2022-09-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikmagnus21
Vem får bidrag på flera hundra tusen? Ett sånt bidrag skulle jag gärna vilja ha trots att jag är heltidsanställd och tjänar betydligt mer än troll som du

Ni sitter ju hemma hela dagarna och snackar skit om folk så ni lär inte tjäna många ören

Vet att dina vanföreställningar inte direkt kan botas. Men fortsätt du tro på det där.

Skulle han tjäna pengar med den rösten😄
Citera
2022-09-08, 19:21
Medlem
UT64s avatar
Hoppsan, nu kom plötsligt ett antal nya och gamla konton till liv, Som samstämmigt hyllar Hjalmar Högberg och fördömer de som ifrågasätter och kritiserar honom. Retoriken känner vi igen, den är på skolgårdsnivå och en smula tragisk. Hjalmar är stor artist.. Hjalmar är rik och berömd.. Alla kändisar gillar Hjalmar.. o.s.v.

Den tragikomiska sanningen om Hjalmar Carlos Högberg är att han:

* Aldrig haft ett jobb

* Aldrig tjänat egna pengar

* Aldrig haft ett förhållande

* Saknar körkort

* Lever på mamma och pappa samt bidrag

* Är dömd för sexualbrott samt ofredande

* Har ett antal diagnoser

Kort och gott en total loser.
Citera
2022-09-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyttskvaller
Citat:
Ursprungligen postat av Tyren
Sedan länge? Frisk? Det stämmer inte utifrån vad som står i senaste domen. Så här skrev förvaltningsrätten i sin dom för knappa 4 månader sedan, den 4 maj i år:
Du har tydligen dålig koll
Faktum angående HH i förvaltningsrätten och hans psykiska status är just det jag beskrivit, det senaste är från 4 månader sedan då det som sagt i domstolen beskrevs att den slutna rättspsykiatriska vården av HH ska fortsätta (samtidigt som HH medgav att vården skulle fortsätta!), "det finns en hög risk för återfall i allvarlig brottslighet" och där "båda läkarna även menade att HHs psykiska tillstånd och förhållanden i övrigt medför att han behöver vara intagen på en sjukvårdsinrättning".

Jag har koll således.

Vad vet du egentligen? Vad har du för koll? Ingen, eller har du något nytt om HH efter 4 maj? I så fall vad (om du nu inte fortsätte ha just dålig koll)?
Citera
2022-09-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikmagnus21
Varför är han då fri och rik?
Om han blivit "fri" måste det ha skett någon gång efter 4 maj, det jag beskrivit och refererat till har varit läget i och med domen i förvaltningsrätten 4 maj. Det går inte snacka bort om även somliga i tråden försökt desinformera.
Frågan är när och vad som hänt efter 4 maj? Ingen i tråden har kunnat eller velat svara på frågor om det, ingen information finns om en eventuell förändring, i stället har det pratats om helt andra saker.

När skrev HH ut (blev "fri") efter 4 maj? Vem var läkaren på K bakom det?

Kommer HH klara sig i det fria (om han nu är ute)? Kommer HH kunna klara sig ifrån brottslighet? Frågan är relevant med tanke på att förvaltningsrätten den 4 maj uttryckte att det "finns en hög risk för återfall i allvarlig brottslighet".
Citera
2022-09-09, 21:24
Medlem
UT64s avatar
Hjalmar hade tidigare en finfin wikipediasida men wikipedia har hyfsad koll på fake så den försvann. Han kompenserar detta genom att skapa profiler på sidor som har lite mindre koll, och det är lite underhållande att se hur han fabulerar kring sin egen person. Bl.a. så har han varit gift med den skotska sångerskan och skådespelerskan Shirley Manson!
På IMDB så försöker han lägga in sig själv som skådespelare i diverse filmer. T.ex. är han med i en film med Danny Glover från Dödligt Vapen filmerna. Hjalmar har ett finger med i allt!
Citera
2022-09-10, 00:35
Medlem
Benyameans avatar
Någon som kan länka videon där negern gråter och erkänner att han är bög igen?
Jag garvade sönder mig till den för typ 5-6 år sen och vill återuppliva lite glädje.
Citera
2022-09-11, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Jag garvade sönder mig till den för typ 5-6 år sen och vill återuppliva lite glädje.

Undrar detsamma den vore kul att se igen.
Citera
2022-09-12, 21:40
Medlem
Roligt att vi har självaste Hjalmar Högberg aktiv i tråden!
Citera
2022-09-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
Roligt att vi har självaste Hjalmar Högberg aktiv i tråden!

Vart är han?
Citera
2022-09-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Hoppsan, nu kom plötsligt ett antal nya och gamla konton till liv, Som samstämmigt hyllar Hjalmar Högberg och fördömer de som ifrågasätter och kritiserar honom. Retoriken känner vi igen, den är på skolgårdsnivå och en smula tragisk. Hjalmar är stor artist.. Hjalmar är rik och berömd.. Alla kändisar gillar Hjalmar.. o.s.v.

Den tragikomiska sanningen om Hjalmar Carlos Högberg är att han:

* Aldrig haft ett jobb
Han är artist

* Aldrig tjänat egna pengar
Han tjänar 1-200 000 per år

* Aldrig haft ett förhållande
Vad vet du om det?

* Saknar körkort
Jasså

* Lever på mamma och pappa samt bidrag
Tydligen inte enligt skatteverket

* Är dömd för sexualbrott samt ofredande
Dömd för ofredande

* Har ett antal diagnoser
Vilka då?

Kort och gott en total loser.
Det verkar inte så om man läser fakta
Citera
2022-09-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Han är inte neger utan mulatt
Citera
2022-09-13, 13:33
Medlem
Det var DU som gjorde den sidan ditt lilla troll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in