Citat:
Senast jag har pratat med en tjej på riktigt var i 2014. Det varade inte länge, kanske ett par minuter. Sedan dess så var det ingenting, eller om det var någon så bara för att komma fram med förnedringar riktade mot mig.Du svarade aldrig på hur många tjejer du i snitt pratat med under dessa 7 år som du påstår dig ha försökt. Hur många tjejer pratar du med i veckan? Min poäng är att du får regelbundet sätta dig själv i sammanhang där det rör sig tjejer. Vad gör du förutom jobb, träning och sitta hemma? Påbörja någon kurs som samlar lite kvinnor. Själv har jag gått en kurs i bugg och sedan gick jag med i en gospelkör. Man får röra sig lite utanför sin comfort zone helt enkelt. Du kan inte bara passivt sitta hemma och vänta på att någon polare ska arrangera hemmakrök och fixa brudar till dig. Kolla efter aktiviteter relaterat till dans, sång, djur, konst och sådant kvinnligt, så ska du nog se att du kommer få tillfällen att snacka med tjejer.
Vad är det för fel på dig då? Är du missbildad? Ansiktet fullt av akne? Brännskadad?
Tumregeln när det gäller att träffa tjejer är helt enkelt att du måste träffa många innan du hittar någon som du klickar med. Även om du bara skulle klicka med 0,1 %, så är det ändå flera miljoner sett över hela världen. Det gäller bara att ta sig ut och få lite kontakt med dem.
Sådan var jag också för några år sedan. Jag inbillade mig också att jag aldrig skulle kunna träffa tjejer p.g.a. mina politiska åsikter. Speciellt eftersom att jag rör mig i kristna kretsar där det är mycket vänster- och miljösentiment.
För det första, prata inte politik med tjejerna. Ingenting gott kommer komma ur det, förutom om du träffar brudar på någon nazistmässa.
För det andra, tagga ner på politiken och hitta något annat intresse. Jag har själv slösat en massa tid på att lyssna på poddar, titta på klipp och liknande från högerflanken. Det fyller ens skalle bara med massa dumheter. Visst, behåll åsikterna, men ha lite distans till politiken och försök leva ett liv utan att bry dig för mycket om vad fåntrattarna i riksdagen gör.
Om du hittar en tjej och ni klickar, så kommer hon förmodligen inte ens bry sig om vad du har för politiska åsikter.
Vad är det för fel på dig då? Är du missbildad? Ansiktet fullt av akne? Brännskadad?
Tumregeln när det gäller att träffa tjejer är helt enkelt att du måste träffa många innan du hittar någon som du klickar med. Även om du bara skulle klicka med 0,1 %, så är det ändå flera miljoner sett över hela världen. Det gäller bara att ta sig ut och få lite kontakt med dem.
Sådan var jag också för några år sedan. Jag inbillade mig också att jag aldrig skulle kunna träffa tjejer p.g.a. mina politiska åsikter. Speciellt eftersom att jag rör mig i kristna kretsar där det är mycket vänster- och miljösentiment.
För det första, prata inte politik med tjejerna. Ingenting gott kommer komma ur det, förutom om du träffar brudar på någon nazistmässa.
För det andra, tagga ner på politiken och hitta något annat intresse. Jag har själv slösat en massa tid på att lyssna på poddar, titta på klipp och liknande från högerflanken. Det fyller ens skalle bara med massa dumheter. Visst, behåll åsikterna, men ha lite distans till politiken och försök leva ett liv utan att bry dig för mycket om vad fåntrattarna i riksdagen gör.
Om du hittar en tjej och ni klickar, så kommer hon förmodligen inte ens bry sig om vad du har för politiska åsikter.
Förutom jobbet så läser jag även några fristående kurser, bland annat japanska. Därför har jag inte så mycket tid på vardagar för att det gäller att jobba, komma hem, plugga och sen lägga sig.
Brukar dock gå ut på en promenad eller vandring när det är helg.
Jag är missbildad tyvärr..