Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Jag har alltid varit tydlig med att jag uttalar mig som privatperson på Flashback, inte i egenskap av medlem i SvP.
Och jag och andra med lite vett i skallen har alltid varit tydliga med att
det inte funkar så. Det existerar inga privatpersoner inom politiken. De två mest aktiva Flashbackanvändarna som medger att de är med i SvP är du och Straybullet. Ni blir därmed ansikten utåt för SvP, då andra medlemmar och företrädare inte är särskilt aktiva på Sveriges största nätforum. Din verksamhet har varit nästan enbart negativ och destruktiv. Straybullet var bra förr men har tyvärr förvandlats till en ganska så tråkig grindvakt och partipolitruk vars ihärdiga damage control-arbete sannolikt har gjort mer skada än nytta för SvP.
Citat:
Jag söker å andra sidan inte gillande från stolliga foliehattar av ditt slag.
Ingen intelligent, bildad och klarsynt människa är på din sida. Du är en ointressant grindvakt och stolle som ingen verkar gilla, jag är en skribent som många ser upp till och lyssnar på.
Citat:
Det är liksom ett faktum att du byggt en del av ditt hetsande mot nationalisterna i Ukraina på lögner, feltolkningar, missförstånd och förvanskningar, precis som nationell.nu gjort.
Lista lögnerna, feltolkningarna, missförstånden och förvanskningarna!
Du ägnar dig åt klassisk "projicering". Jag är en av få som inte har
ljugit, som
tolkade situationen rätt, som redan från början
förstod vad som pågick och som har försökt lyfta fram en
oförvanskad bild. Detta till skillnad från en del andra stollar och charlataner som hoppade med huvudet före ner i galen tunna och sen har ljugit och förvanskat i syfte att försvara det oförsvarbara.
Citat:
Jag vill inte ha ditt beröm eller ditt godkännande, du är alldeles för debil för att det ska vara intressant för mig.
Du behöver inte oroa dig.