Jaha, undrar om det är någon mer som noterat detta:
KJ gör hastigt slut med VB i fyllan, ett misstag han ångrat.
Sen träffade han Id* och blev kär s. 1380
Sen var Id* otrogen, detta gjorde att att det tog slut slut m KJ (har även läst att hon fick missfall i samband med att det tog slut, hittar det inte igen i fup, men det finns där. Sätter det inom parentes)
Sen träffade han en Sof*a och blev kär
Med Sof*a tar det slut med då hon är otrogen med hans kompis Alex*nder
Sen strulade han med nån kille
Sen dök VB åter upp i hans liv. Han kanske blev kär igen, han ville ha henne, trodde att det var slut med Mick*, hon hade inte uttalat att de hade ihop det. Hon är hos KJ några gånger. De kramas, har sex, myser och har kul. Förväntningarna stiger. Han kommer så fort hon ropar. Ställer upp på allt. Förväntningarna stiger. Han väntar på nästa tillfälle de kan ses. Hon är ljuspunkten i hans liv vid den här tiden då det hänt mycket saker, farmors död, nekad militärutbildning, hundens död plus exens svek
VB tar så åter kontakt och bestämmer de ska ses den 4 maj. Han förbereder, köper alkohol uppklädd på byn i sin finrock. Antagligen tänkte han verkligen försöka bli tillsammans med henne. Enl. WL var det så att KJ ville det innerst inne. (i allmänhet)
Han hämtar henne, de åker hem till honom. Hon vill inte ha alkohol, hon vill plugga och vill inte att han ska dricka. Hon kanske är nedstämd pga MB och börjar då berätta för KJ om alltihop. Att hon fortfarande älskar MB, att hon fortfarande träffar MB, ev. att hon är gravid m. MB, att hon tänker rymma med MB.
Då brister allt. osv osv osv. Kanske romantiskt dravel men det ligger nog mycket i detta.
Många svek som hopar sig. Det slår över, han blir förändrad, vansinnet lyser i ögonen, hon blir rädd, vet inte vad hon ska göra, ringer misslyckat 112* försökte få hjälp från MB, försökte vara lugn, pluggar, smsar, går på toa, då kollar KJ hennes tele ser sms och blir ännu mer arg, tar telefonen, gömmer den.
Då kan det varit så att hon bestämt m Micke, detta får inte ske. han tar stryptag på henne, hon tar sina grejer och springer ut, iväg, han efter..... sen vetifan.... forts följer, eller inte eftersom.....
Att Själva mordet får de som är bildade, riktigt pålästa och som inte kör alternativa teorier i tråden ta. De som enbart bygger allt på fakta. Detta var bara rappa-kalja. Eller hur!
Vill bara tala om att det sårar när man verkligen försöker att hitta nya vägar och komma på rätt bra nya grejer, nya scenarier, nya möjligheter men då bli behandlad som luft i tråden, man läser, "ja jag viker undan för en alternativare" och ser att denne tar upp något jag skrev igår.
Vadå vika undan en stund eller två för en alternativare?
För att man råkar ha ett gäng nytänkande ideër, att man kläcker ur sig sånt som ingen tänkt på? Hur dumt det än kan låta så får man vara öppen för att det finns andra vägar, eller?
Denna jargong har retat mig länge här i tråden, alla alternativare är inte troll! Nu fick jag sagt det! Fridens!