Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-13, 00:55
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Nu får du ge dig! Judar är också människor som övriga i världen. Har bott i Haifa o Palestina i många år. Finns goda och dåliga över allt. Titta bara i Sverige.... Vad händer hela tiden i Malmö, Göteborg, Södertälje.

Du har nog aldrig varit i Libanon, Israel, Palestina mm. Tänk innan du skriver.

Okej. Varför svarade du ens på mitt inlägg?
Citera
2017-12-13, 01:08
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Sant talat. Folk borde ta större ansvar för de politiker de röstar fram och den politik som dessa sedan för.

Många som nu klagar på migrationspolitiken röstade t.ex. på Reinfeldt för ett par år sedan. Kanske trodde de inte att han och andra borgerliga politiker menade allvar när de pratade om en gränslös värld.

Hjärntvätten i skolan, i TV, i radio, i tidningar, i Hollywoodfilmer, från politiker, kyrkan, bankvärlden, FN, organisationer ständigt ständigt ständigt, dagligen, året runt har gjort sitt. Jag vaknade för ett antal år sedan och när man väl vaknat ser man hjärntvätten i samhället dagligen. Jag ser hur mina barn i låg/mellanstadiet idag 2017 får Anne Franks dagbok stucken i händerna, hur de får höra om världens ondaste man AH och de elaka tyskarna och hur de stackars judarna gasades. 6 miljoner! Det är helt sjukt att det får fortsätta. Tro mig, när folk vaknar på allvar kommer det bli jävligt tråkigt för en viss grupp.

Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Tja, svaret på din fråga varför judar inte åker till Israel, besvaras utomordenligt bra av en gammal israelisk judinna och sionist enligt den mycket sevärda och välgjorda israeliska dokumentären om judisk makt och lögner. Ett litet referat:

Judar älskar pengar. Judar är skurkar. En jude är en skurk. De gör pengar där utan att arbeta. Kommer de till Israel måste de jobba. De gör pengar på ocker. Judar kan det här med skurkaktiga affärer
https://www.youtube.com/watch?v=yjqN4dtbSOA

Vad jag hörde för inte så länge sedan och från en trovärdig källa var att Israel får så mycket pengar från USA att endast ca 30% av israelerna arbetar.

Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Jesus var själv jude.

Varför slösar ni tid på att debattera huruvida judar gjort dittan och dattan? Givetvis finns det judar som har agerat skadligt (George Soros exempelvis), men problemet är inte judiskt, det är globalistiskt. Det finns ingen jude som tvingar svensken att rösta på globalistiska partier. Det finns nationalistiska alternativ, trots det väljer svensken att rösta för globalism och mångkultur. Problemet är alltså att svensken, på grund av bekvämlighet, befrielse från krig, ekobubblor online samt feghet, väljer en skadlig politik för sitt egna land.

Sedermera, om svensken är så lättdominerad att allt som krävs är att media agerar globalistiskt så gör svensken även så, då förtjänar folket att bli dominerat då det är ett svagt sådant.

Man väljer sin egen framtid.

Globalism, kommunism, judaism, sionism är alla skapade av samma grupp.

Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vanliga svenssonjudar börjar säkert bli nervösa nu.

Högt uppsatta globalistjudar ångrar sig inte och är beredda att offra en hel del av de förstnämnda.

Så är det. Judar håller alltid samman mot goyim, men de kan sinsemellan lura varandra utan problem. Bankirjudarna offrar sina egna utan att blinka om det gagnar "saken".

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Judefrågan är orsaken varför vita nationalister har stått och trampat vatten sedan WW2.

Folk vägrar inse att väldigt många med judiskt påbrå vurmar för globalism, kulturmarxism etc.

Det spelar ingen roll hur många länkar man ger dessa personer om judar, de bara håller för öronen och blundar.

En av mina bästa vänner har halvt som halvt vaknat avseende massinvandringen/mångkulturen men han är långt ifrån redo att nappa på judefrågan. Jag lyfte frågan i somras och han sparkade bakut av ren reflex. Jag tar det lugnt och droppar en mening med jämna mellanrum, Jag vet att han förr eller senare kommer vakna och fattar han också. Det går inte att forcera uppvaknandet utan det måste komma inifrån den enskilda individen.

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
"By controlling both sides, you never realize they are on ONE side"

Vad detta betyder är att om 1000 judar vurmar för globalism och kulturmarxism och 50 stycken judar är emot detta, så finns det ingen judisk konspiration enligt folk.

Exakt så är det.
Citera
2017-12-13, 01:15
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Detsamma gäller för etniska svenskar eller vilken folkgrupp som helst.
Just svenskar är faktiskt rätt unika i att de är genetiskt sammanhålna. Varför ljuger du?
Citera
2017-12-13, 01:17
Medlem
stone_sleepers avatar
Förstår mig inte på nationalister som är förälskade i Israel. Ni spelar precis efter Barbara Spectre's pipa. Hade ni varit lite mindre kåta på Israel och istället krävt att de ska tillämpa samma politik som Barbara och andra NGO-judar kräver av europeiska länder, dvs fri invandring av araber och afrikaner till Israel, då skulle hon varit tyst och sysslat med nåt annat. Israel ska försvagas, en svag Israel är bra för världen.
Senast redigerad av stone_sleeper 2017-12-13 kl. 01:20.
Citera
2017-12-13, 01:22
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Inte genetiskt sett. Det är omöjligt att fastställa om någon har judiskt ursprung utan att göra en släktforskning på personen.
Innebär inte det du säger att vem som helst kan vara jude, iom att det är pk-olagligt att ifrågasätta någons ursprung?
Citera
2017-12-13, 01:28
Medlem
Reinswanders avatar
Jag tror inte de ångrar det. De kan spela vidare på sin offerroll och peka på ett "hat" mot dem i samhället. Detta kommer leda till att de får mer sympati och mer makt och finare lokaler. På det stora hela så gynnas de något oerhört av situationen.

Dessutom så kommer detta leda till att sionister och neocons i tex SD kommer hålla dem ännu hårdare om ryggen då detta "islamistiska hotet" mot demokratiska fina judar växer. Så de kommer överlag få mer folkstöd och inflytande.
Citera
2017-12-13, 02:12
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Det går inte att forcera uppvaknandet utan det måste komma inifrån den enskilda individen.

Ja, så är det nog. Man kan däremot ge folk lite "material" så att uppvaknandet går sakta men säkert.
Citera
2017-12-13, 02:20
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Förstår mig inte på nationalister som är förälskade i Israel. Ni spelar precis efter Barbara Spectre's pipa. Hade ni varit lite mindre kåta på Israel och istället krävt att de ska tillämpa samma politik som Barbara och andra NGO-judar kräver av europeiska länder, dvs fri invandring av araber och afrikaner till Israel, då skulle hon varit tyst och sysslat med nåt annat. Israel ska försvagas, en svag Israel är bra för världen.

Är inte Israel att betrakta som illegal ockupationsmakt. Avsikten med Balfourdeklarationen var inte att ge judarna ett eget land och sparka ut araber som bott där i tusentals år.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Balfou...rationen_(1917)

I 70 år har det fått fortgå, men det borde stoppas och ordningen återupprättas. Det där är en uppgift som kräver mer intelligens än jag har.
Citera
2017-12-13, 03:35
Medlem
ExtremParanoias avatar
Kroknäsorna kan alltid göra aliyah till den judiska etnostaten Israel.

Mångkultur för goyim - Etnostat för de utvalda oy vey!
Citera
2017-12-13, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hansen
Då judarna i sina tidningar numera oftare än ej pekar direkt på importerade invandrargrupper när man redogör för den upplevda problematiken av antisemitism så finns det god anledning att börja undra. Tidigare när man redogjort för samma upplevda antisemitism har det i regel varit utan att redogöra för upphovsmännens incitament eller ursprung - givetvis med undantag för de tillfällen då nordeuropéer har varit farten. Samtidigt har man som bekant under flera år mörkat invandringens baksidor och den terror vanliga svenskar möts av i vardagen i det svenska samhället och tvärtom förmedlat en bild av invandringen som något oundvikligt och nödvändigt. Man har dessutom försökt måla upp en samhällsbild av invandrare som har anledning att frukta för rasistiska svenskar i sin vardag som går bärsärkagång på landets gator och torg.

Med det aktuella och alltmer vanliga mediafokuset så måste de ju inse att de kommer ha svårt att fortsätta övertyga svenskar om att invandringen längre är någonting som ska välkomnas och firas. Kan de vara så att man helt enkelt börjar ångra sig?

är tattaren reinfeldt och pedofilen/analfabeten Löfvén judar?
Citera
2017-12-13, 03:38
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Finns inte många nationalister som är förtjusta i juden. Sverigevännerna däremot värderar dem högre en sin egen mor, filosemiter hela bunten.
Citera
2017-12-13, 03:40
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Har hört namnet Rebel Media men känner inte till personerna du namngav. Misstänker att de är counter-jihadister? Dvs målar upp islam som ett enormt hot mot väst, men nämner såklart inte ett ord om att judarna själva varit den största orsaken till islams expansion i hela Europa SD är delvis counterjihadister och absolut kontrollerad opposition.

Du kan hitta en del judar inom anti-islamrörelsen, du hittar dock inte så många hos den riktiga nationella oppositionen.
Rabbi media är counter-jihad kan jag meddela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in