Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-12, 15:25
Medlem
Va bara en googling bort http://www.angsbacka.se/volontar/
Citera
2014-03-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erajka85
Sg ocks att Maria har ett frhllande med nn kille, ftt en lgenhet i Sthlm. Hon och hennes kille jobbade som volontrer i ngsbacka/molkom som ligger i Vrmland. Funderar p vad de r fr stlle, aldrig hrt talas pm trots att ja bor 3 mil frn molkom

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Three...orth_of_Molkom
Citera
2014-03-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellcrime
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Three...orth_of_Molkom
Hehe 😂
Dr ser man....
Citera
2014-03-15, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eiralicious
Jo men VEM r "50-taggaren" som Anna har flirt med?
r det nn man knner igen ur Basta byggarna eller?

Kan det vara Micke?
Citera
2014-03-21, 00:18
Medlem
Arga snickaren har lagt p sig ju, manboobs och ganska tjock! Skulle vilja komma med lite nedltande kommentarer men lter bli fr att han skert lser hr.
Citera
2014-04-07, 16:08
Medlem
herredjvlars avatar
Sg nyss Emil frn ssong ett p Lion Fridhemsplan.

Verkade frschare sg ut att ha gtt ner ngra kilo (inte mnga men ngra) satt men fyllekrring och gubbe. Kan bara hoppas killen lagt av med brassen t tjacket hller sig till full i mindre doser
Citera
2014-04-12, 03:07
Medlem
Trffade p Abdi p tunnelbanan idag, klev p i T-Centralen och kom och satte sig med mig o mina vnner, frgade hur mnga stationer det var till Skanstull och SS... Drogpverkad antagligen, men trevlig och han hade nn serisare diskussion med kompisen som jag inte lyssnade p, s det gr vl inte sdr jttebra fr honom nu...
Citera
2014-04-12, 06:20
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessiiiw
Trffade p Abdi p tunnelbanan idag, klev p i T-Centralen och kom och satte sig med mig o mina vnner, frgade hur mnga stationer det var till Skanstull och SS... Drogpverkad antagligen, men trevlig och han hade nn serisare diskussion med kompisen som jag inte lyssnade p, s det gr vl inte sdr jttebra fr honom nu...

Trkigt att hra men han var frmodligen inte frdig med drogerna / redo att bryta med den livsstilen drav hans avhopp frn nybyggarna.
Citera
2015-01-27, 14:28
Medlem
420FourTwenty420s avatar
Abdi r rtrevlig, jag har dock bara mtt honom i en drog och alkoholfri milj.. Fan att han sumpade bort det dr
Citera
2015-02-22, 02:12
Medlem
enrosafisks avatar
Tnkte det vore kul med en liten uppdatering av det lilla man vet/har koll p:

Anna och Micke r frlovade.

Dennis har nyligen gift sig (nov -14).
Citera
2015-03-17, 22:16
Medlem
kommer det inte nn ny ssong
Citera
2015-04-07, 17:41
Medlem
Snubblade ver detta :

### 2015-04-05 15:11, Rn, frsk, Sollentuna
Station Helenelund, Helenelund

Polis har beordrats till platsen efter anmlan frn en kvinna att en man frskte rna henne med hjlp av en elpistol p strckan Uppsala-Helenelund.

Mannen hade klivit p SL-pendeln i Uppsala och satt sig mitt emot anmlaren. Efter en stund frgade han efter hennes mobiltelefon. Vid Helenelund frskte mannen ta ifrn henne telefonen och nr hon hll fast den frskte mannen anvnda en elpistol p hennes ena vad. Kvinnan lmnade inte ifrn sig mobiltelefonen och mannen klev av vid Helenelund.

Anmlaren beskriver grningsmannen som en kraftigt byggd man, ca 45-50 r, ca 170 cm lng med ett bldande sr i pannan. Mannen var rakad p huvudet och hade glasgon. Vidare hade mannen en tr tatuerad invid hger ga samt ordet Kevin tatuerat p halsen. Mannen var ikldd svart jacka och gr huvtrja.

Mlsganden invntde polis vid Karlbergs station. Frunderskning avseende frsk till rn inledd.

UPPDATERING

Vid 15:30-tiden antrffades en misstnkt i Helenelund. Mannen greps och togs till polisstationen fr vidare utredning.

Organisation
Polisen Stockholms ln
Nord
#######

Fick knslan av att det kunde vara Emil ?
Jvla sorgset isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in