2020-12-09, 18:37
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Bokade mitt fr flera veckor sedan och har fortfarande inte ftt en notis om att det r p vg eller ens skickat frn terminal. Det har som av en hndelse blivit s att jag r grsnkling hela denna veckan s jag hade uppskattat om det kunde komma innan helgen

Nu ligger mitt de i PostNords hnder

Det r p vg o r i terminal typ 2 mil ifrn, segt att det inte r postgng mer n 1 gng per dag till utlmningsstllen...
Citera
2020-12-09, 18:45
Medlem
finns det ngon butik som har nattppet i stockholm och slpper spelet?
Citera
2020-12-09, 18:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lustig dom flesta som gnller inte ens har spelet ..

Sjlv preload p pc givetvis, inte ngn jvla konsollfjant, o redo 01.. Brja nu lipa alla bugg gnllare o frstsigpare...Bye, Bye...Welcome Night City
Citera
2020-12-09, 19:47
Medlem
Markera-allts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Sjlv preload p pc givetvis, inte ngn jvla konsollfjant, o redo 01.. Brja nu lipa alla bugg gnllare o frstsigpare...Bye, Bye...Welcome Night City

Det gr att pre-loada p konsoll med...iaf Xbox.
Citera
2020-12-09, 20:20
Medlem
H24s avatar
Fy fan vad peppad jag r

lskar hur alla polarna blir uppe ikvll ocks.
Citera
2020-12-09, 20:41
Medlem
Ngon som har en knsla fr hur avgrande det r med raytracing? Funderar p att kpa PC-versionen imorgon, men i PCn sitter ett 1080ti och r nog inte aktuellt med ngot annat i nrtid. Kommer antagligen kpa en PS5 frr eller senare 2021.
Citera
2020-12-09, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt
Dom har spelat det utan den stora patch som kommer direkt vid slpp imorgon. Den ska tgrda en herrans massa buggar (tydligen r patchen p ca. 40gb). S det r nog bttre fr oss imorgon.
Man kan ju hoppas... men lser man engelska PC Gamers recension s verkar det hgst osannolikt.

De fick ven nn patch under recensionstiden som inte gjorde s vrst stor skillnad, tydligen.

Men fr mig r det iaf uteslutet. Att bli av med frdigheter efter att ha laddat en save eller kra fast p uppdrag pga buggar frstr allt.

Men blir nog bra till slut. 👍🏻
Senast redigerad av Da 2020-12-09 kl. 21:03.
Citera
2020-12-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Kommer vnta med spnning p dina frsta intryck! Slng grna ivg ett inlgg hr i trden om du har tid
Citera
2020-12-09, 22:13
Medlem
Xezrs avatar
Vill minnas att The Witcher 3 hade en del rtt striga buggar vid release. Ruskigt bra spel, nd.
Men, det r skert vrt att vnta p patchen ven om man har frbestllt.
Citera
2020-12-09, 23:14
Medlem
Airwave92s avatar
Kollat mycket streams senaste timmarna. Solid 8/10 enligt mig. Och vilken musik, jvlar i fan

Ska ven finnas en liten hemlig scen, fr de som vill veta

Senast redigerad av Airwave92 2020-12-09 kl. 23:18.
Citera
2020-12-09, 23:42
Medlem
Nu brjar det nrma sig. Vad ska ni kra fr gubbe till att brja med? Blir nomad frst fr mig, ska gra en riktig mrdar-sniper 🔫
Citera
2020-12-09, 23:52
Medlem
Farbror Fazers avatar
Sitter vldigt taggad nu p att ntligen snart f starta upp spelet! Hoppas p att slippa allt jvla krngel och skit vid launch fr att spela nr det handlar om ett singleplayerspel och det redan r installerat och redo. r inte sugen p att sitta rosenrasande i flera timmar fr att lyckas starta skiten 05.30 efter en hg idiotiska problem..

Precis som alla andra spel som jag vet frn brjan att jag vill spela s har jag lst exakt noll saker om det. Inte kikat en sekund trailer, gameplay, streams, ignorerat och scrollat frbi varje screenshot och info. Min kunskap strcker sig till CDPR, fps+rpg i sci-fi neon och tydligen Keanu Reeves. Frsta inlgget i trden och kommer inte lsa ngot hr heller frrn jag lirat ett tag och upplevt det sjlv Frstr de som gillar att suga in all info och theory crafta innan spelreleaser men detta r verkligen inte den typen av spel fr mig.

Frresten sa jag att jag var taggad?!?!? Det underlttar inte att nya datorn frn frra november var till stor del tnkt t cyberpunk som frst skulle ha slppts redan i vras.. Fy fan! Man grter ju inte ver mjligheten att jobba hemifrn resten av veckan om man sger s fr jag rknar med att inte vara i skick fr att vara p en arbetsplats med kollegor imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in