land.
Sedermera, om svensken är så lättdominerad att allt som krävs är att media agerar globalistiskt så gör svensken även så, då förtjänar folket att bli dominerat då det är ett svagt sådant.
Man väljer sin egen framtid.
Globalism, kommunism, judaism, sionism är alla skapade av samma grupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Vanliga svenssonjudar börjar säkert bli nervösa nu.
Högt uppsatta globalistjudar ångrar sig inte och är beredda att offra en hel del av de förstnämnda.
Så är det. Judar håller alltid samman mot goyim, men de kan sinsemellan lura varandra utan problem. Bankirjudarna offrar sina egna utan att blinka om det gagnar "saken".
Citat:
Ursprungligen postat av
ThuleSociety
Judefrågan är orsaken varför vita nationalister har stått och trampat vatten sedan WW2.
Folk vägrar inse att väldigt många med judiskt påbrå vurmar för globalism, kulturmarxism etc.
Det spelar ingen roll hur många länkar man ger dessa personer om judar, de bara håller för öronen och blundar.
En av mina bästa vänner har halvt som halvt vaknat avseende massinvandringen/mångkulturen men han är långt ifrån redo att nappa på judefrågan. Jag lyfte frågan i somras och han sparkade bakut av ren reflex. Jag tar det lugnt och droppar en mening med jämna mellanrum, Jag vet att han förr eller senare kommer vakna och fattar han också. Det går inte att forcera uppvaknandet utan det måste komma inifrån den enskilda individen.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThuleSociety
"By controlling both sides, you never realize they are on ONE side"
Vad detta betyder är att om 1000 judar vurmar för globalism och kulturmarxism och 50 stycken judar är emot detta, så finns det ingen judisk konspiration enligt folk.
Exakt så är det.