Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-06, 22:47
  #6577
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Riktig ”snubbe man vill ta en skön öl med”-känsla.

Ja i sanning blir en skön öl med Jack sköningarna av sköna öl.
Citera
2024-05-07, 18:21
  #6578
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Jag hade så svårt för Jack Moy och hans slappa stil i början när han var med i AMK. Men får erkänna att det problemet låg mer hos mig än honom, för fan vad han växt hos mig. Riktig ”snubbe man vill ta en skön öl med”-känsla.

Han känns en smula korkad, däremot har han ett underbart garv som smittar av sig.
Citera
2024-05-07, 23:03
  #6579
Medlem
GravitySwitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Han känns en smula korkad, däremot har han ett underbart garv som smittar av sig.

Kanske. Men vad spelar det för roll? Man lyssnar ju för att ha det gött och skratta. Kolla bara Bränning… att han hittar till studion, lyckas överleva resan dit samt är i tid - trots att han går på tjack- är inget annat än ett under. Ändå säger han roliga saker ibland.

Fan vad spännande det vore att få veta vad det var som hände som fick Jens och Viktor att skicka honom åt helvete från Falkenberg…
Citera
Igår, 07:00
  #6580
Medlem
Netchipss avatar
Bränning än KUNG på publiksnack
Citera
Igår, 18:31
  #6581
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Kanske. Men vad spelar det för roll? Man lyssnar ju för att ha det gött och skratta. Kolla bara Bränning… att han hittar till studion, lyckas överleva resan dit samt är i tid - trots att han går på tjack- är inget annat än ett under. Ändå säger han roliga saker ibland.

Fan vad spännande det vore att få veta vad det var som hände som fick Jens och Viktor att skicka honom åt helvete från Falkenberg…

Helt enig! Menade inte att hans dumhet får mig att stänga av, tvärtom så blir det sällan tråkigt när han är med.
Brennig är underbar, synd att han är så tillbakadragen när han väl är med bara
Citera
Igår, 18:33
  #6582
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netchips
Bränning än KUNG på publiksnack

Verkligen! De små klippen han brukar lägga upp på instagram är fan guld. Minns ett där en kille i publiken berättade att han jobbade med AI. Brenning tyckte hela publiken gemensamt skulle döda honom och hålla tyst om det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback