2012-10-07, 15:47
Medlem
Jullan3s avatar
Fy skäms Aftonbladet.Ingen aning hur de tänkte där.Hädanefter ska man skita i Aftonbladet.
Citera
2012-10-07, 15:48
Medlem
shbous avatar
De kanske 'glömde' FP så de skulle ha en legitim anledning att ta bort pollen ifall den inte visade det resultat de ville.
Varför gör de det bara inte enklare för sig och gör någon teknisk lösning så S får ett försprång med 40%.
Citera
2012-10-07, 15:49
Medlem
1. SD kan förvirra folk att det står för Sossarna.
2.1000 personer röstade bara och ni alla hoppar med glädje. (det brukar vara 34000 röstningar)
3.gråt inte.
Citera
2012-10-07, 15:50
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Vad rädd du är inför nästa val va? Borde ni vänsterextremister vara
Haha. Kan inte sluta skratta när det alltid förutsätts att man är vänster (och t o m extremist) för att man inte gillar Sd och dess okritiska fanboys?

Det enda jag är rädd för inför valet är att Moderaterna fortsatt får sälja ut och sänka skeppet Sverige. Sd kommer alltid vara ett pajasparti i minoritet, så där finner jag inga orosmoln.
Citera
2012-10-07, 15:51
Medlem
Humor att Aftonbladets reporter inte kan alla partier i riksdagen! HAHA!
Citera
2012-10-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
2.1000 personer röstade bara och ni alla hoppar med glädje. (det brukar vara 34000 röstningar)
3.gråt inte.
1 - ???
2 - 1000 personer hann rösta varav 34% rösta på SD innan det togs bort.
3 - Gråter över din dumhet, förlåt.
Citera
2012-10-07, 15:54
Medlem
Problemet är att media inte räknas som en myndighet vilket det definitivt borde med tanke på makten de faktiskt besitter. Sånt här borde definitivt kunna JO anmälas som någon form av regelbrott. Med det sagt är det här fallet inte så märkvärdigt men om vi vill bevara demokratin tycker jag definitivt media borde räknas som en myndighet.
Senast redigerad av tago 2012-10-07 kl. 15:58.
Citera
2012-10-07, 15:58
Medlem
Fox.Mulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
3.gråt inte.

1. vem gråter?
2. hur ser du det?
3. vart hittar man uppgifter på antal röstande byggt på ett snitt?
4. av vilken signifikans har antalet röstande? man bygger inte statistik på antal utan på %
5. vem hoppar av glädje?
6. hur ser du det?
7. http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
8. puss&kram stjärt banan.
Citera
2012-10-07, 15:58
Medlem
Terugflitss avatar
Om det var något fel på röstfunktionen så borde den ju ligga uppe igen vid det här laget,
en ren censur är det, som jag ser det.

Samma sak är det med kommentarsfunktionen ibland, alltför många har fel
åsikter, och kommentarerna tas bort.
Naiva Aftonbladet, som trodde dom skulle slippa undan obekväma kommentarer
genom Facebook.
Citera
2012-10-07, 16:00
Medlem
inwardlimbss avatar
SD verkar vara folkpartisternas andrahandsval..

Vidare känns det ju rätt ruttet att ta ned en omröstning.. Undra vad dem har för ursäkt?
Citera
2012-10-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tago
Problemet är att media inte räknas som en myndighet vilket det definitivt borde med tanke på makten de faktiskt besitter. Sånt här borde definitivt kunna JO anmälas som någon form av regelbrott.
Haha ja verkligen alla media håller på så här. Reportage som inte cnn sänder för att lednignen ringer ner och säger att det strider mot vad deras regering vill, eller fox news som tar bort saker hela tiden. Det här är inte ens nära dom hade en egen omröstning som dom inte gillade för den var larvig och kanske blev hackad tex. Alltså jag skiter i aftonbladet, skulle garva om dom la ner den idag men bara säger vad jag tycker.
Citera
2012-10-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Om det var något fel på röstfunktionen så borde den ju ligga uppe igen vid det här laget,
en ren censur är det, som jag ser det.

Samma sak är det med kommentarsfunktionen ibland, alltför många har fel
åsikter, och kommentarerna tas bort.
Naiva Aftonbladet, som trodde dom skulle slippa undan obekväma kommentarer
genom Facebook.

Aftonbladet har ju själva erkänt att dom censurerar allt som kan påverka SD positivt. Så detta är inga nyheter - frågan är varför den förbannade skittidningen fortsätter att ens ha med SD som ett val i diverse polls om man vill bedriva diktaturfasoner?

Bojkotta denna sjuka tidning NU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in