Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-28, 09:08
  #133
Medlem
Pyra666s avatar
ha en benzo redo vid stora doser.. när händer huvud börjar skaka.. inta benzon. Det förstör inte ruset. men lugnar ner serotonin-rejset.
puss å kram space explorers!
Citera
2015-01-28, 20:03
  #134
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Har två stycken tabbar (75mg styck) hur brukar jag dessa på bästa sätt, i ett mörkt rum med lurar i öronen eller på fest?
vilken annan dissociativ kan denna jämföras med? (Har prövat 3-meo-pcp, ketamin, diphenidine och pcp innan)
Citera
2015-02-02, 17:34
  #135
Medlem
affemelikes avatar
Tar verkligen lång tid på sig tog 100mg vid 14 nu 3 timmar senare börjar det hända grejer 😉 pupillerna är små som råttpittar 😃
Citera
2015-02-02, 19:41
  #136
Avstängd
Saturnuslords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affemelike
Tar verkligen lång tid på sig tog 100mg vid 14 nu 3 timmar senare börjar det hända grejer 😉 pupillerna är små som råttpittar 😃

är det nån opiatfeeling + det dissociativa?
Citera
2015-02-18, 01:13
  #137
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gface
Fick med 2 pellets av det här från strangespirit när jag köpte min bästa helgkompanjon diphenidine senast.
Efter att ha testat dessa kommer jag nog inte gå tillbaka. Methoxphenidine var helt klart en uppgradering i mitt tycke! Allt var liksom snäppet bättre.

Det var ett behagligare rus med ett större djup, den var mycket mer stimulerande..
Detta rekommenderas verkligen!
brukar själv mixa diphenidine med en Methoxphenidine pellet...ca 300 mg diphenidine och 1 st 75 mg methoxphendine (obs är en erfaren brukare) iaf hade inget diphenidine hemma så jag tog tre st mxp-pellets,vilken jävla grym resa!jag håller med dig ,kommer också skippar diphenidinet i framtiden och köra endast methoxphenidine.
Citera
2015-02-18, 01:17
  #138
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Har två stycken tabbar (75mg styck) hur brukar jag dessa på bästa sätt, i ett mörkt rum med lurar i öronen eller på fest?
vilken annan dissociativ kan denna jämföras med? (Har prövat 3-meo-pcp, ketamin, diphenidine och pcp innan)
jag kör hörlurar med meditationsmusik ensam i soffan .en snällare variant av diphendine skulle väl vara närmast beskrivning.
Citera
2015-02-20, 02:09
  #139
Medlem
forwardflashs avatar
Tre personer har tydligen omkommit efter intag av denna.

Källa:http://jat.oxfordjournals.org/conten...kv006.abstract
Citera
2015-02-20, 13:21
  #140
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forwardflash
Tre personer har tydligen omkommit efter intag av denna.

Källa:http://jat.oxfordjournals.org/conten...kv006.abstract
som jag uppfattade det hela hade dom blandat det med diphenidine(vilket jag själv har gjort ett par ggr and still alive and kicking)
det är rysk roulette att vara forskare , 3 pellets x 75 mg är standard för mig (oralt) och på den nivån är dom fantastiska. tack för varningen.
Citera
2015-02-26, 01:28
  #141
Medlem
2 pellets är standard festen börjar ordentligt på 4
Citera
2015-02-26, 15:17
  #142
Medlem
Är det farligt att ta MXP med benso i kroppen? Jag behöver benso för att sova och använder det cirka 3 ggr i veckan.
Citera
2015-02-26, 16:34
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grafo
Är det farligt att ta MXP med benso i kroppen? Jag behöver benso för att sova och använder det cirka 3 ggr i veckan.

Sant.
Citat:
Borde vara mest vanligt om man blandar det med andra skit.
Centralstimulanter som man ska undvika är releaser. Dissociativa är återupptagshämmare vilket kommer inte så bra överens med releaser. releaser kan också interagera med olika NMDA subenheter (NR1-1B, NR2A, NR2B).

Cannabinoider ska också undvikas, de ska inte blandas med uncompetitiva NMDA antagonister som Methoxphenidine, diphenidine, 3 meo pcp, methoxetamine.

Uncompetitiva NMDA antagonister inhiberar Ca2 + joner extrasynaptisk. Vilket minskar neurotoxicitet hos glutamat receptorn samt leder till förbättrad minne (leder till att neuroner binder till varandra enklare för att skapa minne).
Cannabinoider gör motsatsen, CB1 agonist ökar Ca2+ intracellulärt vilket bidrar till försämrad minnet (sämre LTP).
Jag gissar på att cannabinoider förstör terapeutiska effekten hos dissociativa.

__________________
Citera
2015-03-01, 23:16
  #144
Medlem
MrSpines avatar
Relativt ovärd drog om man är ute efter dissociation då den är så svag att jag skulle tro att den är omöjlig att håla på. Dessutom väldigt opotent, vass i näsan och man blir riktigt slemmig och äcklig i bihålorna och luftvägarna av den. Dock blir man ganska social och påhittig så kan vara OK att ta på fest, är säkert helt okej tillsammans med syra också. Dock inget att rekommendera för den som har tillgång till MXE eller ketamin som båda är betydligt bättre.

Att peaken tar flera timmar på sig för att infinna sig är inte heller någon fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in