2019-09-17, 10:24
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Vilken idrottsman?
Du verkar ju tycka att man ska fördöma kvinnor som väljer ”gangsters”? Så hur är någon som sysslar med MMA en gangster?
Citera
2019-09-17, 10:25
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Genetisk ansiktesmissbildning. Min far har också varit född med det.
Men har du det som diagnos eller menar du att ”min far var ful så jag är också det”. För att det är två skilda ting
Citera
2019-09-17, 10:26
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Du verkar ju tycka att man ska fördöma kvinnor som väljer ”gangsters”? Så hur är någon som sysslar med MMA en gangster?
Jag har aldrig kallat MMA_mannen för gangster. Att han är en brutal slagskämpe är ju däremot helt uppenbart. MMA är för grottmänniskor. Borde kvinnor föredra brutala grottmän?
Citera
2019-09-17, 11:19
Medlem
Citat:
Men har du det som diagnos eller menar du att ”min far var ful så jag är också det”. För att det är två skilda ting
Har diagnosen hemifacial mikrosomi.
Citera
2019-09-17, 12:01
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jag har aldrig kallat MMA_mannen för gangster. Att han är en brutal slagskämpe är ju däremot helt uppenbart. MMA är för grottmänniskor. Borde kvinnor föredra brutala grottmän?
Han tävlar i en kampsport. Det gör. ju inte honom till en brutal person. Han verkar vara en utmärkt pappa och kärleksfull make. Verkar mycket märkligt att fördöma något dylikt.
Citera
2019-09-17, 12:04
Moderator
pbos avatar
Citat:
Han tävlar i en kampsport. Det gör. ju inte honom till en brutal person. Han verkar vara en utmärkt pappa och kärleksfull make. Verkar mycket märkligt att fördöma något dylikt.
Tack för att du så övertydligt visar problemet!

Vad var det för fel på hennes tidigare make? Förutom att han inte var en muskestinn testosteronuppladdad slagskämpe då...
Citera
2019-09-17, 12:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Tack för att du så övertydligt visar problemet!

Vad var det för fel på hennes tidigare make? Förutom att han inte var en muskestinn testosteronuppladdad slagskämpe då...
Kärleken tog väl slut, sådant som kan hända, det vet bara hon. Du har en mycket verklighetsfrånvänd syn på relationer vad det verkar. Att älska och bli älskad är inte alla förunnat så varför fördöma ett par som så uppenbart älskar varandra.
Citera
2019-09-17, 14:00
Moderator
pbos avatar
Citat:
Kärleken tog väl slut, sådant som kan hända, det vet bara hon. Du har en mycket verklighetsfrånvänd syn på relationer vad det verkar. Att älska och bli älskad är inte alla förunnat så varför fördöma ett par som så uppenbart älskar varandra.
Käleken tog slut? Kär i en ny? Som när en 45-årig man dumpar sina barns mor och blir ihop med en 25-årig silikonbimbo då? Män emellan fördömer vi sådant stenhårt. Gubbsjuka är ok men inte att bryta sina äktenskapslöften för den. Kvinnor saknar helt enkelt den moralen tycks det mig. Och det var väl lite den diskussionen jag efterfrågade.
Citera
2019-09-17, 14:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Käleken tog slut? Kär i en ny? Som när en 45-årig man dumpar sina barns mor och blir ihop med en 25-årig silikonbimbo då? Män emellan fördömer vi sådant stenhårt. Gubbsjuka är ok men inte att bryta sina äktenskapslöften för den. Kvinnor saknar helt enkelt den moralen tycks det mig. Och det var väl lite den diskussionen jag efterfrågade.
Fast mig veterligen så skiljde hon sig en tid innan hon träffade Simon. Så varifrån du har fått att hon brutit några äktenskapslöften verkar vara något du fantiserat ihop.
Citera
2019-09-17, 15:58
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron

Feltänk.

Att le mot henne och säga "Jag kan verkligen inte dansa, bara så du vet, men du får väldigt gärna försöka lära mig" hade räckt utmärkt. De flesta förväntar sig inte att folk kan dansa.

Bra. Då vet jag hur jag skall göra nästa gång. Det här var nog 25 år sedan.
Citera
2019-09-17, 20:08
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Att diskutera saker i termer av samhällsproblem betyder ju inte heller att man menar att staten borde göra något. Som jag skrev ovan skulle jag gärna se en diskussion bland kvinnor om vilka män de väljer. Det hjälper ju inte dagens incels men kanske framtidens inte blir bortvalda...

Visst. Men att överhuvudtaget diskutera det i form av ett samhällsproblem är ofta tillräckligt för att placeras i samma fack som Saudiarabiens lagstiftare...
Senast redigerad av Lantbruk 2019-09-17 kl. 20:15.
Citera
2019-09-17, 20:15
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Kräket Anders Eklund, Englas och Pernillas mördare, har varit hårt uppvaktad och har nu gift sig i fängelset. Ubåtsmannen Madsen har man bestämt inte får mer dambesök då det blev för mycket. Den där intuitionen verkar fungera väldigt märkligt...

...och det kanske mest talande exemplet är den feministiska opinionsbildaren "LadyDahmer" som förärat sitt nickname till hennes brevkompis Jeffrey Dahmer, en av USA:s mest notoriska seriemördare.
Att vara sexualförbrytare och tortymördare är ofta en förmildrande omständighet bland kvinnor som står på barrikaderna och avskyr skattebetalande incels och män i största allmänhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in