Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-04, 15:55
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askorbin
Blir samma problem med denna app.

Läs FAQ, får du analysfel så har inte filen laddats ner korrekt. Alternativt att du behöver programmet som finns länkat för att öppna filen korrekt. Fungerar utmärkt när jag laddar ner via någon av länkarna direkt i telefonen och sedan installerar programmet via "Mina Filer".
Citera
2014-03-04, 16:03
Medlem
Jag gör som jag alltid har gjort dvs. laddar filen på min dator och lägger sedan in filen via USB till mina filer. Har alltid fungerat tidigare, men inte nu. Mycket märkligt.
Citera
2014-03-04, 16:04
Medlem
pontus.cs avatar
Citat:
Jag gör som jag alltid har gjort dvs. laddar filen på min dator och lägger sedan in filen via USB till mina filer. Har alltid fungerat tidigare, men inte nu. Mycket märkligt.
Pröva lägg den på dropbox eller google drive då
Citera
2014-03-04, 16:07
Medlem
Essylias avatar
Citat:

Pröva öppna filen med https://play.google.com/store/apps/d...emanager&hl=sv
Citera
2014-03-04, 16:10
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:

Jag gör på exakt samma vis och får exakt samma sak. Har även följt instruktionerna i FAQ till punkt och pricka - funkar inte heller. Alla tidigare versioner har också alltid funkat för mig.

Vet inte om filnamnet spelar in? Alla andra har hetat "..tt0-1.13_.apk" osv...
Citera
2014-03-04, 16:11
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Pröva öppna filen med https://play.google.com/store/apps/d...emanager&hl=sv

Detta har jag gjort, men det funkar inte för mig. .13 funkar med den och med mina andra två, men inte .15.
Citera
2014-03-04, 16:13
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Detta har jag gjort, men det funkar inte för mig. .13 funkar med den och med mina andra två, men inte .15.

Ladda ner via datorn och kolla så den verkligen heter ".apk" och ingenting annat. Jag laddade precis ner via filesmelt i min S3:a och öppnade med "Mina Filer" och det gick galant.
Citera
2014-03-04, 16:15
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ladda ner via datorn och kolla så den verkligen heter ".apk" och ingenting annat. Jag laddade precis ner via filesmelt i min S3:a och öppnade med "Mina Filer" och det gick galant.

Jag har gjort det, tack. Och tre browsers i telefonen. Detta är så jävla skumt.
Citera
2014-03-04, 16:16
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Jag har gjort det, tack. Och tre browsers i telefonen. Detta är så jävla skumt.

Pröva avinstallera den gamla versionen om du inte har gjort det. Filnamnet ska inte spela någon roll, den kan heta "a.apk" och det kommer fungera ändå men om du vill så kan du ju döpa om den. Annars har ingen råd på rak arm.
Citera
2014-03-04, 16:18
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Pröva avinstallera den gamla versionen om du inte har gjort det. Filnamnet ska inte spela någon roll, den kan heta "a.apk" och det kommer fungera ändå men om du vill så kan du ju döpa om den. Annars har ingen råd på rak arm.

Har gjort det också, tack.
Citera
2014-03-04, 16:18
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Har gjort det också, tack.

Vad har du för android version?
Citera
2014-03-04, 16:20
Medlem