2012-10-07, 19:17
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Haha, jo så var det säkert

Aftonbladet själva vet att deras läsarkrets består av sverigedemokrater och lättkränkta nationalister. Dem flesta andra läser inte Aftonbladet.
Till och med de dumma sossarna har genomskådat tidningen, kvar finns SD och de nationella.

Facit finns på alla höger-bloggar, nationella forum och högerpolitiska "tidningar" och dess kommentatorer.
Jo tjenare. Hur bra följer du med debatten om kvällstidningar och media? Skulle säga att sverigedemokrater och nationella är den grupp som till högst andel bojkottar AB och Expr.
Citera
2012-10-07, 19:17
Medlem
Sperssons avatar
.
SD fick "för många" röster.

Då plockades omröstningen bort, på sedvanligt sätt.

Tyvärr Aftonbladet, er beskrivning av verkligheten har mycket lite gemensamt med den verklighet era läsare lever i.
Citera
2012-10-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Conservative
Skicka mejl till Aftonbladet och fråga? Skicka vidare till annan media?
Klagomail, skickat.
Citera
2012-10-07, 19:19
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinhofland
Jävla diktatur tidning!

HAHAHAHAHAHHA...

Nej lille imbecill. Det är ett vinsdrivande företag som tjänar pengar på idioter som läser skiten.
T.ex du och din familj..

Diktatur tidning.. L O L
Citera
2012-10-07, 19:20
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingVision
Ditt resonemang låter inte allt för olikt journalisternas på aftonhoran. Du råkar inte jobba på tidningen?

1 400 pers röstade i den där pollen och det går inte att dra några slutsatser från den. MEN att omröstningen raderas pga att folk tycker fel ÄR VAD SOM SKA DISKUTERAS. Stödjer du denna fascistmetod som aftonbladet använder sig av?

SD:are är människor som tänker ekonomiskt och humanistiskt. IStället för invandring hjälper vi folket på plats vi väljer att hjälpa 100% av utsatta människor istället för att importera 5% av dessa och klappa oss för bröstet och skrika rasist till den som tycker detta inte är lönsamt och effektivt.

Kingen King trodde faktiskt du var en bra person till en början. Men du är väldigt partisk emot SD. JAG och invandringskritiker reagerar på att staten slösar med ca 100 miljarder kr varje år på import av arbetslösa analfabeter ifrån Somalia, vi reagerar emot att hela samhället raseras och du säger att vi gnäller? Vad fan är det för fel på dig!

Enligt FN konventionen är det olagligt att förstöra ett land, ska vi då inte följa den internationella lagen?

Jävla pucko!

Jaså, jag råkar vara akademiker med en IQ på 125 och jag sympatiserar med SD och kommer rösta på det här partiet. Hur förklarar du detta?

Min förklaring: det är ok att generalisera mot SDare men inte mot utlänningar.

Skjut dig själv, jävla idiot.
Tack för att du bekräftade det jag skrev i mitt förra inlägg!

Jag läser inte AB eftersom det är en skittidning. Så då kan du dra dina egna slutsatser om huruvida jag jobbar där eller ej.

Att jag skulle bry mej om en värdelös poll som jag inte ens har intresse av att se är ju uteslutet. Så lågt skulle jag aldrig sjunka.

Att Sd:are har sitt största intresse i en poll bevisar den här tråden. Drygt 20 sidor gråt och tandagnisslan på några timmar. Det beviasar väl att det politiska "intresset" snarare handlar om att surfa på nätet.

Men tack igen för bekräftelsen! Det är såna som du som gör att det här är så roligt.
Citera
2012-10-07, 19:24
Medlem
KingVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notaboutyou
Du vet att mensas Iq-test är skitlätt. De vill att puckon som du ska göra det och får 125/126 för att sedan bli lockade att göra det riktiga provet. Dont be mad

IQ-testet jag gjorde var på Illustrerad vetenskap och testet hade ingenting med Mensa att göra.

Testet var svårt och det var seriöst. Nu har minst 2 stycken sagt ifrån, varav den ena var hög utbildad och sa att han övervägde att rösta SD istället för M. Det är trots allt dig folk kritiserar, räcker inte detta för att förstå hur fel du har? Skulle verkligen alla SD:are vara hjärntvättade?

Nu ska vi gå på topic igen din pajas, topic eller stick!

Stödjer du aftonbladets fascistiska metoder där de raderar omröstningar pga fel parti får för mycket andelar? Är det okej enligt dig? Det luktar ju mycket fascism om dig, så kanske det är okej ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Tack för att du bekräftade det jag skrev i mitt förra inlägg!

Jag läser inte AB eftersom det är en skittidning. Så då kan du dra dina egna slutsatser om huruvida jag jobbar där eller ej.

Att jag skulle bry mej om en värdelös poll som jag inte ens har intresse av att se är ju uteslutet. Så lågt skulle jag aldrig sjunka.

Att Sd:are har sitt största intresse i en poll bevisar den här tråden. Drygt 20 sidor gråt och tandagnisslan på några timmar. Det beviasar väl att det politiska "intresset" snarare handlar om att surfa på nätet.

Men tack igen för bekräftelsen! Det är såna som du som gör att det här är så roligt.

Jaha, men inte fan läser jag då aftonbladet heller, i protest eftersom jag vet vad de håller på med. Jag vill inte se en fascisttidning i Sverige. Du resonerar som om alla andra utom dig själv är idioter. Om pollen är så värdelös, rekommenderar jag dig andra trådar.

Hur många av de som skrivit i den här tråden är seriöst SVERIGEDEMOKRATER tror du? Du generaliserar så himla stort. Vad de 20 sidorna egentligen handlar om är folk som beklagar sig över vad aftonbladet håller på med.

Ja du tycker det är kul att reta upp folk förstås och sen skratta åt deras reaktioner. Därför orkar jag inte med dig mer. Nu sätter jag upp dig på ignorera-listan.

Citat:
Kom bara till "illusterad vetenskap". De använder ordkunskap på sina test. =mäter ej iq. they just earn money of you. (annonser du vet)

Gud vilket off-topic-troll du är. Nej, det var inte bara ordkunskap. Det var ett seriöst test har jag ju sagt, det var minst 70 sidor du behövde ta dig igenom för att få en utvärdering av intelligenskvot.

Det var matematik, svenska, prövning av korttidsminne, logik.

Du bortförklarar mitt seriösa IQ-test, bortförklara min seriösa akademiska utbildning också då. Fast nej det ska du inte, du skall vara tyst nu. Sluta hålla på med att posta ännu fler off topic inlägg.
Senast redigerad av KingVision 2012-10-07 kl. 19:47.
Citera
2012-10-07, 19:24
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normannoru
Hur vet du att jag är en man? Ta din vänsterpropaganda och ditt genus-perspektiv och stick, äckel.

Men lille socialkonservativa-borgare. Det är ni som läser och blir upprörda av vänster"propagandan" i Aftonbladet. Vi andra bara skrattar åt upprördheten av att se Aftonbladet krokna när dem förstår att majoritetens av deras läsare är plastnationalister. Samt att vi fick svart på vitt att majoriteten av ab läsare är sverigedemokrater..

Hhahahah Christer och Christer har sin jul show här..
Citera
2012-10-07, 19:25
Medlem
Antar att omröstningsgrejjen försvann lite innan tolv idag, i och med denna tråd.

Var på jobbet då. Inte konstigt att alla arbetslösa SD:are hade tid att rösta, no offense.
Citera
2012-10-07, 19:31
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Antar att omröstningsgrejjen försvann lite innan tolv idag, i och med denna tråd.

Var på jobbet då. Inte konstigt att alla arbetslösa SD:are hade tid att rösta, no offense.

Att du behöver jobba på Söndagar visar väl att du jobbar skift på Mcdonalds . Dom flesta Svenskar jobbar Måndag-Fredag.
Citera
2012-10-07, 19:31
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Så, man kan sammanfatta det hela så här:

Sd:are tror att en poll speglar verkligheten.

Sd:are tror att om Sd får 34% i en poll på Aftonbladet så är det en sanning.

Sd:are är Aftonbladets starkaste läsargrupp, annars skulle inte en tredjedel av läsarna rösta på Sd.

Sd:are har svårt för verkligheten. En poll är inte verkligheten.

Sd:are har lätt för att börja gapa över nåt som inte en människa bryr sej om.
Byt ut "Sd:are" mot "invandrare". Plötsligt är det inte okej att ha fördomar.
Citera
2012-10-07, 19:32
Medlem
Caesarns avatar
En anledning till att pollen togs bort kan ju annars vara att man glömt FP.
Citera
2012-10-07, 19:33
Medlem
Greedy Geniuss avatar
det är ingen public service tidning, det är en socialdemokratisk privatägd tabloid. klart som fan att de kan ta bort omröstningar som de inte har lust att ha kvar om de känner för det. knappast "diktaturlikt". diktaturlikt hade varit om t.ex. SR.se hade en liknande omröstning och sen tog bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in