Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-23, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putlerthesmall
vilket underbart mindfuck micke skillt verkar vara för sveriges samlade nassar, rassar, et al... här har man spenderat åratal på att bygga upp nästintill alexandrianska kampbibliotek, leker krig med softairguns, talar om den stora kampen, och dag och natt haft blodiga slag framför tangentbordet. snart är revolutionen här, snart ska vi lämna pojkrummet i karlskoga och den norrländska avfolkningsbygden, snart börjar kampen...

... men sen när en av högerkantens galjonsfigurer verkligen åker till ett krig, en rå jävla front där man kan dö varje sekund, well, då spottar alla tangentbordsvikingar ideologisk fradga medan man rationaliserar sin egen feghet med tunna ursäkter. herregud, kan ni bara inte erkänna att ni är veka och fega?

... och sedan undrar ni varför jag och de flesta med mig inte ser den svenska extremhögern som ett hot?

Jag tror inte att folk här kritiserar Skillt för att han krigar etc. Man tycker väl att kriget i Ukraina är inte en konflikt där ideologiska nazister ska strida.
Citera
2014-08-23, 11:58
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putlerthesmall
vilket underbart mindfuck micke skillt verkar vara för sveriges samlade nassar, rassar, et al... här har man spenderat åratal på att bygga upp nästintill alexandrianska kampbibliotek, leker krig med softairguns, talar om den stora kampen, och dag och natt haft blodiga slag framför tangentbordet. snart är revolutionen här, snart ska vi lämna pojkrummet i karlskoga och den norrländska avfolkningsbygden, snart börjar kampen...

... men sen när en av högerkantens galjonsfigurer verkligen åker till ett krig, en rå jävla front där man kan dö varje sekund, well, då spottar alla tangentbordsvikingar ideologisk fradga medan man rationaliserar sin egen feghet med tunna ursäkter. herregud, kan ni bara inte erkänna att ni är veka och fega?

... och sedan undrar ni varför jag och de flesta med mig inte ser den svenska extremhögern som ett hot?
Ni rysslandshatande ("Putler the small" ) judar och liberaler får väl täcka upp för partiet när nationalister kritiserar deras beslut, då. Det är ju ni som gillar deras insats i Ukraina. Men det är klart att ni inte ser ett parti som slåss för er som ett hot. Hur tänkte du där? Ni ser ju med rätta Putin som ett mycket större hot. Putin är ett mycket större hot mot er världsordning än vad SvP är.
Senast redigerad av baggebo1 2014-08-23 kl. 12:03.
Citera
2014-08-23, 13:40
Medlem
kato85s avatar
@M.Skillt:

Detta är en direkt fråga till dig..

Är du inte rädd för att A3OB vilken dag som helst kommer bli huggen i ryggen av Kiev?

Det är ju tydligt att Kiev inte litar på A3OB när de inte ger er varken tunga vapen eller stridsfordon, ni åker runt med SUVer som blivit donerade av privatpersoner och det tyngsta vapen ni har är väl en 30mm AKAN som ett museum donerat.

Läste att när Donbass-bataljonen skulle attackera en stad(minns inte vilken) var det meningen att två andra bataljoner skulle flankera Donbass, det slutade dock med att man lämnade Donbass i sticket och separatisterna började omringa bataljonen. Katastrofalt ur militärsynvinkel och rent förräderi.

Tro mig jag tycker ni gör ett bra jobb som försvarar Ukrainas suveränitet mot ryska imperialistiska intressen, men personligen hade jag valt att se mig över ryggen om vartannat om det visar sig att Kiev egentligen vill använda A3OB som kanonmat.

Att ni går med på detta och godtyckligt strider för några som kan hugga er i ryggen, tycker jag delvis är heroiskt, men även delvis rent dumdristigt.
Hur kan man delta i ett krig där ens egna överbefälhavare troligtvis vill ha ihjäl en?
Senast redigerad av kato85 2014-08-23 kl. 14:27.
Citera
2014-08-23, 18:57
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Patrik Fridéns lillebror, Henrik Fridén, kom nyligen hem från Ukraina efter att ha tjänstgjort för judiska oligarker i fyra månader.
Är han medlem i SvP?
Citera
2014-08-24, 01:13
Medlem
Yxherrens avatar
Här är en video jag missat med Micke Skillt: http://youtu.be/nR-HgxxCf9c

Han påstår sig vara en professionell sniper som har blivit erbjuden att jobba för både FN och Assad i Syrien. Jag antar att det är lika sant som hans tidigare brutna revben, sönderslagna knäskålar och allt vad det nu var?

Han ger ett jävligt barnsligt och osäkert intryckt må jag säga. Mina teorier i tidigare inlägg stärks enbart efter att ha sett intervjun - han måste vara narcissist och mytoman! Hans impulsiva sätt att försöka förhöja sig själv när han får chansen påminner om varenda mytoman jag har bekantat mig med.
Citera
2014-08-24, 01:22
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Här är en video jag missat med Micke Skillt: http://youtu.be/nR-HgxxCf9c

Han påstår sig vara en professionell sniper som har blivit erbjuden att jobba för både FN och Assad i Syrien. Jag antar att det är lika sant som hans tidigare brutna revben, sönderslagna knäskålar och allt vad det nu var?

Han ger ett jävligt barnsligt och osäkert intryckt må jag säga. Mina teorier i tidigare inlägg stärks enbart efter att ha sett intervjun - han måste vara narcissist och mytoman! Hans impulsiva sätt att försöka förhöja sig själv när han får chansen påminner om varenda mytoman jag har bekantat mig med.

Nja, Skillt är ju tävlingsskytt och har faktiskt militär bakgrund. Sen kallas han väl inte "fingerklippar-micke" för intet även om han verkar ha ett stort bekräftelsebehov.
Citera
2014-08-25, 18:42
Medlem
Neolitikums avatar
Detta har de Ukrainafrivilliga att se fram mot om de blir tagna levande.

Citat:
Armed pro-Russian separatists force-march Ukrainian prisoners of war along the main street of the rebel-held Ukrainian town of Donetsk
http://www.reuters.com/news/pictures...ce=twitter#a=1
Citera
2014-08-25, 18:49
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Därför skall man begå seppuku som en riktig krigare istället för att bli tillfångatagen.

Tror ni att den Ukrainska armén kommer att försöka återta Krim efter att dom är klara i öst eller är det tomt prat?
Citera
2014-08-25, 19:15
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nja, Skillt är ju tävlingsskytt och har faktiskt militär bakgrund. Sen kallas han väl inte "fingerklippar-micke" för intet även om han verkar ha ett stort bekräftelsebehov.

Vem har kallat honom för det, annat än du just nu?
Tävlingsskytt? Har du några länkar till tävlingsresultat eller så? Var han ens medlem i någon skytteförening i Sverige? Han lär ju knappast ha haft vapenlicens efter att ha torskat för brott mot knivlagen flera gånger och suttit i fängelse för misshandel eller vad det nu var.
Citera
2014-08-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum

Det verkar ju förhållandevis lindrigt om man jämför men vad som skulle kunna hända. Speciellt om de räknas som krigsfångar officiellt och behandlas därefter.
Citera
2014-08-25, 19:24
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Vem har kallat honom för det, annat än du just nu?
Tävlingsskytt? Har du några länkar till tävlingsresultat eller så? Var han ens medlem i någon skytteförening i Sverige? Han lär ju knappast ha haft vapenlicens efter att ha torskat för brott mot knivlagen flera gånger och suttit i fängelse för misshandel eller vad det nu var.

Jo, Skillt brukar kallas så. Tror de flesta nationella känner till det smeknamnet, exempel i tråden nedan.

(FB) Svenskarnas parti tråden, allt om SvP

Skillt har väl tävlat i militärt skytte. Sen har jag inte fått fullständig klarhet i hans militära karriär men i Hemvärnet var han definitivt verksam.
Citera
2014-08-25, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jo, Skillt brukar kallas så. Tror de flesta nationella känner till det smeknamnet, exempel i tråden nedan.

(FB) Svenskarnas parti tråden, allt om SvP

Skillt har väl tävlat i militärt skytte. Sen har jag inte fått fullständig klarhet i hans militära karriär men i Hemvärnet var han definitivt verksam.

Ja, några här på flashback har använt det för att driva med människan. Det är knappast ett vedertaget smeknamn.
Det är helt klart synd att flashback inte tillåter en tråd som behandlar herr skillt, för det verkar finnas många som är nyfikna på honom och en hel del skvaller och skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in