Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-06-04, 19:42
Medlem
Peppa-pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klugge
Man mste ju vara riktigt korkad om man tror att fretag ska vrderas efter vad de leverar p idag och inte p vad de kommer leverera i framtiden.

Fr Tesla r det ju enda mjligheten. Finns mycket som tyder p att model 3/y r Teslas sista produkt. Finns ingen annan produkt i "pipen", och dessa produkter r gamla och efterfrgan tryter. Nu flyr ingenjrerna det sjunkande skeppet.
Citera
2022-06-04, 20:22
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av job230ge
Din ofrmga att tolka relevant kritik mot bolaget och att du frbestmt att alla som inte lskar bolaget skriver om det fr att tesla r ett hot r det som belyser att du investerar med knslor och inget annat

Det r p samma sida som nedanstende du befinner dig, och som du aldrig kritiserar.

Citat:
Ursprungligen postat av Peppa-pig
Fr Tesla r det ju enda mjligheten. Finns mycket som tyder p att model 3/y r Teslas sista produkt. Finns ingen annan produkt i "pipen", och dessa produkter r gamla och efterfrgan tryter. Nu flyr ingenjrerna det sjunkande skeppet.

I rest my case.
Citera
2022-06-04, 21:26
Medlem
Peppa-pigs avatar
https://twitter.com/elonmusk/status/...xgF45IeK_3kZ9Q

Framflyttandet har brjat.

Kanske fick bda som jobbade med roboten sparken.
Senast redigerad av Peppa-pig 2022-06-04 kl. 22:14.
Citera
2022-06-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Det r p samma sida som nedanstende du befinner dig, och som du aldrig kritiserar.

I rest my case.

Om du fr grovuppskatta nr produkterna Tesla lovat som redan skulle finnas nu kommer?

Tesla semi: 2019
Roadster 0-100 p 1.9 sek : 2020
Cybertruck H1 2021:
LVL 5 FSD: 2017
Humanoid robot: 2022
4680 med 56% bttre rckvidd n 2170: 2021

Du fr grna ge ballpark siffror fr nr du tror detta kommer ske d de inte slppt ngonting som ens kan psts vara innovativt senaste 4-5 ren. Jury is still out men hastigheten Tesla innoverar p r verkligen snigelfart
Citera
2022-06-04, 22:45
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppa-pig
Haha sn jvla kung r du!! Du vet inte om det, men du r en av mina favoriter hr. Du har ftt mig att skratta hgt mer n en gng
Snlla lmna aldrig trden
Citera
2022-06-04, 23:12
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Om du fr grovuppskatta nr produkterna Tesla lovat som redan skulle finnas nu kommer?

Tesla semi: 2019
Roadster 0-100 p 1.9 sek : 2020
Cybertruck H1 2021:
LVL 5 FSD: 2017
Humanoid robot: 2022
4680 med 56% bttre rckvidd n 2170: 2021

Du fr grna ge ballpark siffror fr nr du tror detta kommer ske d de inte slppt ngonting som ens kan psts vara innovativt senaste 4-5 ren. Jury is still out men hastigheten Tesla innoverar p r verkligen snigelfart
r du besatt av bstehrmongolid? Du sa att du skulle sluta svara honom. Du kunde inte ens hlla dig i 5 min och har svarat p alla hans inlgg efter det. Det r uppenbart av hans svar till dig att han inte tar dig serist fr fem re, men du fortstter nd??
Citera
2022-06-04, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
r du besatt av bstehrmongolid? Du sa att du skulle sluta svara honom. Du kunde inte ens hlla dig i 5 min och har svarat p alla hans inlgg efter det. Det r uppenbart av hans svar till dig att han inte tar dig serist fr fem re, men du fortstter nd??

Ne de r inte mycket serist i denna trd alls. Tnkte se folks syn p nr vaporware skulle levereras. Men det uppskattas nog inte.

Och om han inte tar det serist s skulle han nog ignorera ist fr att svara p allt mvh

Han skulle ha sparat en hacka om han lyssnade p mig. Men nu fr han ka med resterande ner i avgrunden
Senast redigerad av job230ge 2022-06-04 kl. 23:31.
Citera
2022-06-04, 23:57
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ne de r inte mycket serist i denna trd alls. Tnkte se folks syn p nr vaporware skulle levereras. Men det uppskattas nog inte.

Och om han inte tar det serist s skulle han nog ignorera ist fr att svara p allt mvh

Han skulle ha sparat en hacka om han lyssnade p mig. Men nu fr han ka med resterande ner i avgrunden
Ja, det suger att det blivit s stora frseningar, men att kalla det Vaporware r vll lite extremt? Batteribrist, komponentbrist och en hgre efterfrgan n vad Tesla sjlva rknat med har tyvrr gjort att det hade varit ologiskt att slppa en helt ny produkt. Semi och Cybertrucken fr vi vnta till 2023. Roadster tror jag drjer till 2024.
Model S, X och 3 var alla frsenade men det r ingen som kommer ihg det. Samma sak kommer hnda med alla andra bilar i pipen. Jag tror du redan vet detta med tanke p hur insatt du r i fretaget.
Citera
2022-06-05, 03:36
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:

Jag tar dig lika serist som de du aldrig kritiserar, hur dumma deras inlgg n r. Din besatthet av just mig tar jag som att jag lyckats f dig att knna dig dum, och att du har ngot du desperat frsker bevisa. Hade du varit ett intellekt att rkna med s hade du prioriterat lite annorlunda med vart du riktade din kritik.
Senast redigerad av BsteHrMongolid 2022-06-05 kl. 03:40.
Citera
2022-06-05, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Jag tar dig lika serist som de du aldrig kritiserar, hur dumma deras inlgg n r. Din besatthet av just mig tar jag som att jag lyckats f dig att knna dig dum, och att du har ngot du desperat frsker bevisa. Hade du varit ett intellekt att rkna med s hade du prioriterat lite annorlunda med vart du riktade din kritik.
Dumma inlgg vars frgestllningar du ej kan svara p utan att ditt luftslott ska falla, och istllet vljer att ge dryga och intetsgande svar p, kryddade med personangrepp.
Citera
2022-06-05, 08:55
Medlem
Musk har stmt Twitter. Twitter kommer att frlora. Som sagt - Musk r alltid tre steg fra alla andra.

1. - Twitter har ljugit om antalet anvndare. Antalet falska konton r minst 20% fr att hlla kursen.
2. - Twitter vgrar visa sin bias dr alogarythmerna gynnar vnster och motarbetar hgern. (vilket r strngerligen olagligt).

Bla har President Trump stngts av men Putin har ftt ha kvar sitt konto. En logik som bara garna Likud, Wallstreet och Saudiarabien kan frklara. De kommer att frlora Big Time nu. Musk har bara dragit ner byxorna p dem. Jag tror inte att Musk hade fr avsikt att kpa twitter frn brjan. Han ville bara avslja deras falskhet och manipulation. - De har frskt slja en genomrostig bil utan ratt och nu kommer straffet. Teslas CEO r ett geni! - Alltid tre steg fre alla andra. Wallstreet darrar. nnu en gng blir de avsljade och snkta av Musk. Musk drar in mer pengar till Teslas verksamhet/forskning genom att bluffa narcissistiska shortare. - Genialiskt

Elon Musk Has Finally Sued Twitter!
https://www.youtube.com/watch?v=cY4vpmFciEQ
Senast redigerad av Kulturmarxist 2022-06-05 kl. 09:08.
Citera
2022-06-05, 09:01
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
Dumma inlgg vars frgestllningar du ej kan svara p utan att ditt luftslott ska falla, och istllet vljer att ge dryga och intetsgande svar p, kryddade med personangrepp.

S fort folk slutar komma in och skriva retarderade saker som "luftslott" s skall jag sluta ppeka hur retarderat det r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in