Citat:
Vilket extremt fördomsfullt och oinsatt inlägg i debatten. De flesta ensamma män jag känner vill inte ha någon kvinna som ett "pris" utan letar efter någon att dela sitt liv med. Inte heller är vi särskilt intresserade av det player-raggande som du verkar se som rätt metod. Måhända är det här det brister för oss. Måste man vara en player idag?Garanterat handlar det om din inställning till relationer.. Som vanligt med alla som alltid får bottennapp..
Ni ser bruden som ett pris och nervärderar er själva.. Standard att sitta å fjäsk och det enda ni tänker på att vinna hennes fitta..
Ni ska inte vinna ett skit. Hon är inget pris.
Varför ser du dig själv som mindre värd än henne??
Hon ska väl känna att hon är lyckligt lottad av att vara i din närvaro?? För varför annars skulle hon vilja vara hos dig annars??
Säg som det är, du tar första bästa chansen för fitta som du får.
Brudar märker detta och vill knappast vara med någon som ser henne på det viset.
Snarare är det så att hon ser ner på dig för du så jävla svag individ...
Det som alla brudar framför allt säker hos en man är styrka, fysiskt styrka i allt ära. Men jag syftar först och främst på mental styrka.
Dom vill ha någon som dom kan respekter.
Om hon kan köra med dig så kommer du aldrig vara något att ha.
För tjejer är riktiga player ska du veta. Dom manipulerar och testar oss flera gånger om...
Sluta va så jävla klämkäck å trevlig..
Du har dina egna värderingar som du står för. Du behöver inte vara trevlig till alla brudar.
Om ni inte hookar upp, vafan är det något du bryr dig om??
Hon, den där som du inte ens känner. Är inte på något sätt viktig i ditt liv.
Va inte rädd för att förlora en brud. Du behöver inte ge henne uppmärksamhet bara för hon söker det..
Ragga på dina villkor och inte på hennes..
Manipulera henne och mindfucka henne. Kryp under hennes hud. För dom vill att det ska vara så..
Jag bryr mig inte vad brudar säger. Dom snackar skit. Dom vill att du tar kontrollen och ser till att dansen inte går åt helvete. För det gör den varje gång dom försöker leda..
Du är dominant. Inte hon ++!
Hon ska inte veta vart hon har dig.. Var aldrig helt öppen utan subtil för det mesta
Håll allt lätt och lekfullt. Seriöst, visst men kanske 20% av tiden.. Attraktion skapas från lekfullhet. Ni ska lära er ha kul ihop och njuta av varandras sällskap. Så håll dig borta från djupa samtalsämnen och starka åsikter. Det har ni hela livet på er sen att gå genom.
Å var inte feg
Få brudar är faktiskt enkelt. Men du måste jobba lite för det med. Det här är en disciplin som kräver att du är observant, och ständigt övar för att bli bättre men även bibehålla.
Ett stort misstag många gör som fattat grejen är att dom slutar engagera sig för dom tror inte dom behöver.. Sen en dag från ingenstans är allt borta å dom fattar ingenting
Sen är det givetvis så att det här funkar inte alltid. Det finns liksom inte en lösning som är universal. Du byter alltid strategi för varje brud du provar.. Man får försöka gå lite på känsla för vad som funkar.. Å det blir man bättre på ju mer man provar..
Eran ribba ligger just nu att få ligga med en tjej.
Ni ser bruden som ett pris och nervärderar er själva.. Standard att sitta å fjäsk och det enda ni tänker på att vinna hennes fitta..
Ni ska inte vinna ett skit. Hon är inget pris.
Varför ser du dig själv som mindre värd än henne??
Hon ska väl känna att hon är lyckligt lottad av att vara i din närvaro?? För varför annars skulle hon vilja vara hos dig annars??
Säg som det är, du tar första bästa chansen för fitta som du får.
Brudar märker detta och vill knappast vara med någon som ser henne på det viset.
Snarare är det så att hon ser ner på dig för du så jävla svag individ...
Det som alla brudar framför allt säker hos en man är styrka, fysiskt styrka i allt ära. Men jag syftar först och främst på mental styrka.
Dom vill ha någon som dom kan respekter.
Om hon kan köra med dig så kommer du aldrig vara något att ha.
För tjejer är riktiga player ska du veta. Dom manipulerar och testar oss flera gånger om...
Sluta va så jävla klämkäck å trevlig..
Du har dina egna värderingar som du står för. Du behöver inte vara trevlig till alla brudar.
Om ni inte hookar upp, vafan är det något du bryr dig om??
Hon, den där som du inte ens känner. Är inte på något sätt viktig i ditt liv.
Va inte rädd för att förlora en brud. Du behöver inte ge henne uppmärksamhet bara för hon söker det..
Ragga på dina villkor och inte på hennes..
Manipulera henne och mindfucka henne. Kryp under hennes hud. För dom vill att det ska vara så..
Jag bryr mig inte vad brudar säger. Dom snackar skit. Dom vill att du tar kontrollen och ser till att dansen inte går åt helvete. För det gör den varje gång dom försöker leda..
Du är dominant. Inte hon ++!
Hon ska inte veta vart hon har dig.. Var aldrig helt öppen utan subtil för det mesta
Håll allt lätt och lekfullt. Seriöst, visst men kanske 20% av tiden.. Attraktion skapas från lekfullhet. Ni ska lära er ha kul ihop och njuta av varandras sällskap. Så håll dig borta från djupa samtalsämnen och starka åsikter. Det har ni hela livet på er sen att gå genom.
Å var inte feg
Få brudar är faktiskt enkelt. Men du måste jobba lite för det med. Det här är en disciplin som kräver att du är observant, och ständigt övar för att bli bättre men även bibehålla.
Ett stort misstag många gör som fattat grejen är att dom slutar engagera sig för dom tror inte dom behöver.. Sen en dag från ingenstans är allt borta å dom fattar ingenting
Sen är det givetvis så att det här funkar inte alltid. Det finns liksom inte en lösning som är universal. Du byter alltid strategi för varje brud du provar.. Man får försöka gå lite på känsla för vad som funkar.. Å det blir man bättre på ju mer man provar..
Eran ribba ligger just nu att få ligga med en tjej.
Styrka? Dominans? Jomenvisst, själv är jag rena alfahannen i den vanliga världen. Det är mig kvinnor och män springer och gömmer sig bakom när det blir stridigheter på allvar. "Snälla, snälla, pbo ta striden för oss!" Det är mig man vill ha som ledare. Att man däremot är vänlig och trevlig mot kvinnor är ju vanligt folkhyfs. Eller är det så att man måste bete sig som en stöddigt skithög mot kvinnor för att de ska se den maskulinitet och hårdhet som man annars sparar tills den behövs på riktigt. Fast de verkar ju ha noterat den eftersom de ser mig som ledare och försvarare. Klorna fäller jag ut när de behövs, inte för att stila med.