Citat:
Ursprungligen postat av
Vespasianus
Varför hatar du kvinnor så mycket? En kvinna födde dig och tog hand om dig när du var liten.
Du behöver gå till en psykolog för att bearbeta din ilska och ditt hat.
Du är oatraktiv för alla människor. Du är missunsam och hatisk.
Jag älskar kvinnor och möts alltid med respekt av kvinnor.
Så du älskar kvinnor, för att en kvinna födde dig? Det verkar ju ganska korkat, det verkar som att du är en villig slav och tjänare åt kvinnor pga du hade en mamma. Varför vill du så gärna vara en slav åt kvinnor? Tror du att du får knulla dom då? Men varför köpte du då en fattig desperat mörkhyad kvinna från ett uland??? Som bara knullar pga du betalar henne pengar? Nej, du skriver inte vettigt.
Jag tycker du bör besöka en psykolog, så du slutar vara en villig slav åt kvinnor. Du verkar vara lite som ett barn. Hur vore det att du växte upp och började bete dig som en man? Du är uppenbarligen lätt förståndshandikappad, men det är faktiskt ingen ursäkt.
Det är du, inte jag, som köpt en fattig desperat kvinna från ett uland, som du betalar pengar för att du ska få ligga med henne. Inte jag. Det är du som är oattraktiv, och därför måste betala för att ligga med fattiga kvinnor från andra länder. Du är patetisk och sorglig som är så villig att vara en slav och bli utnyttjad, för pengar. Men jag förstår, du vill ha lite fitta i ditt liv och ingen svensk fitta kunde du få. Det är okey.
Du älskar inte kvinnor. Du är desperat efter fitta och en klapp på huvudet från en kvinna, pga du är ful och lågintelligent. Den ursprungliga orsaken till din desperation av bekräftelse från kvinnor idag, är nog att din mamma inte ens tyckte om dig.
Du, min vän, behöver psykolog.