2020-12-03, 20:53
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Fick notis igr kvll om att paket r p vg frn Elgiganten. Cyberpunk-helg?

Inte ftt ngot men har vanliga versionen bokad dr.. Nappade p 499 kr erbjudandet till Xbox. Ibland skickas collectors edition paket tidigare.
Citera
2020-12-04, 09:43
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Inte ftt ngot men har vanliga versionen bokad dr.. Nappade p 499 kr erbjudandet till Xbox. Ibland skickas collectors edition paket tidigare.
Yes, samma hr. Det r standardversionen jag ocks vntar p.

Jag fick standardversionen av AC Valhalla en vecka tidigt frn Elgiganten med samma 499 kronors-kampanj, s mycket mjligt att det blir en favorit i repris.
Citera
2020-12-04, 11:08
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Yes, samma hr. Det r standardversionen jag ocks vntar p.

Jag fick standardversionen av AC Valhalla en vecka tidigt frn Elgiganten med samma 499 kronors-kampanj, s mycket mjligt att det blir en favorit i repris.

Verkar som att mnga har ftt sin Collectors edition redan om man lser p Reddit, s mycket mjligt att standardversionen ocks skickats ut fr tidigt ifrn vissa.
I USA verkar det vara Best Buy som har strulat till det och skickat ut sina frbokningar fr tidigt.

Sger grattis ifall ni ftt det tidigt och kan brja spela redan innan release, dock br man kanske vnta p day-one patchen som ska komma.

https://www.videogameschronicle.com/...s-been-broken/
Citera
2020-12-04, 13:34
Medlem
Big Bosss avatar
Fick notis i postnord appen idag men det r bara frhandsinfon s det kommer inte fre helgen iaf.
Citera
2020-12-04, 19:33
Medlem
nakamotos avatar
Kvinnliga karaktrer kan ha kuk i det hr spelet!!!
Citera
2020-12-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmileZola
Snt kommer aldrig symbolisera status vilket smartare cyberpunkskapare som William Gibson och Ridley Scott frstod. The street finds its own uses for things. Tekniken har bara en omedelbart praktisk funktion, annars skippas den.

Vi anvnder fortfarande porslin, trmbler, gamla hus osv trots att vi egentligen har nyare teknik till allt.

Med risk fr att upprepa - lagom efterblivet att frska applicera ett spel som utspelar sig om 50 r till dagens verklighet. Och n mer efterblivet att frska knna sig krnkt av ett spel.
Med det sagt, ven du kan frst att om det idag skulle finnas stt att frbttra vra kroppar idag p ett postivit stt s skullle det absolut symbolisera status.

Ponera att ngon idag fick en arm som var antingen tekniskt eller fysiskt verlgsen vra armar idag - hade det inte varit positivt fr den personen eller mnskligheten i allmnhet?
Citera
2020-12-05, 17:08
Medlem
Otto Flicks avatar
Sllan jag har emotsett ett spel s mycket och samtidigt ha s stora frvntningar s knns som att jag bara kan bli besviken.

Kommer kra Street Kid min frsta genomspelning. Vad har ni andra fr funderingar kring lifepaths?

Hoppas ocks att det finns ett stort terspelningsvrde nr man lirar de andra valen.
Citera
2020-12-05, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Sllan jag har emotsett ett spel s mycket och samtidigt ha s stora frvntningar s knns som att jag bara kan bli besviken.

Kommer kra Street Kid min frsta genomspelning. Vad har ni andra fr funderingar kring lifepaths?

Hoppas ocks att det finns ett stort terspelningsvrde nr man lirar de andra valen.

Kommer ocks spela street kid! Framgr det ngonstans hur stor variationen r i de olika lifepathsen nr det gller just questen? Av det lilla jag lst s r questen i brjan annorlunda beroende p vilken vg du vljer, men att det blir mer likriktat ju lngre in i spelet du kommer.
Citera
2020-12-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Verkar som att mnga har ftt sin Collectors edition redan om man lser p Reddit, s mycket mjligt att standardversionen ocks skickats ut fr tidigt ifrn vissa.
I USA verkar det vara Best Buy som har strulat till det och skickat ut sina frbokningar fr tidigt.

Sger grattis ifall ni ftt det tidigt och kan brja spela redan innan release, dock br man kanske vnta p day-one patchen som ska komma.

https://www.videogameschronicle.com/...s-been-broken/

"Day 1" patchen verkar ju laddas ner och installeras redan nu om du installerar spelet enligt folk som redan har skivan i sina konsoler.
Frgan r vem som vinner racet hr? Elgiganten verkar ha postat sina frhandsbokningar igr?
Jag bestllde min frn spelbutiken, som alltid levererat iaf 1-2 dagar innan release tidigare.
Jag kan bara hoppas vid det hr laget..
Citera
2020-12-06, 08:38
Medlem
Bluebeast72s avatar
Fet strategiguide p vg:

https://www.fz.se/nyhet/285160-cyber...e-pa-400-sidor

Mste sga ven jag fallit fr hypen det senaste o lr vl bli ett kp s man fr ntra Night City
Citera
2020-12-06, 09:41
Medlem
Kungensbruds avatar
Ngon som vet vart man kan kpa Cyberpunk till PS5?
Hittar det endast till PS4.

Vet att man fr gratis uppgradering till PS5, men borde vl slppas till PS5 samtidigt?
Citera
2020-12-06, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbrud
Ngon som vet vart man kan kpa Cyberpunk till PS5?
Hittar det endast till PS4.

Vet att man fr gratis uppgradering till PS5, men borde vl slppas till PS5 samtidigt?

Vill minnas att de har sagt ngot om att PS5/Xbox series X versionen inte kommer frens en bit in i 2021, s vill du spela spelet p PS5 fr du kpa spelet till PS4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in