2024-06-25, 10:39
Medlem
UT64s avatar
Han är som sagt ute från vården men vad han sysslar med är oklart. Förmodligen just ingenting. Sedan ett par år tillbaka har han succesivt minskat sin närvaro på sociala medier. Han har tagit bort vissa saker och verkar hålla sig till en Facebook sida med neutrala inlägg.

Han har justerat sitt efternamn från Högberg till Maturana Högberg och bor enligt folkbokföringen tillsammans med en Sara. Är det en sambo eller en personlig vårdare? Sedan har vi sedan nästan två år inte sett några trollkonton i denna tråd som hyllar honom, vilket är en fördel för honom själv.

Så, skall vi hoppas att han är rehabiliterad?
Citera
2024-06-26, 18:05
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Han är som sagt ute från vården men vad han sysslar med är oklart. Förmodligen just ingenting. Sedan ett par år tillbaka har han succesivt minskat sin närvaro på sociala medier. Han har tagit bort vissa saker och verkar hålla sig till en Facebook sida med neutrala inlägg.

Han har justerat sitt efternamn från Högberg till Maturana Högberg och bor enligt folkbokföringen tillsammans med en Sara. Är det en sambo eller en personlig vårdare? Sedan har vi sedan nästan två år inte sett några trollkonton i denna tråd som hyllar honom, vilket är en fördel för honom själv.

Så, skall vi hoppas att han är rehabiliterad?

Nej, han ör inte rehabiliterad. Du kan ta apan ur djungeln , men aldrig djungeln ur apan .
Citera
2024-06-28, 15:35
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Nej, han ör inte rehabiliterad. Du kan ta apan ur djungeln , men aldrig djungeln ur apan .

Haha exakt, var inte ens längesen folk vart kontaktade av aset och det kommer fortsätta vara så. Visst händer det att det är lugnt ett litet tag, men han kommer tillbaka -- som alltid
Citera
2024-07-06, 16:26
Medlem
Citat:

Han är kvar på dårhuset men ha permissioner han bor på avdelning 62 015055062 hans läkare heter Johan
Citera
2024-07-06, 16:37
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetlekernu
Han är kvar på dårhuset men ha permissioner han bor på avdelning 62 015055062 hans läkare heter Johan
Bor ni på samma avdelning ?
Brukar han fråga om du kan visa magen för han ?
Citera
2024-07-06, 16:57
Medlem
Citat:
Bor ni på samma avdelning ?
Brukar han fråga om du kan visa magen för han ?

Nej jag är ej patient där
Citera
2024-07-06, 17:26
Medlem
Galnetattarens avatar
Men du verkar ha koll på han varje fall
Citera
2024-07-07, 18:41
Medlem
Jag känner folk som jobbar där..
Citat:
Men du verkar ha koll på han varje fall
Citera
2024-08-06, 20:11
Medlem
Hej skulle ni kunna gå in på mer detaljer vad han skrivit för jag misstänker att han även tagit kontakt med vänner / bekanta eftersom det är massor som tagit bort och till och med blockat mig på facebook. Jag har ej gjort något. Det måste vara fanskapet.
Citera
2024-09-23, 01:43
Medlem
Vill bara varna om att Hjalmar Högberg fortfarande igång, han har letat upp folk jag känner med fakekonton och fakealias för att komma åt mig och vid två tillfällen nu fiskat efter information om mina kompisar, som han tydligen trakasserat innan. Jag har polisamnält honom nu och hoppas att om vi alla gör det, samt skickar in chattloggar och liknade till polisen, så kommar han tillslut åka in på kåken igen. Verklig en sorglig och vidrig person som aldrig borde få vistas bland folk eller ha tillgång till en telefon.
Senast redigerad av Hampusmagasin 2024-09-23 kl. 02:09.
Citera
2024-09-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampusmagasin
Vill bara varna om att Hjalmar Högberg fortfarande igång, han har letat upp folk jag känner med fakekonton och fakealias för att komma åt mig och vid två tillfällen nu fiskat efter information om mina kompisar, som han tydligen trakasserat innan. Jag har polisamnält honom nu och hoppas att om vi alla gör det, samt skickar in chattloggar och liknade till polisen, så kommar han tillslut åka in på kåken igen. Verklig en sorglig och vidrig person som aldrig borde få vistas bland folk eller ha tillgång till en telefon.

Jo tokstollen är kvar på dårhuset mycket märkligt att han får ha telefon dock. Han borde låsas in på sitt rum utan elektronik..
Citera
2024-09-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetlekernu
Jo tokstollen är kvar på dårhuset mycket märkligt att han får ha telefon dock. Han borde låsas in på sitt rum utan elektronik..

Ni kan ringa till hans avdelning se numret i tidigare tråd tror hans läkare heter Johan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in