Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-25, 21:00
  #1
Medlem
Psychoramas avatar
Jag har kollat runt lite på olika nya dissoactiva droger som finns på marknaden. Denna finns hos "CW". Igår hittade jag Diphenidine som skulle ha en liket med 4-MeO-PCP och MXE enligt en engelsk sida. Det brukar ju oftast vara omtvistat.. Idag hittade jag denna, en besläktad dissoactiva drog, fast med en methoxygrupp på en av de två fenylringarna!

Hittar inte så mycket info om den här substansen men den sägs vara bättre Diphenidine vad det nu innebär.. ?

Snack om substansen:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/7...7#post11978077

http://www.ukchemicalresearch.org/Th...hyl-piperidine

Methoxethamine/MXE "ersättare"? Eller en dålig dissoactiv drog?

Någon med erfarenheter eller teorier? Dosering?

Edit: Har lagt en order på 500mg Methoxphenidine frå C-W nu i alla fall Jag kanske blir den första på flashback som testar denna substans

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-11-25 kl. 21:35.
Citera
2013-11-28, 00:20
  #2
Medlem
synd att den verkar den kick som har, men tror på den här haha kommer o bli popis!

mvh
Citera
2013-11-28, 06:13
  #3
Medlem
Yes! väldigt spännande med tanke på vilket fan man är av K och Mxe, hoppas den liknar mer än 3-meo. ska följa denna tråden.
Citera
2013-11-28, 08:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
synd att den verkar den kick som har, men tror på den här haha kommer o bli popis!

mvh


vad försökte säga var att "synd att den verkar sakna den kick som mxe har"

tycker den var en av mexets stora kvaliteter s a s

Citera
2013-11-28, 12:48
  #5
Medlem
ReVarres avatar
Jag är också mycket intresserad av den här substansen. Väntar med spänning på din rapport
Citera
2013-11-29, 15:45
  #6
Medlem
Psychoramas avatar
Väntar ännu med spänning på att det ska dyka upp ett kuvert med substansen i fråga..

Mvh
Citera
2013-11-29, 15:45
  #7
Medlem
narutos avatar
Sweet! Saknar MXE..
Citera
2013-12-03, 12:28
  #8
Medlem
Psychoramas avatar
Jag har fått hem MXP nu 500mg. Små fina vita kristaller. Likt socker. Ska läsa på lite mer på utländska forum och förmodligen prova detta framöver.
Citera
2013-12-03, 13:23
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag har fått hem MXP nu 500mg. Små fina vita kristaller. Likt socker. Ska läsa på lite mer på utländska forum och förmodligen prova detta framöver.

sweet! kom med en update så fort du kan.
Citera
2013-12-03, 16:12
  #10
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag har fått hem MXP nu 500mg. Små fina vita kristaller. Likt socker. Ska läsa på lite mer på utländska forum och förmodligen prova detta framöver.

Ta en för laget, nu, vi vill veta
Citera
2013-12-03, 19:48
  #11
Medlem
Psychoramas avatar
Bra att veta: Detta funkar inte nasalt enligt många på bluelight. Endast oral ROA rekommenderas. Det verkar inte heller vara så likt MXE. De säger att Methoxypheidine är potentare än Diphenidine och dessutom behagligare rus. Går även att "håla" på detta. Doser kring 80mg+ verkar vara den aktiva dosen. Så nasalt funkar inte, likaså RP osv. Kanske beror på batch? Oralt är det rätta sättet att ta det i alla fall. Rustiden verkar variera lite men allt från 4-7 timmar beroende på dos och metabolism. Sedan sägs det i rapporter attt det ger en skön afterglow dagen efter. Likt Ketamin osv.

Ungefär så Tänkte i alla fall prova en dos på 80mg oralt och se om det är en givande dissoactiv substans.

Rekommederar att läsa på bluelight ang den här väldigt outforskade substansen. Finns endel intressanta rapporter: http://www.bluelight.ru/vb/threads/7...nidine)-Thread

Taget från en testare från BL: "This stuff has its similarities to Diphenidine, but has more depth to it and is more positive/pleasant. Diphenidine was a nice substance to someone like me who enjoys dissociatives in general, but it didn't really remind me much of MXE, Ketamine, or others that people tend to be looking to replace. Methoxphenidine/2-MeO-Diphenidine to me felt somewhere between MXE and Diphenidine - it was significantly more euphoric and warm than Diphenidine, and weirder, but still a little more clear-headed and easy to control than MXE."


Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-12-03 kl. 19:56.
Citera
2013-12-04, 00:14
  #12
Medlem
Psychoramas avatar
Dettta 'e skitbra, jag kan "håla" på dettta. Väldigt dissoactivt... Är redig bäng på dennna sunstansen. tog först 80mg.Sen 100mg tilll. rökte en liten jopppe på detta. Ärväldigt påverkad just nu.
Potetent så va försiktiga men det känns inte alls farligt.

Det är en ny uppfriskande upplevelse. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<sho alla psychonauter! <3
MVH
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-12-04 kl. 00:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback