Citat:
Ursprungligen postat av Korvenstein
Vadå offerkofta??? Du skrev ju själv att "alla" hade ansvar, både kvinnor och män. Det tycker jag är sjukt! Jag menade inte att det handlade bara mig som man, vilket du verkar tro.
Jo alla har ett sorts ansvar. varje gång ett sånt uttalande går oss förbi utan att vi gidder reagera.
jag bytte gym för ett tag sen, eftersom den tid, jag har då jag kan träna, brukar där samtidigt vara 3 killar som jiddrar en jäkla massa om tjejer hit och dit jag inte orkar lyssna på eller snarare som gör mig rätt upprörd att tvingas lyssna på. Ingen av oss övriga inkl. mig själv då, som hör detta har sagt ifrån. utom faktiskt en gång en äldre man som sa till. All heder till honom. Jag har som sagt bytt gym.
offerkofta skrev jag...för det är rätt sjukt.. en artikel som denna kommer upp och jepp direkt denna typ av kommentarsfält på FB. Det är så syyynd om oss män som blir anklagade, alltid mycket mera syyynd om er killar än om tjejen verkar det som. det tycker jag är snudd på lite äckligt om du ursäktar. Det är inte ett skit synd om nån av oss förutom det som det verkligen drabbar.