Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymFegis2
Känner mig avundsjuk på massvis med unga killar som får otroligt mycket uppmärksamhet, och det suger att jag inte får det - varför duger inte jag som är? Det är ingen som går på ditt trollande, förresten. Uppmanar andra i tråden att inte mata trollets ego.
Vem fan duger som man är? Det första en eventuell flickvän gör är att börja försöka förändra dig. Jaha, du fick inte lika bra kort som Chad Thundercock, synd. Ska du gnälla över det eller ska du börja spela din hand?
Citat:
Ursprungligen postat av
pbo
Ja precis. Män som har "det" vill ständigt tala om för incels hur de ska bete sig. Sanningen är ju att det inte är något de lyckade männen gör, utan någon egenskap de har. Vi som inte har "det" kan bete oss hur som helst, vi är fortfarande lika intressanta för kvinnor som en solblekt tapet.
Det finns ju män som har gått från att vars minst sagt inte framgångsrika på tjejfronten till att bli det. Det finns naturligtvis personer som helt enkelt har så pass oattraktiva fysiska attribut eller någon diagnos, typ grov asperger, som gör det extremt svårt att få några kvinnor. Men väldigt många av de incels jag känner hade faktiskt kunnat hitta en tjej om de var redo att släppa sargen, göra förändringar och faktiskt försöka ordentligt. Men då riskerar ju de en ännu större förlust.
Har t.ex. en polare som är 30. Nej, han är inte superstilig och är kanske 175cm lång. Men han är en trevlig och väldigt smart prick. Han var dock ful som stryk under tonåren pga acne etc. Nu ser han högst normal ut, om än inte åt det allt för stiliga hållet. Men karln hade kunnat göra en sån rejäl jävla uppsving om han istället för att springa runt halvskallig faktiskt lät det hår han har växa, skaffade en riktig frisyr, odlade ut sitt skägg en del, slängde sina jävla antijeans och skaffade något snyggt, samt kombinerade detta med att låta någon polare ta en brutal mängd jävla foton i olika miljöer, välja ut de bästa och ha de på tinder. Kan man få honom att göra det här? Nej. Hans ego är för stort. Han vill inte behöva ändra sig.
Samma sak med en annan lirare. Han är 23. Men han tycker att "det är jobbigt" att vara på nattklubb. No shit. Vem fan tycker inte det, men om han bara ska gå på nattklubb en gång om året och då sitta med någon jävla min som ser ut som att han vill skjuta sig snarare än se lite glad och dansa ut så kommer det aldrig gå. Även jag som inte har några problem med kärlekslivet får för det mesta gå hem utan sällskap från nattklubben. Man kan inte gå dit och tänka att hela kvällen ska hänga på hemsläp.