Citat:
Ursprungligen postat av
BeHPNemesis12345
Jag läser japanska på distans, men jag gör det för att hitta nån slags sysselsättning så att jag slipper bara ligga och ruttna i sängen, plus det är alltid kul att lära sig ett nytt språk.
Dans är tyvärr något som jag verkligen avskyr. Jag ser ingen anledning att göra något man inte gillar bara för att få kontakt med kvinnor. Jag träffar inte kvinnor för att även om jag själv ville binda nån kontakt med dem, åtminstone vänskap så är det de som hindrar mig. Jag försökte, men det slutade med att jag var antingen behandlad som luft/ignorerad eller kallat creep, äckel och våldtäktsman eller fått lavett.
Det hjälper inte att gå på en danskurs om man får tydliga signaler från kvinnor att de inte vill ha något med mig att göra. Det är bara att acceptera det och fokusera på något som får mig att glömma kvinnor för alltid.
Vi lever tyvärr i ett ganska ytligt samhälle där det är viktigt att ha pengar, status, vara poppis och vara snygg, medans saker som intelligens anses inte vara tändande, för att det ger tecken på att personen är en nörd eller har nån diagnos. Är man dessutom en "snäll kille" så sjunker chanserna ännu mer.
Varken en man eller kvinna vill ha en partner som de inte blir attraherade av. Det är inte insidan som de ser med sina ögon. Utsidan ger insidan en chans eller att utsidan lockar, men det är insidan som avgör. Hur ska en person med fin insida och ful utsida locka någon?
Plastikkirurgi vill jag inte ens fundera på för att det är alldeles för stora risker.
Problemet med såna som dig är att ni har fastnat i någon sorts limbo i era liv, ni stannade någonstans vid 17-års åldern och utvecklade er aldrig efter det stadiet. Efter skolan blev ni en flock saliga själslösa förvirrade hjon som helt enkelt satt kvar framför datorn och spelade spel eller kollad på era förbannade japansk tecknade serier, och det är den enda värld ni känner till.
Inte en enda sk "incel" har tagit på sig ryggsäcken och gett sig ut i världen för att backpacka i Myanmar eller gästarbeta i Australien.
Ni vet inte ett piss om livet och ser det endast från detta 17-åriga perspektivet som ni fastnade i. Nu sitter du alltså och säger att vi bara lever i en ytlig värld där man ska bara snygg och inte smart. Du har så förbannat jävla fel din pajas, det är nästan svårare för snygga killar att få ligga när de har totalt 0 personlighetskemi eller något intressant att prata om.
Tjejer tänder på killar som kan inspirera dem, som kan visa självförtroende, passion, innovation och kreativitet. Du är endast ett jävla miffo om du står där och ska spänna dig med en muskelkropp och uppsatt hår och tro att de finner dig attraktiv. Dessa killar får mest bara ytliga tjejer som du garanterat inte vill ha.
Men detta är nog kruxet, att du helt enkelt inte vet vilka tjejer du vill ha, så du söker dig till varenda jävel, och du söker dig till de minst lika ytliga tjejerna som självklart är bitches, som endast vill ha Samir Abdhullas kebabkuk i sig.
Sedan kan du lägga ner hela "nice guys finish last" offermentaliteten, självömkan är kanske uteslutande det absolut mest avtändande kvalité en kille kan ha, och du stinker av självömkan och osäkerhet.
Det handlar inte om du är snäll eller elak, det handlar egentligen om du är rolig och intressant. I många fall så är det killar som är lite asshole som har lätt att få tjejer, för de har intressanta karaktärsdrag. Men jag kan lova dig att det finns snälla killar som har behärskat detta också, och de får fitta så det bara skriker om det.
Det felet du gör är att du fokuserar dig så förbannat hår på att vara snäll kille att det nästan blir irriterande. Du ska springa före och hålla upp dörren, och du ska alltid säga "jag gör det du vill göra", fattar du inte hur jävla irriterande och ytligt det blir tillslut för en tjej? Visa att du har personlighet, att du vet vad du vill och att du kan ta kontroll, men du behöver samtidigt inte vara ett rövhål. Försök att bara vara rolig och intressant så kommer tjejerna att vilja prata mera med dig.
Det största problemet ni kanske gör är att ni aldrig riktigt tog tag i skiten när ni skulle. Ni ignorerade era uppenbarligen personlighetsbrister under tonåren för att istället spela World of Warcraft, sedan vaknade ni upp en vacker dag och insåg att det inte var så jävla roligt trotts allt.
Du måste ge dig ut och sätta dig i obekväma situationer, du måste träna dig, omge dig med folk av olika slag och karaktärer, att vara nära tjejer. Detta skulle du ha tänkt på för länge sedan, jag hade exakt samma problem och jag jobbade på det.
Så nu ger du fan i ditt "its over" mentalitet. Ge dig ut och misslyckas, och sedan misslyckas lite till, och fortsätt och fortsätt tills du en dag fixar det.