Citat:
Jag spelar i princip inte lngre men fljer gamingkulturen p avstnd, detta spelslpp hsr sklart inte gtt att undvika om man befinner sig p internet. Nr jag diskuterat med folk s har dom sagt att releasen pminner om nr Skyrim lanserades, har aldrig testat det men det ska vl vara ett av senaste decenniets bsta spel. Stmmer det att ven Skyrim var kantat av buggar och problem nr det slpptes? Hur lste dom det i sdana fall eller gjorde dom aldrig det utan var det inofficiella moddar som rddade det? No man sky r ett annat exempel dom grna drar upp fr att ingjuta lite hopp, dr har vl utvecklarna lagt ner ett hstjobb om jag fattat det hela rtt. En annan sak som jsg ftt till mig r att ekonomiskt r det redan en dundersucc. Vad innebr det egentligen? Var Skyrim ocks en ekonomisk kassako redan i lanseringsstadiet? No mans sky likas? Det jag r ute efter r vl om de kommer fixa till Cyberpunk eller om man tar pengarna och springer?
Skyrim och GTA5 r tv vldigt starka upplevelser fr mig. Hade spelat alla spelen fre Skyrim frn Daggerfall eller vad det hette, Morrowind och andra. ven de andra GTA-spelen. Men just Skyrim och GTA5 var speciella. I en sdan stor vrld som Skyrims kommer det att dyka upp buggar men det var mycket bttre n i de tidigare spelen. GTA5 var vl i princip buggfritt men fick kritik fr ogillbara karaktrer. Jag lskade karaktrerna! Nvl, jag tnker nr jag gifte mig, nr jag skaffade barn, nr jag kpte hus och nr jag spelade Skyrim eller GTA5