Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-09, 19:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Kan inte du bara sluta skriva på nätet och dra dig tillbaka från alla former av nationalistiskt engagemang? För folkets bästa? Du har åsamkat SvP stor skada.

Ditt enerverande hetsande mot frivillig-projektet och mot ukrainska nationalister, oftast baserat på vantolkningar och rena lögner, har ju verkligen fört nationalismen framåt...
Citera
2014-04-09, 19:36
Medlem
Micke, du hade fått bättre betalt om du tagit anställning i amerikanska säkerhetsfirman Blackwater istället. Har en känsla av att Pravy Sektor inte betalar så mycket till dom frivilliga från utlandet.

http://www.sott.net/article/275342-B...rrived-in-Kiev

Fast Blackwater lär mest ha Colombianer och Mexicaner bland sina legosoldater.
Citera
2014-04-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ditt enerverande hetsande mot frivillig-projektet och mot ukrainska nationalister, oftast baserat på vantolkningar och rena lögner, har ju verkligen fört nationalismen framåt...

Jag förstår att judelakejer, förvirrade stollar, charlataner och idioter finner "hetsandet" mot absurd idioti och mot olika NWO-projekt "enerverande".

Ukraina-spektaklet var tämligen förvirrat från första början och kvalar nog in som något av det mest huvudlösa inom "den nationella rörelsen" på många år. Samtliga som glatt hoppade på Ukraina-tåget har för överskådlig framtid diskvalificerat sig som omvärldspolitiska bedömare och kommentatorer. Några förstod redan från början, ja redan innan det ens hade börjat, vad som försiggick och hur det med största sannolikhet skulle gå, men diverse förvirrade och naiva figurer blev alldeles till sig i byxan av att ett gäng med fotbollshuliganer sprang runt och kravallade med varghakar på kläderna, i en uppenbart CIA-sponsrad "folkrevolt" .

Ukrainska nationalister verkar tyvärr till största delen vara nyttiga idioter i NWO:s tjänst. De mest drivande är katoliker från västra Ukraina. Dessa västukrainska katolska separatisters nationalism verkar främst bygga på rysshat, pöbelchauvinism och diverse andra dåliga saker. De förespråkar en bakåtsträvande och omodern variant av nationalism som är skadlig för Europa och de vita folken. En del figurer och organisationer har förmodligen dessutom sedan många år tillbaka stått i CIA:s tjänst.

Här på Flashback så har du, när du inte har tagit ställning för konstiga och idiotiska saker, mestadels ägnat dig åt kontraproduktivt grindvaktande och spammande som har varit skadligt för SvP och för svensk nationalism. Du är verkligen ett PR-mässigt blysänke för SvP och om partiledningen hade haft lite bättre förståelse för PR så hade de sett till att tysta dig för längesedan. Du har under ganska lång tid agerat på ett konsekvent negativt sätt och därmed framställt SvP i dålig dager.

Att ta ställning för "Ukraina" har knappast heller fört någon svensk nationalism framåt utan det har istället skämt ut och dragit ett löjets skimmer över SvP och andra inblandade, diskvalificerat ett antal figurer som omvärldspolitiska analytiker och bedömare och fått lite mer klarsynta och eftertänksamma människor i Sverige att undra "vad fan är det frågan om?". Det har förmodligen också skadat SvP och svensk nationalism på den internationella scenen eftersom de flesta nationalistiska organisationer som är något har kommit fram till motsatta slutsatser och ställningstaganden. SvP och den nykatolska skandinavistsekten NU verkar vara ganska så ensamma när det gäller Ukraina. Gyllene Gryning, Jobbik, BNP, Front National m.fl. har ganska så tydligt och öppet ställt sig på den andra sidan.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-04-09 kl. 22:35.
Citera
2014-04-09, 23:57
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Micke, du hade fått bättre betalt om du tagit anställning i amerikanska säkerhetsfirman Blackwater istället. Har en känsla av att Pravy Sektor inte betalar så mycket till dom frivilliga från utlandet.

Fast Blackwater lär mest ha Colombianer och Mexicaner bland sina legosoldater.

Okunnig nolla och patetiskt misslyckande till provokatör. Skillt har ju upprepade gånger sagt att han arbetar med C14 och inte Sektorn. Varför skulle man byta ett givande samarbete med framstående nationalister mot att springa ärenden åt smutsiga judelakejer?
Citera
2014-04-10, 02:55
Medlem
Tony Cliftons avatar
Skrivet av Skillt på twitter för snart 12 timmar sedan:

Citat:
Tre piketbussar med polisens specialstyrkor har spärrat av hela vårt kvarter, smäller nog på riktigt idag. #Ukraine #svpol #natpol

Citat:
@Sn00wman Är väl ett trettiotal poliser från deras Alfa-styrka. så lite kämpigt

https://twitter.com/MikaelSkillt
Citera
2014-04-10, 04:32
Medlem
trtrtrtrs avatar
"Finns sämre sätt än hjältedöden, du lever på knä som en kärring", skriver Skillt på Twitter. Menar han att han är en hjälte för att han av rent personliga skäl åker ner och leker Rambo och förverkligar sig själv? Micke har ju själv erkänt att det inte finns någon återvändo nu eftersom han lärt känna schysst folk där som han inte kan svika, oavsett det faktum att hela konflikten och dess bakomliggande orsaker och syften blir klarare för varje dag som går (för oss flesta har dock allt varit klart rätt länge).

Jag misstänker att Skillt tycker att det räcker med att dö för att det ska vara hjältemodigt. Hur du dör spelar mindre roll. Så länge du dör är du mer hjältemodig än en svensk nationalist som inte är lika pigg på att engagera sig i judekontrollerade NWO-konflikter.
Citera
2014-04-10, 05:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
"Finns sämre sätt än hjältedöden, du lever på knä som en kärring", skriver Skillt på Twitter. Menar han att han är en hjälte för att han av rent personliga skäl åker ner och leker Rambo och förverkligar sig själv? Micke har ju själv erkänt att det inte finns någon återvändo nu eftersom han lärt känna schysst folk där som han inte kan svika, oavsett det faktum att hela konflikten och dess bakomliggande orsaker och syften blir klarare för varje dag som går (för oss flesta har dock allt varit klart rätt länge).

Jag misstänker att Skillt tycker att det räcker med att dö för att det ska vara hjältemodigt. Hur du dör spelar mindre roll. Så länge du dör är du mer hjältemodig än en svensk nationalist som inte är lika pigg på att engagera sig i judekontrollerade NWO-konflikter.

Menar du att C14 kontrolleras av NWO (vad det begreppet nu inbegriper)?
Citera
2014-04-10, 05:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
om partiledningen hade haft lite bättre förståelse för PR så hade de sett till att tysta dig för längesedan.

Jag har alltid varit tydlig med att jag uttalar mig som privatperson på Flashback, inte i egenskap av medlem i SvP.

Citat:
Du har under ganska lång tid agerat på ett konsekvent negativt sätt och därmed framställt SvP i dålig dager.

Jag söker å andra sidan inte gillande från stolliga foliehattar av ditt slag. Det är liksom ett faktum att du byggt en del av ditt hetsande mot nationalisterna i Ukraina på lögner, feltolkningar, missförstånd och förvanskningar, precis som nationell.nu gjort. Jag vill inte ha ditt beröm eller ditt godkännande, du är alldeles för debil för att det ska vara intressant för mig.
Citera
2014-04-10, 09:13
Medlem
M.Skillts avatar
Tydligen har Lenins ande renat de lokaler som tidigare inhyst nationalister, då byggnaderna brunnit under natten. Verkar dock som om kommunisterna inte fick tillbaka sina lokaler trots allt.

/Micke
Citera
2014-04-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag har alltid varit tydlig med att jag uttalar mig som privatperson på Flashback, inte i egenskap av medlem i SvP.

Och jag och andra med lite vett i skallen har alltid varit tydliga med att det inte funkar så. Det existerar inga privatpersoner inom politiken. De två mest aktiva Flashbackanvändarna som medger att de är med i SvP är du och Straybullet. Ni blir därmed ansikten utåt för SvP, då andra medlemmar och företrädare inte är särskilt aktiva på Sveriges största nätforum. Din verksamhet har varit nästan enbart negativ och destruktiv. Straybullet var bra förr men har tyvärr förvandlats till en ganska så tråkig grindvakt och partipolitruk vars ihärdiga damage control-arbete sannolikt har gjort mer skada än nytta för SvP.

Citat:
Jag söker å andra sidan inte gillande från stolliga foliehattar av ditt slag.

Ingen intelligent, bildad och klarsynt människa är på din sida. Du är en ointressant grindvakt och stolle som ingen verkar gilla, jag är en skribent som många ser upp till och lyssnar på.

Citat:
Det är liksom ett faktum att du byggt en del av ditt hetsande mot nationalisterna i Ukraina på lögner, feltolkningar, missförstånd och förvanskningar, precis som nationell.nu gjort.

Lista lögnerna, feltolkningarna, missförstånden och förvanskningarna!

Du ägnar dig åt klassisk "projicering". Jag är en av få som inte har ljugit, som tolkade situationen rätt, som redan från början förstod vad som pågick och som har försökt lyfta fram en oförvanskad bild. Detta till skillnad från en del andra stollar och charlataner som hoppade med huvudet före ner i galen tunna och sen har ljugit och förvanskat i syfte att försvara det oförsvarbara.

Citat:
Jag vill inte ha ditt beröm eller ditt godkännande, du är alldeles för debil för att det ska vara intressant för mig.

Du behöver inte oroa dig.
Citera
2014-04-10, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr

Fast nu tror jag du har missförstått det hela något. Den germanska hjältedöden handlar ju till stora delar om att för sina principers skull offra sitt liv mot en fiende som är i förkrossande majoritet, oavsett om fienden är ryssen eller den korrupta ukrainska regimen. Helt oavsett om det handlar om nordiska bärsärkar från 800-talet, diktens Sven Dufva eller Robert Jay Matthews från The Order, så har åtminstone jag förstått konceptet.

Själv ser jag ju helst att ingen dör alls, även om jag förstås beundrar personer som inte bara är beredda utan faktiskt aktivt engagerar sig och riskerar sina liv för något de tror på. Det finns något romantiskt över det hela, och skulle nu Skillt faktiskt dö (vilket vi verkligen inte får hoppas), så vet vi ju vilken symbolisk men också praktiskt politisk nytta som martyrer innebär, både historiskt men också i vår samtid.

Citat:
Straybullet var bra förr men har tyvärr förvandlats till en ganska så tråkig grindvakt och partipolitruk vars ihärdiga damage control-arbete sannolikt har gjort mer skada än nytta för SvP.
Nja, min bedömning är att jag har rekryterat någonstans mellan 2 och 300 röster till SvP (även om det förstås är omöjligt att veta vad folk faktiskt röstar på på valdagen) + ett antal personer som faktiskt har tecknat medlemskap och i varierande grad aktiverat sig politiskt pga av mina inlägg eller korrespondens med mig. Så allt är relativt. Du verkar mest bli sur när man inte håller med dig i sak och påpekar att fok (inte just du personligen) faktiskt ljuger. Det är lite tråkigt, eftersom du överlag är väldigt intelligent och relativt påläst.

Jag kan medge att vissa av mina inlägg i diverse Ukraina-trådar höll rätt låg kvalitet, men längre än så sträcker jag mig inte. Har du övriga klagomål så går det bra att kontakta partiledningen och framföra dessa, jag gör som sagt inte detta för att jag tycker att det är så vansinnigt roligt utan för att jag upplever att det ger resultat.

Om någon vill ta över mina arbetsuppgifter så är det bara att hojta till, för gudarna ska veta att jag har mycket annat att ägna mig åt.
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-10 kl. 13:15.
Citera
2014-04-10, 13:06
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tydligen har Lenins ande renat de lokaler som tidigare inhyst nationalister, då byggnaderna brunnit under natten. Verkar dock som om kommunisterna inte fick tillbaka sina lokaler trots allt.

/Micke

Ah de va ju typiskt, hade förväntat mig hjältedöden för nato från din sida ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in