2014-11-28, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failedstate
För att Ts ska känna sig lite bättre till mods bjuder jag på en historia till : För massa år sedan var jag i Rotterdam o knarkade o partade en hel sommar..
Hade flera tjejer där som tog betalt.. Det bästa som finns är ju att veta att det finns fitta utan massa tjafs på krogen/random ställe, bara betala o säga vad dom ska göra, helt perfekt tycker jag..
Men grejen är den att jag gillar att örfila o slå, jag gillar lättare misshandel o detta kan kosta lite väl mkt ibland, men det kan det ju vara värt, för det finns ju inget bättre än att bara klappa till o kasta ner tjejen på backen o göra det man ska för att sen bara gå... o detta kan man använda fnasken till utan att vara "kriminell" o få dåligt samvete ...
Ts, om du betalade tycker jag inte alls det var fel av dig, man måste ju få testa lite saker i livet? Det hade varit värre om du slog ner henne ist för att betala!

Kan tillägga att TS inte ska lyssna på dig då du är sinnesjuk och borde söka hjälp, Fanns en annan kille som började sådär som du, slog, örfilade och tog stryptag på kvinnor, han hette Ted Bundy.
Citera
2014-11-28, 12:16
Bannlyst
Tänk hur skönt det var istället? Att ha haft till det.
Citera
2014-11-28, 16:17
Medlem
elliezs avatar
Jag skulle också känna mig riktigt äcklig så jag förstår din känsla. Bara gå vidare, försöka att glömma eller se på det som ingen big deal och göra om det. Personligen hade det blivit nackskott.
Citera
2014-11-28, 19:47
Medlem
singularitets avatar
Jag ser inte några problem med sexköp. Sexköpslagen borde ses över. Jag är för statliga bordeller. TS du ska inte känna skam och skuld.
Citera
2014-11-29, 18:56
Medlem
theunits avatar
Jag tycker att din reaktion är sund.. Du gjorde något som enligt samhällets och världens värderingar är fel och du vill rätta dig in i ledet och accepterar dessa normer och regler. Det är inte konstigt att du kände som du gjorde. Nu kan du inte vrida tillbaka klockan och göra det ogjort, men om jag vore du skulle jag acceptera att det hänt och komma ihåg den här känslan av skam och skuld, så du aldrig någonsin gör om det, oavsett hur berusad du i framtiden blir... Jag känner medlidande med dig, förstår att du måste tycka att detta är riktigt skitjobbigt, men som sagt, acceptera att det hänt och gör aldrig om det. Gå vidare, det är inte mycket annat du kan göra. Vill du kan du ringa en jourmottagning och prata av dig och få höra en "live"-röst, det kanske kan hjälpa mot ångesten?
Citera
2014-11-30, 19:49
Medlem
FladdertackanZanes avatar
Handlar om hur man ser på det,
var i Amsterdam och gick loss på redlight district. Knullade 7 olika horor på samma kväll.
Tänkte inte så mycket på det, förens det diskuterades i det "allmänna rummet". Konstigt nog har jag inte fått så konstiga reaktioner som jag trodde.

Det handlar oftast om att du själv klankar ner på dig själv för ditt val, du gjorde det, du har gjort det.
Stå upp för handlingen, sen behöver du ju inte lägga fram det som att du tänkte igenom det noga.

"Var en galen kväll, slutade med en hora(....prostituerad) i sängen." Kommer göra många glada i fikarummet och du kommer förstå att folk inte är så inskränkta som du tror.
Sedan kanske du ska skippa och dra upp det för föräldrarna.
Sen kan du ju välja vilka du berättar för, folk kommer ha frågor och vara nyfikna. Du har gjort något som inte många gjort, se det positivt.

Jag ångrar inte mina val gällande den kvällen i amsterdam, blev även en eller två här hemma i Sverige, många krogluder du legat med skäms du väll inte över?
Du fick ett kalasknull, var glad!
Citera
2014-11-30, 20:41
Medlem
Förstår inte riktigt vad du tänker när du bölar ut här på flashback ?

Det var ju inte direkt ett barn eller utsatt kvinna som du köpte en tjänst av ?

Ta det som en grej att nu har du testat det i livet, inte mer än så.

Väx upp och sluta tyck synd om dig sjäv och må dåligt, du blev erbjuden och tackade ja.

Bara gamla gubbar som köper sex ? Åk till en partyort med strippor som erbjuder tjänster så ser du åldersspannet på dom männen som köper All way.

Gå vidare i livet, man mår dåligt ibland så är det.
Citera
2014-12-10, 04:31
Medlem
Efter mina år på BC kan jag säga att det finns många tjejer med mycket extrema fantasier och preferenser angående vad de vill testa inom sex. Saker som skulle få dagens feminister att dra på sig skyglappar och en säck över huvudet.
Är det meningen att vi ska tycka synd om de tjejerna?
Citera
2014-12-10, 04:55
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Det är väl inget att gråta över. Du har lärt dig en läxa och det är snarare positivt. Ta inte så hårt på livet. Alla gör vi misstag. Läxan är lärd gå nu vidare. Du är precis samma person som innan och inget har förändrat det.
Citera
2024-12-26, 14:51
Avstängd
Du bröt mot lagen. Gör som många andra, köp ett sex-pack bärs nästa gång o skit i o köpa sex

Citera
2024-12-26, 14:56
Medlem
Var det bra sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här