Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetlekernu
Ni kan ringa till hans avdelning se numret i tidigare tråd tror hans läkare heter Johan...

Han är inte den enda patient som kontaktat anhöriga.
Citera
2024-09-23, 19:43
Medlem
Nu har jag ändrat min vänlista så att bara jag kan se den på fb.
Citera
2024-09-23, 23:15
Medlem
Citat:
Jo tokstollen är kvar på dårhuset mycket märkligt att han får ha telefon dock. Han borde låsas in på sitt rum utan elektronik..

Hur kommer det sig förresten att du vet vem hans läkare är? Du har skrivit om och om igen i tråden att du vet vilken avdelning han tillhör och vem hans läkare men du har nog aldrig förklarat hur det kan komma sig att du känner till allt det?
Citera
2024-09-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampusmagasin
Hur kommer det sig förresten att du vet vem hans läkare är? Du har skrivit om och om igen i tråden att du vet vilken avdelning han tillhör och vem hans läkare men du har nog aldrig förklarat hur det kan komma sig att du känner till allt det?

Jag har kollat upp saker och ting. Lätt att kolla bara att ringa receptionen och fråga eller andra patienter..
Citera
2024-09-25, 16:48
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Jag har kollat upp saker och ting. Lätt att kolla bara att ringa receptionen och fråga eller andra patienter..

Har han försökt förgripa sig.på andra intagna?
Citera
2024-09-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Har han försökt förgripa sig.på andra intagna?

Han försöker väl med personalen men då antar jag att han får nobben en hel del tokstollar försöker kontakta personal. Dom brukar få ganska hårda straff när dom antastar kvinnlig personal. Vet också en bög som flirtade med några manliga skötare.
Citera
2024-10-03, 02:22
Medlem
kollade upp honom på mrkoll och där står det han bor ihop med en S*r*.
Varför då? Han är väl bög?? Och hur kan han ha skaffat flickvän när han sitter inne?
Finns det någon här som sitter med pdfer??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in