Det var ju målande och fint, jag är dock väldigt intresserad av hur det gick till när ruset börjar släppa. Hur var sammanhållningen i er grupp då? Bristande ögonkontakt, självreflektioner, etc.
Tycker det var en underbart rolig rapport att läsa, väldigt kul att ni är kreativa av er under ruset/rusen, busar och myser så mycket som möjligt!
Dessvärre var det lite tråkigare att ni hade sån slapp och liten respekt för drogerna i allmänhet och blandade som idioter, men det är som sagt inget jag har med att göra! Men säger det enbart för att lyckan kan snabbt vända till tragedi.
4/5 för övrigt!
Senast redigerad av Aeikz 2012-06-21 kl. 20:58.
Det var ju målande och fint, jag är dock väldigt intresserad av hur det gick till när ruset börjar släppa. Hur var sammanhållningen i er grupp då? Bristande ögonkontakt, självreflektioner, etc.
Eftersom majoriteten av oss är så pass bra vänner så vet vi hur alla blir när det lägger sig. Så vi rullade ett par spliffar och en och en somnade in i vardagsrummet där vi hade lagt ut 4 madrasser på golvet och satte på en film. Satt och pratade och lät allt bara dö ut! Dagen efter var inte lika rolig, då vissa var nära apatiska och inte var kontaktbara. Men de som mådde bäst utav oss åkte och köpte pizza och 100 L läsk! Alla tog hand om varandra och vi kollade på filmerna tillsammans haha
Haha härligt skrivet. Fan va kul man kan ha med droger om man gör rätt (kanske lite oförsiktig inställning till drogerna och blandningarna ). Jag kan förstå hur utflippat och stört detta skulle se ut för någon som aldrig tagit droger hehe men har man kört något liknande förstår man hur awesome det nog kändes.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!