Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-02, 10:02
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illumina
Giga Berlin kttar p bra nu. 2000 bilar byggda i veckan, eller en rlig produktion p 100.000 bilar.
Vi kan nog se 200.000 - 250.000 bilar byggda fr 2023 bara frn Berlin

Jag misstnker att Tesla kommer vxa ver 50% nsta r.
https://twitter.com/tesla/status/157...8cHt9FSSi__hQA
Undra vart den dr wwr r nu? Han som trodde att Giga Berlin aldrig skulle producera bilar
Bjrnarnas lga IQ slutar aldrig frvna mig
Citera
2022-10-02, 11:47
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Undra vart den dr wwr r nu? Han som trodde att Giga Berlin aldrig skulle producera bilar
Bjrnarnas lga IQ slutar aldrig frvna mig

Det jag inte riktigt frstr r hur personer med tminstone i nrheten av normal begvning inte tycks knna sig besvrade av att de har s mnga mentalt handikappade p sin sida och s mnga med lngt ver normal begvning emot sig.

r nd lttad att allt hgst imponerande som presenterades frsvann i ljudet av hcklande idioter. Fick FOMO ett kort tag och var rdd att kursen skulle sticka ivg.
Citera
2022-10-02, 13:31
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Det jag inte riktigt frstr r hur personer med tminstone i nrheten av normal begvning inte tycks knna sig besvrade av att de har s mnga mentalt handikappade p sin sida och s mnga med lngt ver normal begvning emot sig.

r nd lttad att allt hgst imponerande som presenterades frsvann i ljudet av hcklande idioter. Fick FOMO ett kort tag och var rdd att kursen skulle sticka ivg.
Har ocks funderat p just det och svaret r ganska enkelt. Alla bjrnar lider av TMB - tiny brain syndrome. De vet inte hur efterblivna andra bjrnar r eftersom alla r lika hjrndda.
Citera
2022-10-02, 16:05
Medlem
Citat:
Har ocks funderat p just det och svaret r ganska enkelt. Alla bjrnar lider av TMB - tiny brain syndrome. De vet inte hur efterblivna andra bjrnar r eftersom alla r lika hjrndda.

Och alla bulls lider av mega brain syndrome. Fr ni r vldigt smarta och frstr vikten av det revolutionerande som visades p ai day 2.

Ngon gng lite d och d kan man ge sig sjlv en reality check nr man tror att alla som inte tnker exakt som en sjlv r efterblivna
Citera
2022-10-02, 16:31
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av job230ge
Och alla bulls lider av mega brain syndrome. Fr ni r vldigt smarta och frstr vikten av det revolutionerande som visades p ai day 2.

Ngon gng lite d och d kan man ge sig sjlv en reality check nr man tror att alla som inte tnker exakt som en sjlv r efterblivna
Det handlar inte om att alla som tycker annorlunda r efterblivna. Det efterblivna r att ni gr till extrema lngder fr att vrida allt Tesla gr till ngot negativt. Ett bra exempel r att du tror hela ai day r en bluff fr att pumpa aktien.

Du r extremt efterbliven, men mste nd erknna att du r snppet vassare n mnga andra haters i trden. De flesta lter som riktiga CP mongolider som knappt kan forma en mening, eller ens svara p en enkel frga utan att lta totalt handikappade.
Du kommer aldrig erknna det, men jag vet att till och med du skakar p huvudet t vissa bjrnar. Typ wwr, raskens och oosoo r ngra exempel p hjrndda mongolider som antagligen r alkoholister och lever p bidrag.
S det r nog du som behver en reality check.
Citera
2022-10-02, 17:24
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ooosooo
Hur mnga jag n frgar vill ingen kpa en Tesla lngre... hur mnga vill kpa en bil fr 500-1miljon fr att den kan kra sjlv. Folk vill kra sjlva nr jag frgar och kper hellre en sportbil fr samma pengar n en ful Tesla!

Visst Tesla gr s mycket mer. Men vad egentligen? Volvo har redan sjlvkrande lastbilar i trafik.... S vad r Tesla s snabba p egentligen? Tesla floppar snart.....

Och nr de klassar litium miljfarligt blir det nnu dyrare...

Citat:
Ironin
Point proven, case closed
Testa det dr med reality check nu ditt lilla kioskmongo
Citera
2022-10-02, 17:45
Medlem
Peppa-pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Nix, roboten hade smma hrdvara som i bilarna, inget annat sades.

Va! En transformers allts, det r ju ganska coolt nd, om n meningslst.

Verkar som om Tesla slagit in p retrostilen. Honda hade vl en sdan dr robot redan p 80-talet, och Teslas bilar r ju snart decennier r gamla konstruktioner.

Men det mrks ju ocks p antalet kunder. Tesla r ju snart den enda elbilstillverkaren utan vntetid p sina bilar. Kunder vljer att vnta ett r p sin bil, hellre n att kpa en Tesla.
Tycker som tidigare, styrelsen borde byta ut VD fr Tesla, annars r de krda.
Citera
2022-10-02, 17:57
Medlem
Citat:
Point proven, case closed
Testa det dr med reality check nu ditt lilla kioskmongo

Att du r retarderad nog att inte frst min pong och sen skriva point proven r hysteriskt.

Att du kan sitta hr inne och lsa hur tesla bulls med helt absurda teorier och helt efterblivna projektioner utan att ngonsin ifrgastta ngonting samtidigt som du anser att jag r mentalt retarderad fr att jag inte gr detsamma t bear hllet. Men allting gr fan rtt igenom ditt ngot ihliga huvud.

Och att du tycker att man r efterbliven fr att man pstr (likt varenda jvla Ai forskare p jorden) att Teslas utveckling av robotik varit skrattretande som bst r ocks underhllande. Men likt exakt allt som relaterar till tech inom tesla s kommer ju roboten vara helt sjuk om ngot r!! Vnta bara
Citera
2022-10-02, 18:03
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Att du r retarderad nog att inte frst min pong och sen skriva point proven r hysteriskt.

Att du kan sitta hr inne och lsa hur tesla bulls med helt absurda teorier och helt efterblivna projektioner utan att ngonsin ifrgastta ngonting samtidigt som du anser att jag r mentalt retarderad fr att jag inte gr detsamma t bear hllet. Men allting gr fan rtt igenom ditt ngot ihliga huvud.

Och att du tycker att man r efterbliven fr att man pstr (likt varenda jvla Ai forskare p jorden) att Teslas utveckling av robotik varit skrattretande som bst r ocks underhllande. Men likt exakt allt som relaterar till tech inom tesla s kommer ju roboten vara helt sjuk om ngot r!! Vnta bara
Vilken ai forskare syftar du p? Och vilken Tesla bull?
Citera
2022-10-02, 18:08
Medlem
Citat:
Vilken ai forskare syftar du p? Och vilken Tesla bull?

finns fr mnga
https://www.dw.com/en/tesla-ai-robot...rts/a-63304724

men som tur r s r steven mark ryan och Dave lee Ai och robotik-experter och de sa att vad som visades vad helt otroligt s du kan vara lugn.

Ngot man dremot inte br vara lugn ver r att Tesla missade Q3 leverans estimaterna ngot ganska brutalt. S hoppas inte ditt humr blir allt fr dligt imorgon, kan bli dystert. Synd att de inte kunde slja alla bilar de tillverkade i Kina utan brjade exportera bilar sista veckan vilket de aldrig ngonsin gjort frut.

Och om du inte vet vilka bulls jag syftar p finns det en ganska stor risk att du r inkluderad
Citera
2022-10-02, 18:36
Medlem
Powrs avatar
Citat:
finns fr mnga
https://www.dw.com/en/tesla-ai-robot...rts/a-63304724

men som tur r s r steven mark ryan och Dave lee Ai och robotik-experter och de sa att vad som visades vad helt otroligt s du kan vara lugn.

Ngot man dremot inte br vara lugn ver r att Tesla missade Q3 leverans estimaterna ngot ganska brutalt. S hoppas inte ditt humr blir allt fr dligt imorgon, kan bli dystert. Synd att de inte kunde slja alla bilar de tillverkade i Kina utan brjade exportera bilar sista veckan vilket de aldrig ngonsin gjort frut.

Och om du inte vet vilka bulls jag syftar p finns det en ganska stor risk att du r inkluderad
Kallar du det experter? Ngra random elon-hatare p twitter. En av dem har till och med detta i sin twitter bio:
Voice of reason in Al hype circus since 2015. Enjoy the content until Musk closes the deal.
Kom igen, bttre kan du.

Hr har du en riktig expert:
https://twitter.com/lexfridman/statu...FMAUsgFworgKAg

Nej jag vet inte vilka bulls du syftar p, och att inkludera mig rknas inte. Vi vet redan vad vi tycker om varandra. Ge ett exempel istllet.

Q3 hade frre leveranser n frvntat, gtt! Jag likt mnga andra bulls sitter ivrigt och invntar chansen att kpa tsla under $200

Allt som producerades i Q3 som inte levererades kommer levereras i Q4.
Vnta p helrsresultatet innan du kommer i brallan lilla self hating virgin
Citera
2022-10-02, 18:43
Medlem
wwrs avatar
Och cybertrucken kan anvndas som bt.

https://twitter.com/elonmusk/status/...b25rAfJzQ&s=19

Fr att hlla sig mnet s innebr det sljsignal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in