Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-03, 12:42
  #25
Medlem
Explanandums avatar
Pulvret är som små kulor. Lukten är fruktansvärd kan jag väl säga.
Testade ca 120mg oralt och kände inte så jättemycket alls måste jag väl erkänna, kan vara en toleransfråga. Blev lite varm och kände mig lite skum men inte så mycket mer än det. Ingen obehagligt skum känsla iaf.

Att snorta var för mig uteslutet pga den äckliga doften, luktade frätande typ.
Citera
2014-01-03, 13:39
  #26
Medlem
Bullsquids avatar
Känns ju lite osäkert att prova när det knappt finns någon info om alls om det
3-meo-pcp däremot e ju väldigt välkänt vid detta laget men var ju precis samma där i början.

med tanke på min överdos 3meo sist så vill jag vara försiktig nu och försöka ta reda på mer inte bara chansa och stoppa i mej okänd dos av nåt helt nytt

men men såklart är det spännande med nya såna här


bara för att klargöra... Methoxphenidine / MXP / 2-MeO-Diphenidine är inte samma drog som Diphendine eller va den hette ?
Citera
2014-01-06, 18:22
  #27
Medlem
ReVarres avatar
Jag fattar inte var ni hittat mxp.. Letat i massa shoppar utan att finna. Är också intresserad av att pröva denna substans
Citera
2014-01-06, 21:16
  #28
Medlem
ReVarres avatar
Då har man beställt hem denna ska bli kul att pröva Stora förhoppningar ^^
Citera
2014-01-07, 15:43
  #29
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Känns ju lite osäkert att prova när det knappt finns någon info om alls om det
3-meo-pcp däremot e ju väldigt välkänt vid detta laget men var ju precis samma där i början.

med tanke på min överdos 3meo sist så vill jag vara försiktig nu och försöka ta reda på mer inte bara chansa och stoppa i mej okänd dos av nåt helt nytt

men men såklart är det spännande med nya såna här


bara för att klargöra... Methoxphenidine / MXP / 2-MeO-Diphenidine är inte samma drog som Diphendine eller va den hette ?
Stämmer, två olika substanser. Det finns mycket mer info om Diphenidine på utländska sidor av någon anledning, kanske bättre, vem vet ännu?
Citera
2014-01-07, 21:34
  #30
Medlem
Utopia.s avatar
Härligt! Den finns inte inrikes än vad jag förstått?
Citera
2014-01-07, 23:26
  #31
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Stämmer, två olika substanser. Det finns mycket mer info om Diphenidine på utländska sidor av någon anledning, kanske bättre, vem vet ännu?


Difenidin har juh funnits längre på marknaden och inte så många hurrade över substansen, troligtvis därför 2-meo-difenidin har fått ett så dåligt genomslag.
Citera
2014-01-08, 15:11
  #32
Medlem
Den har inte fått någon speciellt bra kritik på bluelight och andra forum. Dissociativt men svårdoserat och mycket rapporterade bieffekter redan fast den är så ny.
Citera
2014-01-09, 13:53
  #33
Medlem
heroinistens avatar
http://www.chemicalservices.net/se/f...phenidine.html
Citera
2014-01-09, 15:52
  #34
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogstokigturk
Den har inte fått någon speciellt bra kritik på bluelight och andra forum. Dissociativt men svårdoserat och mycket rapporterade bieffekter redan fast den är så ny.

vad för slags bieffekter?
Citera
2014-01-09, 16:58
  #35
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
vad för slags bieffekter?


Dom diskuterar ett kramp anfall och eventuellt serotonin syndrom av en dos på 200 MG följt upp av en dos på 200 MG till efter 2 timmar.

Sedan en person som fick kramp anfall av 150 mg.
Citera
2014-01-09, 19:52
  #36
Medlem
Explanandums avatar
Intog en kapsel på 150mg på tom mage kl 19:00

Ska bli spännande att se vad som händer nu. Förra gången drog jag ut det över flera mindre doser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in