Sitter vldigt taggad nu p att ntligen snart f starta upp spelet! Hoppas p att slippa allt jvla krngel och skit vid launch fr att spela nr det handlar om ett singleplayerspel och det redan r installerat och redo. r inte sugen p att sitta rosenrasande i flera timmar fr att lyckas starta skiten 05.30 efter en hg idiotiska problem..
Precis som alla andra spel som jag vet frn brjan att jag vill spela s har jag lst exakt noll saker om det. Inte kikat en sekund trailer, gameplay, streams, ignorerat och scrollat frbi varje screenshot och info. Min kunskap strcker sig till CDPR, fps+rpg i sci-fi neon och tydligen Keanu Reeves. Frsta inlgget i trden och kommer inte lsa ngot hr heller frrn jag lirat ett tag och upplevt det sjlv

Frstr de som gillar att suga in all info och theory crafta innan spelreleaser men detta r verkligen inte den typen av spel fr mig.
Frresten sa jag att jag var taggad?!?!? Det underlttar inte att nya datorn frn frra november var till stor del tnkt t cyberpunk som frst skulle ha slppts redan i vras.. Fy fan! Man grter ju inte ver mjligheten att jobba hemifrn resten av veckan om man sger s fr jag rknar med att inte vara i skick fr att vara p en arbetsplats med kollegor imorgon