Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-06-21, 14:24
Medlem
k0ralls avatar
Användare:
Ålder: 21
Kön: Tjej
Vikt: 57 kg
Längd: 176cm

Tidigare erfarenhet:
Alkohol, E, MDMA, Kokain, Tjack, TCH (röker grönt dagligen)

Det här är min första tripprapport, den utspelar sig i under ett dygn i april. Lite längre läsning, men hoppas ni gillar den!

17:00
Det var fredag och min bästa tjejkompis "Julia" hade kommit på besök i stan och skulle hälsa på mig och hennes storebror "Marcus". Vi samlas hemma hos honom i vanlig ordning för att rulla fet och spåna på idéer för vad kvällen skulle bjuda på. I lägenheten fanns även 3 andra killkompisar till Marcus (Jojje, Niklas & Rille). Min mobil börjar vibrera och jag svarar utan att läsa på skärmen vem det var. Ångrar direkt att jag svarade när jag hörde rösten i telefonen.. Eftersom jag var hög som ett hus ville jag bara få ett slut på konversationen och sa mest; "Ja, mm.. Absolut. Inga problem." Tillslut får jag äntligen lägga på och kollar på Julia. Hon vet direkt vad det handlar om och utbrister "Ne-ej, sa du ja till att jobba!?" Ja, det hade jag ju gjort. Min chef ville att jag skulle komma in kl 20, så sagt och gjort. Glider in på jobbet, fortfarande lite halvdåsig och börjar rådda baren. Känner mig ännu sämre när jag får ett sms av Marcus där han skriver "Du lär ju vara nöjd med att stå och trampa på jobbet när jag hade lite presenter till er! Skynda dig med stängningen och kom hem till Chefen (Marcus chef) så kanske vi fortfarande är vid medvetandet "

Jaha, såklart. Min bästa vän är i stan, Chefen har fest, alla kommer knarka, och jag står på jobbet. Nej, en fredag kan ju faktiskt vara bättre.

Vid 23:00..
...Rullar det in två aspackade dårar och ställer sig i kanten av min bar. De kastar servetter och välter mina shakers, men eftersom jag står och pratar med en gäst så får jag ta tag i de andra senare. Efter jag fått en muddler i ryggen så tappar jag det helt och vänder mig om för att verbalt våldta idioterna bakom mig. I samma veva flinar de tillbaka och vinkar. Marcus och Julia. Såklart. "Vi är här för att kidnappa dig!" De förklarade att de hade gått ut för att ta några drinkar, som resulterade i att de prövade alla cocktails A-Ö på en hotellbar i närheten. "Vi hade en bra plan hur vi skulle frita dig, men nu har vi glömt den.. Kan inte du hitta på något?" Så jag drog en vals för chefen, och han förstod. "Kan du stanna i 30 min till så kan du stänga din kassa?" Det kunde jag absolut göra. Allt för att inte stå här med det här knarksuget i 4 timmar till. Bestämde med syskonparet att jag åker hem till Chefen när jag var klar med min påskyndade städning.

00:00
Ombytt och klar! Tar 7 järn fernet innan jag går. Visste inte vad kvällen skulle bjuda på men eftersom jag känner mig själv så vet jag att jag och alkohol funkar med allt, om inte bättre.

Jag kliver ut från nattklubben och studsar in i en taxi. Jag ringder Marcus och får mer eller mindre en kärleksförklaring i samband med att han svarar. "Jag går ut från huset så du slipper gå hela vägen själv från uppfarten!" Ja, ojojoj vad snällt av dig...... Känner mig lite myssnurrig i taxin efter alla shots, men betalar fint taxichauffören, tackar för resan och hoppar ut. Står då 200 m från huset runt en liten krök. Ingen skymt av Marcus.

"Psssssssssstttt!!!" Vänder mig om, ser fortfarande ingenting. Hör lite rassel i buskarna och ser Marcus huvud med två tefat till ögon, sitter och lurar i en buske. Kändes som om jag såg en tecknad film. Han fnissar och ber mig komma in i kojan. Jag påpekar att det bara är en buske, och han svarar med ett leende och klappar bladen. "Men visst är den fin?" Så fnissar han och jag lirkar mig in i busken. Han tar fram zip lock-påsen och håller fram två rosa lacoste, varav jag slänger 1,5 och ger halvan till Marcus. Det finns så det räcker, gott och väl hela natten. Marcus ögon är halvstängda och han vimsar om det mesta samtidigt som han klappar mig på huvudet och leker med mitt hår. Jag vet exakt hur skönt det är, så jag låter han fortsätta medans vi sitter där i busken ett tag.
Citera
2012-06-21, 14:25
Medlem
k0ralls avatar
00:30
Vi vandrar upp till huset och när jag öppnar dörren möts vi av den varma känslan av kärlek. Inuti är det ca 10 personer, varav endast 1 jag aldrig träffat förut. Det är en tjej som jag inte minns namnet på, men hon gick efter ett tag, så det spelade ändå ingen roll. Julia kommer ut i hallen och gapar och skriker att jag 'äntligen är här' och pussar och kramar utdelas. Går in i köket och hälsar, där sitter Niklas med Chefens kompisar och drar i sig kokain för fulla muggar. Bredvid sitter Rille och röker en spliff. Han är redan tvärE:ad och viskar (ja, han får alltid för sig att viska allting) att jag ska komma och sätta mig där. Eftersom jag vet hur alla bara menar väl så lyder jag alla i väntan på att min egen kärlek ska vidgas. När jag väl sätter mig så flinar han bara. Det där riktigt nöjda, jag-kan-inte-sluta-le-fan-vad-jag-gillar-e-leendet. Ja, alla vet vilket jag pratar om.. Och så sitter jag där ett tag och kollar på hur folk flyger ut och in ur köket, snackar med varandra, röker, byter kläder, klappar fint osv.

Redan en kvart efter intag så börjar jag känna det här pirret sprida sig i kroppen och lägga sin till rätta i varje ben och muskel innan det bryter ut i fullständig eufori. Vi är nu 10 personer, Jag, Julia, Marcus, Chefen, Jojje, Rille, Niklas och 3 av chefens killpolare. De flesta har klivit på E, medans några har en tallrik kola framför sig. Jag går ut ur köket och sätter mig i soffan med Julia. Vi börjar prata om hur bra vi är för varandra och går igenom lite grejer vi tänkt på. Lite då och då kommer det folk och lyssnar, myser, och sen går. Vi vill inte dansa så mycket, inte än.

01:15-01:30
Känner att jag sakta med säkert börjar gå mer och mer uppåt. Frågar chefen om han har lite bekvämare kläder, och visst har han det. Jag får på mig mjukisbyxor och en zip hoodie man kan dra upp hela vägen över huvudet, så det roade vi oss med ett tag. Shit vilken snäll chef du är, påpekar jag och han tackar så mycket och förklarar att han blev så glad att jag fick gå av jobbet för att komma hem till honom. Där var jag alltid välkommen. Han lägger armen runt mig och frågar om jag inte vill ha nåt att äta. En macka kanske? Jooo, guuuud vad snällt, det kan jag ju inte ens tacka nej till. Så vi kastar fram mackor och gör o'boy, inte för att någon är hungrig, men det är ju så snällt bara. Sen ligger det 8 mackor på köksbordet med varsin tugga saknandes. Sen kommer jag på VATTEN! Alla måste få vatten, för jag har ansvar för att alla mår bra här nu. Alla måste få is också! *isen tar slut efter 5 glas* då kommer jag på den brillianta iden att man kan ju krossa all is och dela upp den jämnt därifrån. Sagt och gjort, alla får 0,7 L vatten i stora glas, med is. Sen letade jag igenom lite köksskåp (fråga mig inte varför) och hittar C-vitamin brustabletter med Hallonsmak. Så det slutar med att jag springer runt och ploppar i c-vitamin i allas vattenglas och blir behandlad som St Maria eftersom jag är så himla snäll.

02:00
NU är jag med i matchen. Jag och Julia går på toa, vi diskuterar hur najs det är att vara tjej eftersom vi slipper få se vår tjackballe varje gång vi ska kissa. Vi sätter oss bara där och så löser det sig själv, typ. Genealiskt, tycker vi. Båda inser hur skönt det var att ta av byxorna så vi lämnar dom på golvet. Ser sen chefens badkar och att doppa fötterna, det är en jävlit bra idé! Bra Julia! Jag klappar henne lite extra så hon förstår att jag gillar henne. Min bästa vän. Sen kommer Marcus in, han lyckas låsa upp dörren med en sked och tycker det är lite orättvist att vi badar fötterna utan honom. Vi ber om ursäkt och allt är förlåtet, såklart. Vi sitter där på badkarskanten och plaskar och chefen kommer in ett tag och tänder ett ljus. Sen går han och släcker lampan. Niklas gormar från köket efter mig och Julia. Marcus ropar att han också är här och han vill också följa med. Det blir tyst från köket så vi 3 vandrar dit. Då hittar vi Niklas under bordet som kollar på Marcus, helt förskräckt, "Jag trodde du var under bordet mackan! Jag har ju snackat med dig!" Ingen förstod sig riktigt på det där, men det gjorde ju ingenting. Jag och Julia går i tjocktröjor utan byxor och är blöta om fötterna. Chefen sätter igång kranen till diskhon och föreslår att vi ska fortsätta bada här. Hur kommer det sig att alla kommer på så bra idéer just idag? Helt otroligt. Nu är alla samlade i köket och alla pratar i munnen på varandra och har bara allmänt jättetrevligt.

"Det finns diskmedel också, bubblor är väl kul?" frågar chefen. OJ vad kul vi hade med diskmedlet. Vi smörjde in händerna med det och gav varandra handmassage, jag och Julia. MAGISKT! Mitt i peaken var detta det bästa som skulle kunna hänt. Fatet med kola erbjöds till damerna på diskbänken och det kan man ju inte säga nej till. En av Chefens vänner frågar om vi verkligen vill förstöra E-ruset. Vi svarar att man kan aldrig förstöra knark med mer knark. "Man får ju knarka vilket knark man vill" sa Julia, vilket absolut inte hade med saken att göra.. Nåväl! Jag hade diskmedel överallt, så Marcus kom och höll sedeln med ena handen och fatet i den andra, så fick chefen låna ut en hand för att hålla för min vänstra näsborre så jag kunde damma in linan i nästa. Julia gick igenom samma process. Måste ha sett jävligt roligt ut.

För Julia kändes kolat mer, eftersom hon slängt sin e tidigare än mig. För mig blev det bara avtagning på e-ruset. Varför gjorde jag så för? Jag hade ju lärt mig, trodde jag. Marcus hade lösningen och kom till undsättning med en liten rosa knapp. Lika bra att ta några shots till också.

03:00
Här börjar det skeva. Jag hade ju såklart planerat att boosta allt lite med en spliff. Och man kan gott säga att det gjorde jag.
Nu åkte tröjan av och jag och Julia la oss i soffan, båda bara i trosor. Vi pratade och kramades och killarna bara skrattade och tyckte det såg mysigt ut. (Notera att det här bara är våra killkompisar, och att någon skulle ligga med någon inte fanns på världskartan. Sett varandra nakna hör lite till liksom..) Niklas, som gått rätt duktigt på kolat, ville absolut ha en egen filt, så han gick på upptäcktsfärd efter en. Kommer tillbaka från hallen, helt naken med fotbollsskor. "Jag kom inte ihåg vad jag letade efter" var hans förklaring. Julia snöade in i att försöka sig på att spela COD och det tyckte jag inte var så intressant. Men att leka med Niklas, det såg kul ut! Jag ville också ha fotbollsskor!! Så jag sprang efter honom till hallen och började riva i gamla kartonger längst in i förrådet. Gjorde det makabra fyndet på en läderhjälm. Typ en gammal pilotmössa. Den hade två öron, så i mörkret såg jag ut som batman. Jag var inte långsam på att knyta filten jag hade med mig som mantel och fick det bekräftat när jag överlycklig kutade in i köket. "HOLY SHIT; BATMAN!!!" sa Rille. YEEESS; jag ÄR Batman! Niklas blev påtvingad byxor (fråga mig inte hur, det brukar vara omöjligt at klä på honom..) Niklas ropar på mig att komma till hallen fort. Jag gör som han säger och tappar hakan när han visar mig vad han hittat. En svart pulka. The Batmobile.

Jag vrålar efter Julia som ska agera min robin, sätter oss i pulkan och skriker åt Niklas att köra oss. In i köket och alla viker sig av skratt. En halvnaken tvärkoksad Niklas drar två topless tjejer i en pulka. Varav en har skinnmössa och en filt som mantel. (Det finns en bild på detta, men den kan jag dessvärre inte lägga upp..)

03:30 - Äventyr.
Vi skulle absolut gå ut. Men vi ville inte lämna pulkan. Niklas lyckas dra oss ut i trädgården där vi började riva och dra i träd. Det droppade då vatten från trädet, eftersom det hade regnat. Så där dansade 3 halvnakna ungdomar runt. Allting var så jävla underbart.

Sen är det tyvärr rätt svart. Det finns filmer på allt under hela kvällen.
FAN vad kul jag hade. Hoppas ni hängde med någolunda, haha.
Citera
2012-06-21, 15:28
Medlem
k0ralls avatar
(Kollade igenom lite filmer, och kan fortsätta ett tag till!)
Julia la sig på marken och rullade eftersom det var så underbart med de kalla vattnet mot kroppen. Pulkan som vi blev dragna i kändes som att den gick i 100 km/h och vi åkte runt runt runt huset, ramlade, tyckte att det var helt okej ändå, sen såg vi att Chefen hade en studsmatta. Här började jag verkligen gå in i rollen som Batman. Jag besteg studsmattan och det kittlades så mycket i magen att jag stod och fnissade. Hade såna käkspänningar att man fick skratta med stängs mun..

Julia ansluter upp på studsmattan när jag förklarar att det kittlar i magen. Hon förstår exakt vad jag menar när hon står bredvid mig. "Kom igen då, gör nåt kul!" Jag ber Julia fint sätta sig lite på kanten, för jag ska volta lite. (Har tränat elitgymnasik och tränat cheerleading i väldigt många år, så att volta sitter lite i ryggraden). Nu ska jag bara behärska mig samtidigt som jag är uppochner ett par meter äver marken, jaaadå, det klarar jag. Prövar en stillastående streckt salto (bakårvolt med rak kropp) landar fint på fötter men blir helt fuckad i huvudet. Det svartnar för ögonen och jag brister ut i en skrattattack. Jag tycker att marken gungar (konstigt eftersom jag står på en studsmatta...) och vill lägga mig ner. Rullar intill Julia och vi börjar gunga med marken. Jag kollar på henne och hon ser så skev ut. Det är blött gräs överallt, i hennes hår, ansikte. Kommer sedan på att hon är topless när jag ser hennes tuttar. Fnissar och petar på ena tutten. "Den är fin." Säger jag och hon håller med. Dina med! Niklas springer runt huset med en tom pulka fortfarande. Han vill också titta lite på tuttar, tror vi och frågar snällt om han också vill kolla. Det vill han inte. Han hade sett dom förut. Men hämta lite mer kola tycker han vi ska göra. Självklart ska vi göra det! Jag och Julia springer upp i huset in till köket där tiden verkar stått still sen vi gick. Alla ser bara ännu skevare ut men alla är bara ännu vackrare. Jag sätter mig i Marcus knä och han tar bort lite gräs från mig också. Sen skickades jag och Julia runt som en spliff. Alla ville hålla i oss, för vi var så kalla och genomblöta, och det är sååå mycigt tycket alla. Vi tycker också det.

Mer kola till niklas var det ju! Julia kryper under köksbordet för att öppna den lilla lönnlådan och vi tar med oss allt ut igen till Niklas och föreslår att han ska följa med in. Det är rätt svårt att kommunicera med en påtänd Niklas med tillslut lyckas vi med kärleksövertalningar få in honom..

Klockan börjar närma sig 04 men ingen är trött och alla är glada. Marcus tar fram zip lock-påsen och ger alla varsin till E. Han är lite som pojken med guldbyxorna, tyckte jag. Jag pillade honom lite i håret. Han var snygg. Det var alla iof. Även fast jag visste att alla såg bra ut, utan allt endorfinpåbrå, var han snyggare nu. Snöade in på det totalt och efter ett tag ryckte Julia ut mig ur tankarna och nu ville hon spela Twister. Det är ett sånt mysigt spel. Absolut. Alla ville vara med. På väg ut till vardagsrummet stannar alla i en spegel och kollar på oss själva. Alla tuggar sönder sina kinder, har tefatsögon och halvsvettiga. 3 av oss står inte still, utan står och trampar och snyter sig. Rycker lite. Alla är så vackra. Vi skrattar och går försiktigt in i rummet. Vi smög typ. Jag har fortfarande på mig pilotmössan och jag känner mig utvald till att snurra pilen till spelet. Det var det sjukaste jag sett. 9 killar spela Twister, alla jätteskeva. Haha.. PROVA DET! Mysigt att stå där i en hög och bara skratta. Bra anledning till kroppskontakt.
Citera
2012-06-21, 15:37
Medlem
igl0s avatar
blev kär i dig.
Citera
2012-06-21, 15:58
Medlem
herbiiishs avatar
Du får ett litet hjärta av mig. <3
Mycket bra skrivet speciellt eftersom det är din första rapport 5/5!

Edit: Håll koll på filmerna, filmer har en tendens att orsaka problem.
Senast redigerad av herbiiish 2012-06-21 kl. 16:05.
Citera
2012-06-21, 15:59
Medlem
själv har jag bara prövat tobak alcohol och weed . men låter ju jävligt kul med E haha

nåt man får ta och pröva bara det inte blir för ofta
Citera
2012-06-21, 16:15
Medlem
goatiders avatar
5/5, ni verkar ju vara ett helskönt gäng!
Citera
2012-06-21, 16:31
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Trodde du att du bokstavligen var Batman eller tyckte du bara det var kul att leka Batman?
Om du trodde att du bokstavligen var Batman: tyckte du inte det var konstigt att du saknade manligt könsorgan?
Citera
2012-06-21, 16:39
Medlem
k0ralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OverkoktBlomkal
Trodde du att du bokstavligen var Batman eller tyckte du bara det var kul att leka Batman?
Om du trodde att du bokstavligen var Batman: tyckte du inte det var konstigt att du saknade manligt könsorgan?

Nej, jag reflekterade inte särskilt mycket över den delen. Jag var jag, men jag var Batman. Det var inte svårare än så.
Citera
2012-06-21, 16:42
Medlem
Mycket, mycket bra rapport!
Helt klart 10/10 från mig då det är välformulerat, målande och allt vad
det heter! Låter som en riktigt härlig kväll!
Citera
2012-06-21, 16:55
Bannlyst
Tyckte den var lite svår att förstå med chefen och allt annat. Får 2/5
Citera
2012-06-21, 17:01
Medlem
k0ralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Tyckte den var lite svår att förstå med chefen och allt annat. Får 2/5

Tråkigt att du tyckte det. Chefen är ju en person, som är Marcus chef. Eftersom jag skrivit Chefen med kapitalbokstav så tyckte jag det framgick att det syftade på ett namn..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in