Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Jag menar att majoriteten av de kvinnor jag känner skrattar åt män med tatueringar och kriminalitet i bagaget.
Allt är inte svart eller vitt. Kvinnor vill ha en god balans, en riktig man, men också en god vän som matchar deras värderingar. Inte massa tatueringar som du verkar tro.
Om du verkligen har allt men ändå är ensam: då är det fel på världen (garvar)
Jag är hemskt ledsen att säga det igen, men du är naiv. Jag har 2 exempel på detta, på kvinnor som några jag känner sade sig "skratta åt män med tatueringar och kriminalitet", det var såklart inte ordagrant, men dessa killar var fullkomligt övertygade om att dessa kvinnor ratade såna män, för det hade kvinnorna minsann berättat fördom.
Så kommer lördagskvällen, vinet ska i, hem drar en av dessa kvinnor med stadens största tatuerade drägg som hade ett par misshandelsfall i bagaget, knull blev det såklart och sedan började hon hänga med honom och blev själv misshandlad.
Det andra exemplet skiter vi i nu.
Poängen är den att du inte kan lyssna på vad kvinnor säger, dom vet inte själv vad dom vill ha, dom bara säger något som låter bra för stunden, två minuter senare kan dom vara av en helt annan åsikt baserat på känslotillståndet då.
När det pirrar i fittan, då är det ofta dessa "bad boy drägg" som får leka, så är det bara, det har jag sett ändlöst med gånger sedan högstadiet.
Det är bara att inse att svenska kvinnor fått hybris, det går att ligga med dom, vissa, men att ingå ett seriöst förhållande med en ung svensk "modern kvinna" är dödsdömt från start, tyvärr.
Som jag tidigare sade i en annan tråd, är du en man och ute efter att skaffa en seriös relation, giftermål barn och familj, titta i andra länder, om du vill ha säkerhet och trygghet, för det får du inte med en ung kvinna från Sverige idag.