2014-07-03, 15:28
Medlem
Grovsnusns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VickiSixx
Har inte sett mer än 5 minuter. Finns det någon twist i videon eller säger han bara det som majoriteten i Sverige tycker; att det är OK med homosexualitet?
Han tycker det är okej att vara homosexuell. Det han säger i videon är argument mot de som är emot homosexualitet.
Citera
2014-07-03, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnusn
Han tycker det är okej att vara homosexuell. Det han säger i videon är argument mot de som är emot homosexualitet.

Låter som att anti-PKiten försöker plocka PK poäng då, eller?
Citera
2014-07-03, 18:26
Medlem
Grovsnusns avatar
Citat:
Låter som att anti-PKiten försöker plocka PK poäng då, eller?
Det kan man väl säga men allt som är PK är inte dåligt, som i det här fallet är att tycka att homosexualitet är okej och att de som är homosexuella förtjänar samma rätt som de som är hetero.
Senast redigerad av Grovsnusn 2014-07-03 kl. 18:36.
Citera
2014-07-04, 04:56
Bannlyst
Citat:
Det kan man väl säga men allt som är PK är inte dåligt, som i det här fallet är att tycka att homosexualitet är okej och att de som är homosexuella förtjänar samma rätt som de som är hetero.

Nejdå, allt som är PK är inte dåligt. Men är inte hela grejen med den arga blatten att han ska vara kontroversiell och säga det som andra inte vågar säga? Jag ser seriöst inte meningen med en video på 17 minuter där han säger det som de flesta redan håller med om. För fan, svenska kyrkan är med och anordnar Prideparader. Vi bor inte i bibelbältet i USA, därför känns denna video otroligt meningslös.

Jag fattar inte en annan grej. Han har flera gånger sagt att han inte är någon SD:are och att han gör dessa videos för att SD inte ska bli större. Det enda han har sagt om SD är att de är "för extrema". Det har han sagt flera gånger. På vilket sätt är SD för extrema? Det finns absolut ingenting som är extremt med SD, det enda "extrema" med partiet är väl att de vill utvisa kriminella invandrare, men det är ju någonting som den arga blatten håller med om?

Han är i alla all enligt sig själv över 26 år gammal och struntade i gymnasiet och utbildning när han var yngre. Av hans senaste video att döma så bor han med sina föräldrar (har man sett ett hem där medelålders Balkanmänniskor bor så har man sett dem alla). Han verkar vara en rätt misslyckad individ. Hans andra video kom väldigt snabbt efter den första, som blev gigantisk, vilket tyder på att han tycker om att bli uppmärksammad för en gångs skull (den andra videon sög förresten). Något annat som tyder på att han försöker vara så många som möjligt till lags är ju den senaste videon där han säger sånt som den stora massan vill höra och håller med om.

Jag försvarar f-ö absolut inte de vidriga människor som han kritiserar i sina videos.
Citera
2014-07-05, 10:54
Medlem
Grovsnusns avatar
Citat:
Nejdå, allt som är PK är inte dåligt. Men är inte hela grejen med den arga blatten att han ska vara kontroversiell och säga det som andra inte vågar säga? Jag ser seriöst inte meningen med en video på 17 minuter där han säger det som de flesta redan håller med om. För fan, svenska kyrkan är med och anordnar Prideparader. Vi bor inte i bibelbältet i USA, därför känns denna video otroligt meningslös.

Jag fattar inte en annan grej. Han har flera gånger sagt att han inte är någon SD:are och att han gör dessa videos för att SD inte ska bli större. Det enda han har sagt om SD är att de är "för extrema". Det har han sagt flera gånger. På vilket sätt är SD för extrema? Det finns absolut ingenting som är extremt med SD, det enda "extrema" med partiet är väl att de vill utvisa kriminella invandrare, men det är ju någonting som den arga blatten håller med om?

Han är i alla all enligt sig själv över 26 år gammal och struntade i gymnasiet och utbildning när han var yngre. Av hans senaste video att döma så bor han med sina föräldrar (har man sett ett hem där medelålders Balkanmänniskor bor så har man sett dem alla). Han verkar vara en rätt misslyckad individ. Hans andra video kom väldigt snabbt efter den första, som blev gigantisk, vilket tyder på att han tycker om att bli uppmärksammad för en gångs skull (den andra videon sög förresten). Något annat som tyder på att han försöker vara så många som möjligt till lags är ju den senaste videon där han säger sånt som den stora massan vill höra och håller med om.

Jag försvarar f-ö absolut inte de vidriga människor som han kritiserar i sina videos.
Ja egentligen var den videon ganska onödig, för som du sa så håller de flesta svenskar med han om det han pratar om i videon.

Jag vet inte heller på vilket sätt han menar att SD är extremt. Det kanske är deras historia han tänker på, och att det finns rasister i partiet som får han att säga att partiet är extremt. Det kan även vara pga Jimmie Åkesson gick med i SD när det var ett rasistiskt parti.
Citera
2014-07-05, 12:38
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Jag vet inte heller på vilket sätt han menar att SD är extremt.

När han säger "för extrema" så tolkar jag det som att han syftar på Sverigedemokraternas åsikter gällande kultur, traditioner mm. "Den arga blatten" är inte nationalist, han bryr sig inte ett dugg om midsommarafton, skolavslutning i kyrkan eller gamla kungar. Han är helt enkelt bara en vanlig snubbe som är trött på att hur lätt man blir stämplad som rasist i Sverige. Han är trött på hur man behandlar blattar (Abdullah som hotar folk med sin kniv) som små oskyldiga barn som inte har något eget ansvar.
Citera
2014-07-14, 00:07
Medlem
Grovsnusns avatar
Han har gjort en ny video som handlar om vad rasism är.

https://www.youtube.com/watch?v=iQr4Uyajk3k
Citera
2014-07-14, 07:09
Medlem
Citat:
Han har gjort en ny video som handlar om vad rasism är.

https://www.youtube.com/watch?v=iQr4Uyajk3k

Är han en bosnisk muslim?
Citera
2014-07-14, 08:52
Medlem
plusforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitez

Ja
Citera
2014-07-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Ja

Tack, starkt av honom att stå på sig.
Citera
2014-07-14, 14:01
Medlem
naknaindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitez
Tror inte han är troende.
Citera
2014-07-29, 02:36
Medlem
Ferry31s avatar
Nu har en lagt upp en ny video där han ger sig på F! och ger de en känga. Nice!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in