Citat:
Ursprungligen postat av
thewellovedone
Säger Daniel Sachs detta för att han är VD för ett investeringsbolag eller för att han är jude, jag tippar på det förstnämnda. Jag själv är både jude och Sverigedemokrat men någon VD för ett investeringsbolag är jag inte.
Mängder av oss sverigedemokrater har dock inte undgått att missa vad den judiska eliten pysslar med och vi gillar heller inte den högerliberala falangens sionister som just nu leder partiet, på grund av kupp. Jag har suttit här och läst i flera år nu och du sitter jämt och förnekar att så är fallet. Trots att du ständigt blir motbevisad och konfronterad med bevis.
Det går helt enkelt inte att vara på judarnas sida och behålla sitt goda samvete. Israel är en mördarstat, judisk lobbyism finns överallt, bankerna är dotterbolag till Rothschilds, Goldman Sachs... Judiska mediehus som Bonnier, Hjörne och Schibsted var det medel som användes för att förgifta våra länder. Det finns givetvis vettiga judar och det vore löjligt att vara illvilligt sinnad mot de judar som står på vår sida och som inte räds att säga sanningen om saken. Den som står på sanningens sida och som kämpar för det som är rätt är min broder. Det är obekvämt att göra så, särskilt som jag förstår var du kommer ifrån, en villkorslös lojalitet mot ditt eget folk. Det är dock dags att inse att man inte kan skratta hysteriskt och börja prata om foliehattar för att förlöjliga eller förneka det judiska inflytandet - det är ytterst verkligt. Alla judar är inte inflytelserika, men de som styr världen
är judar.
Någon som har följt med en stund går inte att lura. Judar ligger ju verkligen bakom otroligt mycket hemskt som har hänt vårt land och andra europeiska/västerländska nationer.