Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 3
  • 4
2012-06-22, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Rapporten kanske var bra men historien är bara sorglig.
Stackars människor.
Håller helt klart med. Bra skriven och bra uppmålning av rapporten, men tragiska människor.
Citera
2012-06-22, 02:29
Medlem
POMJUP53s avatar
Bästa rapporten jag läst på väldigt länge. Har inte kört MDMA på ett tag men nu fick jag verkligen många flashback och kommer nu planera in en kväll på denna ljuvliga substans.

Åååååååååååh........sjukt bra var den, önskar att den aldrig tog slut! But what goes up must come down, sad but true.
Citera
2012-06-22, 03:57
Medlem
grym rapport, man levde verkligen in sig i känslan.. satt o logg genom hela rapporten hehe. Blev nästan lite ledsen för ni verkade ha alldeles för roligt. Själv är man 19 o det man ser fram emot på helgerna är kanske att sitta i en park o dricka vodka med lite halvt dålig stämning...
Citera
2012-06-22, 10:14
Medlem
Magisk rapport !! Känner igen mig så väl i allt du skriver, vi är ett liknande gäng med tjejer och killar som brukar ploppa ibland ... Ni som säger att de är tragiska, vad grundar ni de på ? Vad vet ni om de här människorna. Får en bild av att de är riktigt sköna typer som lever livet på helgerna med ett ordnat liv i veckorna.. Nä som sagt grym rapport 5/5 ...
Citera
2012-06-22, 16:50
Medlem
durtmeisters avatar
Haha mycket bra skrivet!
Har två tjejkompisar som likagärna kunnat skriva denna rapport haha.
Lät f.ö as mysigt
Citera
2012-06-22, 17:45
Medlem
Eckepeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeathKill
Håller helt klart med. Bra skriven och bra uppmålning av rapporten, men tragiska människor.

+1

En oneliner, ja.. Men vad mer behöver tilläggas?
Citera
2012-06-22, 17:58
Medlem
tvärskön läsning!
Citera
2012-06-22, 19:42
Medlem
sydhs avatar
Haha, Batman-delen var underbar.

"... en svart pulka. The Batmobile." - Här dog jag.
Citera
2012-06-22, 22:37
Medlem
gottmospahedens avatar
Fan, det låter underbart. Blir bara mer och mer sugen på E av detta jävla forumet..
Citera
2012-06-23, 12:27
Medlem
Kukkaninens avatar
Om du röker grönt dagligen har du antagligen erfarenhet av THC, inte TCH men nu sa vi inte vara petiga väldigt bra rapport för övrigt
Citera
2012-06-23, 14:17
Medlem
k0ralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukkaninen
Om du röker grönt dagligen har du antagligen erfarenhet av THC, inte TCH men nu sa vi inte vara petiga väldigt bra rapport för övrigt

Haha, ja när jag såg felstavningen så var det försent att ändra tack så mycket!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in