Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-05, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Är ju inte bara det, kom också ihåg att kvinnor dras sexuellt till c:a 10-20% av män. Det är helt sinnessjukt vad som pågår i detta land.

Vad spelar det för roll vad sjuka kvinnor dras till sexuellt?

Om kvinnor gillar heroinister och våldtäktsmän, ska du börja med heroin och att våldta?

Låt kvinnor vara vidriga, undvik dom. Kvinnor idag är mentalt sjuka, låt bli dom. Undvik. Gör inget för kvinnor, de bara föraktar dig för det du gör.

Sluta vara en slav åt kvinnor, och åt kvinnans samhälle. Var fri!
Citera
2021-09-05, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbsel
Du har helt rätt. Det är något sjukt som händer i många länder just nu. Jag tror inte det är så stor skillnad i Sverige. Finns många vuxna män jag misstänker är oskulder. Män med fullt fungerande liv.

Det värsta som kan hända dessa män, är att en kvinna kommer in i hans liv.

Det är bara primitiv biologi som gör män intresserad av falska ytliga tråkiga lata kvinnor. En drift, som att bajsa.

Män, förr fick ni från kvinnan flera barn, en trogen ren fräsch kvinna som kunde sköta hemmet, med fokus på mannen och familjen och barnen.

Idag får ni en självisk falsk hora, som hundra män sprutat inuti, med psykisk ohälsa och dålig ekonomi, som ljuger för er, är otrogen, har gjort aborter, lever ofräscht, och hatar er för ni är män. Mår hon dåligt är det ditt fel som man.

Undvik elände och besvär, undvik kvinnor. Det är bara hormoner som lurar hjärnan att tro kvinnor är fina och att de bryr sig. När kvinnan i själva verket enbart vill ta dina pengar, tid, energi och livsglädje.
Citera
2021-09-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Oj blev du upprörd när jag påvisade att ni kvinnor är värdelösa idag? Att ni bara gnäller, är trista, och utnyttjar mäns godhet och törst efter kärlek?

Ni erbjuder inget av värde åt en kille idag. Bara ert smutsigs könssjukdom fyllda hål, som använts av hundratals olika män. Ni är otrevliga, lata, gnäller, är otacksamma, kan inte laga mat eller sköta barn.

En kvinna är KVINNLIG. Idag finns bara kvinnor som låtsas de är män, fast de klarar inget män kan.

Nej män borde hålla sig undan svenska kvinnor, så förblir de friska och rika och fria och lyckliga.

Ledsen att göra dig besviken men är en MAN.
Citera
2021-09-05, 11:51
Medlem
Citat:

Det är bara primitiv biologi som gör män intresserad av falska ytliga tråkiga lata kvinnor. En drift, som att bajsa.

Män, förr fick ni från kvinnan flera barn, en trogen ren fräsch kvinna som kunde sköta hemmet, med fokus på mannen och familjen och barnen.

Idag får ni en självisk falsk hora, som hundra män sprutat inuti, med psykisk ohälsa och dålig ekonomi, som ljuger för er, är otrogen, har gjort aborter, lever ofräscht, och hatar er för ni är män. Mår hon dåligt är det ditt fel som man.

Undvik elände och besvär, undvik kvinnor. Det är bara hormoner som lurar hjärnan att tro kvinnor är fina och att de bryr sig. När kvinnan i själva verket enbart vill ta dina pengar, tid, energi och livsglädje.
Varför hatar du kvinnor så mycket? En kvinna födde dig och tog hand om dig när du var liten.

Du behöver gå till en psykolog för att bearbeta din ilska och ditt hat.

Du är oatraktiv för alla människor. Du är missunsam och hatisk.

Jag älskar kvinnor och möts alltid med respekt av kvinnor.
Citera
2021-09-06, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Låter osannolikt att 85 procent av männen får slåss om smulorna.

Ja, verkligen. Ser man sig runt i sin omgivning och bland vänner och bekanta så har de allra flesta ordinära vanliga män en fru/sambo/flickvän.

Men jag kan tänka mig att om man har problem att finna kärleken, så är det nog en skön verklighetsflykt att tänka att det är likadant för nästa alla andra män. Så slipper man ta tag i sig själv och slipper känna sig som en looser.

Fint du skriver om din fru förresten. Jag blev riktigt glad när jag läste några av dina inlägg om henne, din kärlek och respekt till henne lyser igenom.
Citera
2021-09-06, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Varför hatar du kvinnor så mycket? En kvinna födde dig och tog hand om dig när du var liten.

Du behöver gå till en psykolog för att bearbeta din ilska och ditt hat.

Du är oatraktiv för alla människor. Du är missunsam och hatisk.

Jag älskar kvinnor och möts alltid med respekt av kvinnor.

Så du älskar kvinnor, för att en kvinna födde dig? Det verkar ju ganska korkat, det verkar som att du är en villig slav och tjänare åt kvinnor pga du hade en mamma. Varför vill du så gärna vara en slav åt kvinnor? Tror du att du får knulla dom då? Men varför köpte du då en fattig desperat mörkhyad kvinna från ett uland??? Som bara knullar pga du betalar henne pengar? Nej, du skriver inte vettigt.

Jag tycker du bör besöka en psykolog, så du slutar vara en villig slav åt kvinnor. Du verkar vara lite som ett barn. Hur vore det att du växte upp och började bete dig som en man? Du är uppenbarligen lätt förståndshandikappad, men det är faktiskt ingen ursäkt.

Det är du, inte jag, som köpt en fattig desperat kvinna från ett uland, som du betalar pengar för att du ska få ligga med henne. Inte jag. Det är du som är oattraktiv, och därför måste betala för att ligga med fattiga kvinnor från andra länder. Du är patetisk och sorglig som är så villig att vara en slav och bli utnyttjad, för pengar. Men jag förstår, du vill ha lite fitta i ditt liv och ingen svensk fitta kunde du få. Det är okey.

Du älskar inte kvinnor. Du är desperat efter fitta och en klapp på huvudet från en kvinna, pga du är ful och lågintelligent. Den ursprungliga orsaken till din desperation av bekräftelse från kvinnor idag, är nog att din mamma inte ens tyckte om dig.

Du, min vän, behöver psykolog.
Citera
2021-09-06, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Börja böga istället!

Du slipper äckliga tjejjor

Du får knulla

Du får känna mänsklig kontakt

Du får umgås med andra som hatar kvinnor och gillar PUBG

Det är bara gay om du tar den

Börja böga, och sluta gnälla.

Tyvärr är det inte så enkelt. Att dagens kvinnor blivit extremt vidriga gör inte att män tänder på kukar. Det hade du förstått om du inte varit helt dum i huvudet.

Bögar hatar inte kvinnor, snarare tvärt om. Däremot attraheras de inte till kvinnor, just pga kvinnor saknar kukar.

Du verkar ogilla bögar, orsaken till det brukar vara att du själv är bög. Dags att komma fram ur garderoben, och suga? Skäms inte, det är ok att du är bög.

Mgtow handlar om att män inte ska låta sig styras av sin kuk, vilket gör dom till slavar åt kvinnor och samhälle. Vilket på sikt leder till att männen blir olyckliga. Istället ska män leva för sig själva, och ägna sig åt annat än att uppoffra sig åt kvinnor och samhälle som skiter i männens lycka. Mgtow är vägen till sann lycka för män.
Citera
2021-09-06, 10:55
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Du har kanske inte erfarenhet av att ha sex med en man? Hur kan du då jämföra?

Men klart, kvinnor som är horor har ju mer erfarenhet av kukar. Men bara de mest skabbiga män vill ha horor. De flesta män vill ha en kvinna, inte en hora.

Incels vill bilda familj, inte besöka horor. Vad de inte förstår är att nästan alls kvinnor idag är horor, så drömmen om familj är enbart en dröm.
Leva lycklig ensam. Det är precis vad alla med din attityd får göra. Skrämmande att det finns grottmänniskor kvar idag...
Citera
2021-09-06, 11:59
Medlem
MisterMagoo det är uppenbart att du lider av en grav psykisk störning. Det är inte normalt att vara så hatisk.

Jag är varken ful eller desperat. Jag har nobbat många svenska tjejer i min ungdom. Snygga tjejer. Har aldrig haft tjejproblem. Jag gillar mörka tjejer helt enkelt.

Min fru tog mig inte för pengarna hon hade säkert fler och finare prylar än jag i sitt hemland. I min ungdom var jag väldigt vältränad lång och blond. Sådant är attraktivt.

Du däremot borde fundera på vad som gått snett i ditt liv.
Citera
2021-09-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, verkligen. Ser man sig runt i sin omgivning och bland vänner och bekanta så har de allra flesta ordinära vanliga män en fru/sambo/flickvän.

Men jag kan tänka mig att om man har problem att finna kärleken, så är det nog en skön verklighetsflykt att tänka att det är likadant för nästa alla andra män. Så slipper man ta tag i sig själv och slipper känna sig som en looser.

Fint du skriver om din fru förresten. Jag blev riktigt glad när jag läste några av dina inlägg om henne, din kärlek och respekt till henne lyser igenom.
Tack så mycket. Jag hoppas att du hittar kärleken om du inte redan hittat den. Man blir mörkrädd över kvinnohatet på Flashback. Många som mår fruktansvärt dåligt.
Citera
2021-09-06, 20:28
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:

Lång text för att beskriva dig själv som bög.

Det är fullständigt naturligt för en heterosexuell man att vilja ha en kvinna. Det är fantastiskt att ha haft och ha en eller flera kvinnor. jag har varit gift och haft en älskarinna i 7 år, fantastisk upplevelse.

De flesta kvinnor är otroligt fina, vackra intellektuella. Men manliga loosers och oskulder kanske inte kan se det.

Nej kvinnor men erfarenhet är verkligen inte att kvinnor vill ta vare sig mina pengar eller min energi.

Jag har inte game mer än de flesta vanliga killar, men inser att desperata rädda killar har svårt att få en tjej....
Citera
2021-09-10, 20:28
Medlem
BeppeTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jo, jag menar det också, jag kallar bara onlinedejting för kontaktannonser också, typ happypankake o sånt. Det är kanske jag som är gammaldags...

Okej, ingen fara. Jag har testat nätdejting till och från och i närmare 10 år och mina tips är följande:
Låt någon annan ta profilbilden. Selfies ser bara hemska ut. Lägg ner tid på profiltexten om så är möjligt. Syftar här på dejtingsidor där du har mer än 500 tecken till förfogande. Se till att träffa personen i verkligheten så fort som möjligt dvs en kort träff på max 1 timme inom 1 månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in