Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-04, 12:36
  #13
Medlem
Serotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Dettta 'e skitbra, jag kan "håla" på dettta. Väldigt dissoactivt... Är redig bäng på dennna sunstansen. tog först 80mg.Sen 100mg tilll. rökte en liten jopppe på detta. Ärväldigt påverkad just nu.
Potetent så va försiktiga men det känns inte alls farligt.

Det är en ny uppfriskande upplevelse. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<sho alla psychonauter! <3
MVH

Haha, fyfan vilke sköning du är!
1g ska beställas så fort som möjligt, är inte mycket för dissociativa droger, men i kombo men schyssta tryptaminer är det galet skojj
Citera
2013-12-04, 16:32
  #14
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seroton
Haha, fyfan vilke sköning du är!
1g ska beställas så fort som möjligt, är inte mycket för dissociativa droger, men i kombo men schyssta tryptaminer är det galet skojj
Förskte mitt bästa med att vara tydlig i mitt dåvarande tillstånd ..Va inte lätt! Ja i kombo av någon tryptamin kan det nog bli väldigt intressant.

Mvh
Citera
2013-12-04, 18:24
  #15
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Förskte mitt bästa med att vara tydlig i mitt dåvarande tillstånd ..Va inte lätt! Ja i kombo av någon tryptamin kan det nog bli väldigt intressant.

Mvh


vad sägs om att ge en lite mer utförlig beskrivning av ruset?
Citera
2013-12-04, 20:47
  #16
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
vad sägs om att ge en lite mer utförlig beskrivning av ruset?
Smög sig på sakta efter 1-2 timmar och stegrade någon timme till innan jag upplevde någon sorts peak. Kändes som att allt va väldigt långt borta. Jag va väldigt långt borta helt enkelt, fast fortfarande kunde jag stå och gå utan problem. Va rätt "klar" i huvudet ändå. Inte alls så grumligt. Fick dessutom ett trevligt "headspace" när jag blundade. Kunde se ett stort mörkt tomrum uppenbara sig under ögonlocken där det skiftade i olika mörka och pulserande toner. Det fanns hela tiden en väldigt skön kroppskänsla samt att det faktiskt kändes rätt uppfriskande på nåt sätt. Ungefär som attse rummets alla fyra väggar fast utan möbler i. Inte så skevt men man va väldigt frånvarande ändå på nåt sätt. Som om luften bytts ut till lustgas ungefär Svårt att beskriva ruset. Kan inte jämnföra med MXE så mycket, visst fanns likheter men inte alls lika rusmässigt. DXM har jag ju också provat men det va inte likt det heller. DXM är ju mycket skevare och mer euforiskt.

Trots detta kändes det som jag befann mig i nåt slags "K-hole" (som jag inte har erfarenhet av) men var ändå rätt närvarande. Inga hallucinationer direkt. Kanske några få synförändringar. Jag är inte så bra på att förklara ruset. Det kändes i alla fall inte onyttigt. Va väl påverkad i 5-6 timmar tolalt i alla fall. Då hade jag ju fyllt på med 100mg efter första dosen kring 80mg. Sedan rökte jag en halv joint weed då jag svalde andra bomben. Det boostade ju givetvis på mysfaktorn och det vart lite dimmigare.

Skumt nytt sorts rus för mig i alla fall. Hoppas det dyker upp mer smårapporter i tråden

Mvh
Citera
2013-12-18, 22:55
  #17
Medlem
jag testade den här häromnatten. tyckte det var lite smålikt mxe men mindre visuellt. dock så fanns den där inlevelse-känslan där likt mxe som gör allt så intressant och spännande. skumt mindfuck i form av någon slags personlighetsklyvning där 2 jag ligger och konverserar med varandra hetsigt. jag tog en startdos på ca 85mg men fyllde efter kanske en timma på med ögonmåttat ca 50-60mg och kanske en timme senare lika mycket till. allt oralt. var rätt stapplig när jag flängde fram och tillbaka i bostaden för att fylla på.

brukade även ca 100 patroner lustgas under rusets gång, älskar att kombinera lustgas med dissociativa droger! trippade rätt länge, minne inte exakt men jag tog första dosen efter 9 på kvällen, var nog hyffsat nykter vid 5-6 tiden på morgonen, hade ju fyllt på ett par gånger också. helt ok substans, skulle dock vilja veta lite mer om risker mm, men det finns ju inte så mycket fakta än, som många andra rc's, tyvärr... kändes iaf inte direkt skadlig och jag mådde bra dagen efter, hade energi till städning mm.

kvällen efter provade jag på 3-meo-pcp, från t*****pp, blev 3st tabs totalt (30mg), 2 först och 1 efter ca en timme. ruset tycktes hålla i sig för evigt, tog fan aldrig slut. tog första dosen 5 på eftermiddagen och var fortfarande skev 2 på natten. denna var lite mer visuell men mindre bodyload. mxp kändes skönare i kroppen tycker jag. även på 3-meo-pcp brukades ett 100tal patroner lustgas med riktigt gott resultat, men när man trodde effekten skulle ge med sig så satt den väl i kanske 4 timmar till, blev lite tråkigt tillslut, när gasen var slut och man ville gå och lägga sig. tyckte det var jävligt svårt att sova efteråt, fick ta en massa sömntabletter. när man klev upp kl 10 dagen efter så var man nykter iaf, om än lite vinglig.

MXP var bättre än 3-meo-pcp i mitt tycke. lite dålig tripprapport men lite info om mina första erfarenheter med substanserna iallafall. gillade mxe xD
Citera
2013-12-20, 17:20
  #18
Medlem
RCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n00bsaibot
jag testade den här häromnatten. tyckte det var lite smålikt mxe men mindre visuellt.

OEV- eller CEVmässigt ?
Citera
2013-12-20, 22:24
  #19
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC
OEV- eller CEVmässigt ?
Knappt något alls. Även fast jag blandat med CB. Fast jag kanske inte ska svara då jag inte fått så mycket CEV's eller OEV's på dissoaktiva droger förr.. Bara salvia och lustgas i kombination med annat. Ruset känns oavsett väldigt skönt. Friskt. Ungefär som mentol Subtilt och behaglig kroppskänsla. Framförallt dissoaktivt. Skiljer sig från många andra liknande substanser.. Kanske som DXM fast utan skevhet?
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-12-20 kl. 22:26.
Citera
2013-12-20, 22:43
  #20
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Knappt något alls. Även fast jag blandat med CB. Fast jag kanske inte ska svara då jag inte fått så mycket CEV's eller OEV's på dissoaktiva droger förr.. Bara salvia och lustgas i kombination med annat. Ruset känns oavsett väldigt skönt. Friskt. Ungefär som mentol Subtilt och behaglig kroppskänsla. Framförallt dissoaktivt. Skiljer sig från många andra liknande substanser.. Kanske som DXM fast utan skevhet?

Låter intressant minst sagt. Vilka doser körde du på? Skulle man kunna håla på den?
Citera
2013-12-20, 23:14
  #21
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Låter intressant minst sagt. Vilka doser körde du på? Skulle man kunna håla på den?
Körde först på en bomb med 100mg:ish, lät den komma igång och sedan 80mg till som påfyllning tror jag. + en halv joint weed. Tog mig till ett väldigt behagligt stadie som jag skulle vilja kalla MXP-hålet Konstigt nog ganska klar i bollen och knappt något visuellt. Kan i alla fall säga att detta känns nyttigt konstigt nog! Ruset varierar ju endel men på mig runt 5-7 timmar. Man mår dessutom kalas dagen efter. Helt värd att utforska!

Har provat tre gånger och vart nöjd varje gång. Endast oralt intag gäller för substansen verkar det som.

Mvh
Citera
2013-12-20, 23:29
  #22
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Körde först på en bomb med 100mg:ish, lät den komma igång och sedan 80mg till som påfyllning tror jag. + en halv joint weed. Tog mig till ett väldigt behagligt stadie som jag skulle vilja kalla MXP-hålet Konstigt nog ganska klar i bollen och knappt något visuellt. Kan i alla fall säga att detta känns nyttigt konstigt nog! Ruset varierar ju endel men på mig runt 5-7 timmar. Man mår dessutom kalas dagen efter. Helt värd att utforska!

Har provat tre gånger och vart nöjd varje gång. Endast oralt intag gäller för substansen verkar det som.

Mvh

Låter kanon ju! Skall definitivt köpa hem lite. Kan tänka mig att det blir nice ihop med gräset om man annars är ganska klar i huvudet. Röka brukar iofs nästan alltid vara nice till Dissociativa
Citera
2014-01-02, 21:59
  #23
Medlem
Bullsquids avatar
varför går det ej snorta?
låter konstigt....de flesta ger ju bättre effekt då
hur vet ni om doseringarna ?
Citera
2014-01-03, 07:36
  #24
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
varför går det ej snorta?
låter konstigt....de flesta ger ju bättre effekt då
hur vet ni om doseringarna ?
Möjligt att de flesta källor är fribas, dvs. dålig biotillgänglighet i näsan, då det inte löser sig bra där då. Någon som vet hur det är IV? Jag körde mycket MXE IV och det var alltid lika jävla galet, behövde bara 15-20mg fast man hållt på två veckor i rak och så kunde man bli sittande där med sprutan och titta in i den tomma etern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in