Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-09, 22:45
  #37
Medlem
Explanandums avatar
Klockan blev 21:00... inte så mycket mer spännande än så. Alltså, inte så mycket minnesbilder däremellan, låg tydligen i sängen i två timmar och bara...var


Lite skev, lite varm, ingen eufori. Tämligen värdelöst IMHO
Citera
2014-01-10, 11:29
  #38
Medlem
ReVarres avatar
Nu tänkte jag testa denna substans. Tog 150mg på tom mage första jag noterar är den vidrigaaaaaaaaa smaken fifan. Nu inväntar man effekt. Återkommer.
Citera
2014-01-10, 17:53
  #39
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Explanandum
Klockan blev 21:00... inte så mycket mer spännande än så. Alltså, inte så mycket minnesbilder däremellan, låg tydligen i sängen i två timmar och bara...var


Lite skev, lite varm, ingen eufori. Tämligen värdelöst IMHO
Håller med. Den var inte så rolig.

Visst den hade det sedativa men 3-meo-pcp gillar jag mer.
Citera
2014-01-17, 14:40
  #40
Medlem
fraess avatar
HAHA! Underbar drog! Men toleransen stiger fort, det är största nackdelen.

Tog det i ett par dagar och allt fanns där jag behöver av PCP-liknande droger. Mentalsjuk a la Nicholson i gökboet..

1. Duschade med kläderna på för att det kliade på kuken.

2. Lagade psykosgryta på kikärter, tomater och två MATSKEDAR rent natriumglutamat.

3. Skyfflade in 4 kubikmeter ved i vedboden, barfota i snön.

4. Gick omkring naken och skrattade och skrek om vartannat i huset.

5. Fick en period med mindervärdeskomplex och tyckte jag var totalt misslyckad och alla mina möbler var fula och att jag var sämst i världen, trots att jag har ett jobb många skulle döda för och hinkvis med brudar.

7. Fick en polare köra mig till akuten för jag insåg jag hade fått streptokocker i utomlands i ett sår som vägrade läka. Alla sa jag hade fel på akuten och de skickade hem mig, men tog prover. (De ringde två dagar senare och sa oroligt att jag hade streptokocker i såren och riskerade blodförgiftning, PRECIS SOM JAG SA TILL DOM) Fick då elektroniskt recept på antibiotika. Exakt samma som jag redan självmedicinerat med slattar från gamla flaskor jag samlade ihop hemma.

6. Raggade brudar runt om i världen på skype på afterglowen. En indisk fotomodell är kär i mig nu, Runkade till porr lite också.



Allt är sant och jag garvar när jag skriver detta.
Citera
2014-01-17, 16:35
  #41
Medlem
fraess avatar
Glömde ett par moment.

7. Satt på huk och grymtandes och tuggade, som tuggummi, 3 paket råa bacon. Till slut var det bara en vit massa av bindväv och fett kvar. Synd att kasta prima grisfett, tänkte jag, och gjorde ett ljus av massan och en kartongremsa som jag försökte tända.

8. Blev trött på att vara naken och tog på mig ett par trekkingbyxor jag köpte i Nepal i våras. Blev arg över den prassliga kvaliteten och den fula färgen så jag kastade in dem i vedspisen.
__________________
Senast redigerad av fraes 2014-01-17 kl. 17:25.
Citera
2014-01-17, 18:47
  #42
Medlem
Bullsquids avatar
detta låter ju inte det minsta positivt måste jag säga....
var drogen alltså inget att ha ?

alltså inte bättre än än 3-meo-pcp?
och hur är doseringen på denna?
gick tydligen inget vidare att snorta vad jag förstått
jag som brukar ha för vana att snorta allt

vilka doser tog du fraes?
__________________
Senast redigerad av Bullsquid 2014-01-17 kl. 18:50.
Citera
2014-01-17, 21:37
  #43
Medlem
fraess avatar
Alltså till skillnad från dig är jag medveten när jag är sinnessjuk. Jag skrattar åt det samtidigt som jag är koko. Jag älskar detta tillstånd.

Jag gör liksom aldrig nåt jag inte kommer undan med, jag bor på landet, 4 kilometer till närmsta granne. Är fullt medveten hela tiden om vad som händer, men väljer att följa med i mentalsjukdomen.

Jag kastade också ut granen från andra våningen genom fönstret, med foten och kulor på. Jag tog först bort de kulor jag tyckte om, och lät de fula sitta kvar.

Byxorna VAR fula. Hade aldrig använt dem igen, lika bra att elda upp dom. Jag har råd.

Är det ingen som har psykoshumor på det här stället?

Jag gjorde bra saker också. Klädde om tyget på ett par högtalare köpte på loppis. Tvättade och städade.



Citera
2014-01-18, 00:38
  #44
Medlem
fraess avatar
Bullsquid : Först tog jag sammanlagt 300 mg. Det var en "normal" resa. För att bli sådär riktigt mentalsjuk drog jag i mig 2-2.5 gram på två dagar. Sov lite emellan och sådär. Men det är lång afterglow, så jag var aldrig riktigt frisk. Är säker på att du skulle uppskatta drogen. Det är ingen som tvingar en att gå runt naken och skrika, det är bara att jag gillart, och ingen hör mig.
Citera
2014-01-18, 07:14
  #45
Medlem
Addsh3s avatar
Testade Methoxphenidine med en vän i förra veckan startade med en 75 mlg dos oralt på tom mage & 5 vakna dygn bakom mig, efter kanske ca 1 tim 15min började känna effekt och det kändes väldigt behagligt och som att det var nåt som skulle kunna sluta i ren succé, då samtidigt min polare som inte kände någoting alls, men jag blir mer och mer belåten och ruset trappades upp smått hela tiden under de första ca2 timmarna mitt humör höjdes & jag log med ett brett leende och jag sa till min polare att det här verkar vara något riktigt härligt.
sade att ja lätt inte hade varit rädd för att slänga på mig en 200- 250 mlg dos tror det hade vart grymt.
Då ja bara fick en ganska svag effekt men vilket endå kändes härligt samtidigt som min polare inte kände någoting alls, bestämmer oss för att ta ytterligare 75 mlg oralt efter 3? timmar, tappade min tidsuppfattning då ja blev så inne i det hela & var redan ganska så slirig pga att jag varit vaken.
Men i alla fall det gör vi och jag känner redan efter bara en kort stund cirka 25-35? att det börjar verka och byggas uppåt ja lägger mig i sängen och tittar upp i taket & tar emot känslan utav ruset som byggdes upp.
Tiden går och ruset byggdes på men inte i den grad jag hade hoppats på, sen så från ingen stans det var som att när jag blinkade så avtog hela effekten på stört.
jag blev fundersam och sa till min polare, asså wah va skevt det bara släppte så där från ingenstans
va som någon släckte en lampa.
Tyckte i vilket fall det var hel skumt att det gick ifrån att allt var väldigt intressant roligt stort leende & härligt välbehag i kroppen.
Till att bara släppa på stört, det här va max 1 tim 30 min efter att vi tagit den andra dosen.

Men hur som haver jag tyckte det var ett intressant och spännande rus av det jag kände och jag kommer testa det igen men en högre dos och bättre förhållanden.
me tanke på att jag varit vaken ett par dagar troligtvis haft dittan & dattan av substanser i kroppen.

min polare dock tyckte att det var en besvikelse då han inte känt något alls. dock hade han också han flertal substanser i sig.
Citera
2014-01-19, 11:57
  #46
Medlem
falecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Härligt! Den finns inte inrikes än vad jag förstått?

Snart på RS sade dom när jag hörde mig för för några dar sen.
Citera
2014-01-19, 21:12
  #47
Medlem
Bullsquids avatar
hur borta blev du på 100mg då? kan du jämföra doseringen något med mxe eller 3-meo-pcp
gick det snorta detta då eller var det enbart aktivt oralt
Citera
2014-01-19, 21:13
  #48
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falec
Snart på RS sade dom när jag hörde mig för för några dar sen.

Finns nu inrikes redan på chem**** ser******
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in