2012-10-07, 19:06
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maktfaktorn
Min far läser fortfarande AB, han är absolut inte WT, bara lite trög.

Jag svepte lite brett med borsten där men du fattar vad jag menade. Jag generaliserade lite där...
Citera
2012-10-07, 19:08
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltSatansGalen
Antagligen så spred det sig att aftonbladet hade en röstningspoll och sverigedemokrater gick in på aftonbladet för att göra sina röster hörda. Tror inte att en SDare läser den tidningen på daglig basis.

Det mest pinsamma är nog ditt inlägg.

Haha, jo så var det säkert

Aftonbladet själva vet att deras läsarkrets består av sverigedemokrater och lättkränkta nationalister. Dem flesta andra läser inte Aftonbladet.
Till och med de dumma sossarna har genomskådat tidningen, kvar finns SD och de nationella.

Facit finns på alla höger-bloggar, nationella forum och högerpolitiska "tidningar" och dess kommentatorer.
Citera
Medlem
kevinhoflands avatar
Jävla diktatur tidning!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notaboutyou
Skyll inte bort det nu. Bara DU fattade inte.
Vi säger väl så då...
Citera
2012-10-07, 19:10
Medlem
En ren skandal är det!

Någon som har några kontakter inom anonymous?
Citera
2012-10-07, 19:10
Medlem
ZTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4STERM1ND
Skickade en ett mail och klagade lite, det borde alla andra här också göra. Kanske tar det tillbaka den..

Det gör dom inte, allt skall mörkas. Det har aldrig funnits någon omröstning!
Citera
2012-10-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Jag svepte lite brett med borsten där men du fattar vad jag menade. Jag generaliserade lite där...
Haha jarå jag fattade vad du menade. Tror dock att många av Aftonbladets läsare är sådana som inte är upplysta om alla andra mediekällor. Ta min far som exempel, absolut inte dum eller super PK, en vanlig civilingenjör som bor i en villa och kollar Lets Dance. Han köper fortfarande AB i pappersform och ser det som sin gud, men troligtvis mest för att han inte orkar sätta sig in i sakerna mer och litar därför på AB och SVT!
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av klipo25
En ren skandal är det!

Någon som har några kontakter inom anonymous?

Du kan vara anonymous om du känner för det, läs på!
Citera
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4STERM1ND
Skickade en ett mail och klagade lite, det borde alla andra här också göra. Kanske tar det tillbaka den..

Aftonbladet ringde och tacka för lönerna till sina "journalister"
Citera
Medlem
KingVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Så, man kan sammanfatta det hela så här:

Sd:are tror att en poll speglar verkligheten.

Sd:are tror att om Sd får 34% i en poll på Aftonbladet så är det en sanning.

Sd:are är Aftonbladets starkaste läsargrupp, annars skulle inte en tredjedel av läsarna rösta på Sd.

Sd:are har svårt för verkligheten. En poll är inte verkligheten.

Sd:are har lätt för att börja gapa över nåt som inte en människa bryr sej om.

Ditt resonemang låter inte allt för olikt journalisternas på aftonhoran. Du råkar inte jobba på tidningen?

1 400 pers röstade i den där pollen och det går inte att dra några slutsatser från den. MEN att omröstningen raderas pga att folk tycker fel ÄR VAD SOM SKA DISKUTERAS. Stödjer du denna fascistmetod som aftonbladet använder sig av?

SD:are är människor som tänker ekonomiskt och humanistiskt. IStället för invandring hjälper vi folket på plats vi väljer att hjälpa 100% av utsatta människor istället för att importera 5% av dessa och klappa oss för bröstet och skrika rasist till den som tycker detta inte är lönsamt och effektivt.

Kingen King trodde faktiskt du var en bra person till en början. Men du är väldigt partisk emot SD. JAG och invandringskritiker reagerar på att staten slösar med ca 100 miljarder kr varje år på import av arbetslösa analfabeter ifrån Somalia, vi reagerar emot att hela samhället raseras och du säger att vi gnäller? Vad fan är det för fel på dig!

Enligt FN konventionen är det olagligt att förstöra ett land, ska vi då inte följa den internationella lagen?

Jävla pucko!

Citat:
Ursprungligen postat av Notaboutyou
Dagens sanning!

+ Sd:ares iq är i nivå med vissa folkgrupper i afrika, därför är sd:are oroliga över att någon men likvärdig intelligens ska ta deras jobb (eller bidrag) hahah just joking

Jaså, jag råkar vara akademiker med en IQ på 125 och jag sympatiserar med SD och kommer rösta på det här partiet. Hur förklarar du detta?

Min förklaring: det är ok att generalisera mot SDare men inte mot utlänningar.

Förövrigt du stödjer diktaturtidningen aftonbladet också eller?

Skjut dig själv, jävla idiot.

Detta är förövrigt vad Aftonbladet gör jämt. Avpixlat loggar alla dessa händelser, det är bara att börja leta. Tror det rör sig om ca 5 st omröstningar om riksdagsval som de plockat bort bara för SD's höga andelar. De använder sig av Hitlers metod "Få alla opponenter att tillhöra samma kategori" vare sig konservativ sosse, moderat, rasist, invandringskritiker, forskare, nationalekonom, motsätter sig dessa massinvandringen är det rasism!
Senast redigerad av KingVision 2012-10-07 kl. 19:17.
Citera
2012-10-07, 19:13
Bannlyst
Såhär gör de hela tiden. Kommer ihåg när en undersökning på någons kanal (Fyrans?) Text-tv gav ett liknande resultat. Naturligtvis plockade man bort den fortare än kvickt.

Men det jag däremot inte fattar är att folk gnäller och kallar det för "odemokratiskt", det här ÄR ju demokratin, det här har alltid varit demokratin så länge vi har haft den i västerlandet. Demokratin går hand i hand med censur, demonisering, häxjakter och regelrätta förbud.
Citera
2012-10-07, 19:16
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normannoru
Jag är moderat enda in i märgen, är mycket välutbildad och har ett minst sagt välbetalt jobb. Ändå överväger jag att ha SD som första alternativ, just för invandringsfrågan.

U MAD?

Många moderater och sossar som skulle sälja sin själ för invandringsfrågan.
Säger mer om majoritetens nötter till svenskar..

Borgare och sopare, hand i hand mot ett socialkonservativt Sverige

Hahaha jag älskar dagens Sverige, det är som en enda stor färs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in