2017-05-22, 09:14
Medlem
Det är så kul att ingen etnisk svensk kan tala för sig själva. Detta visar bara att svenskar verkligen är socialt handikappade. Åratal av inavel har skapat dagens svenskar.
Citera
2017-05-22, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubicorn
Det är så kul att ingen etnisk svensk kan tala för sig själva. Detta visar bara att svenskar verkligen är socialt handikappade. Åratal av inavel har skapat dagens svenskar.

Det finns en etnisk svensk som talar om det. Swamp troll heter hans kanal.
Citera
2017-05-22, 09:16
Medlem
Manu79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubicorn
Men de är bra på ishockey
Citera
2017-06-06, 17:52
Medlem
flaess avatar
EABT:s Facebooksida har blivit raderad. Så här skriver han på sin backupsida:

Citat:
Det här är ju absurt?
Min facebooksida "En Arg Blatte Talar" på 50'000 följare försvann nyss, på grund av något som hände 2014. Tydligen överklagade jag en felaktig bestraffning och först NU har facebook kommit till sitt beslut?
Helt galet. Vi behöver verkligen ett alternativ till de populäraste sociala medier.
Tills dess, berätta gärna för folk om den här sidan för det är här jag kommer posta nu.
Citera
2017-06-06, 21:16
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
EABT:s Facebooksida har blivit raderad. Så här skriver han på sin backupsida:
Vad herer hans backup-sida? Gör mig o blatten en tjänst och upplys
Citera
2017-06-06, 22:44
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abborrmaster
Vad herer hans backup-sida? Gör mig o blatten en tjänst och upplys
Backupsidan på Facebook heter EABT.
Citera
2017-06-09, 20:59
Medlem
Brochets avatar
Har EABT slutat med att lägga upp videor på YT eller vad är det frågan om?
Citera
2017-06-11, 09:01
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brochet
Har EABT slutat med att lägga upp videor på YT eller vad är det frågan om?

Frekvensen är låg. Men sista det dröjde ett par månader kom ett 40min långt klipp.
Citera
2017-06-14, 20:41
Bannlyst
Kom en guldstund i dag angående batikhäxor som knullar baaaaaaaarn.
Citera
2017-06-15, 00:08
Medlem
Antagonist88s avatar
EABT hade gjort sig själv en tjänst om han tog nästa steg i radikaliseringsprocessen, det är tröttsamt att se han trampa i samma kontrajihadistiska (om ens det) fotspår i 3 års tid nu även om jag uppskattar hans arbete.
Citera
2017-06-15, 00:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
EABT hade gjort sig själv en tjänst om han tog nästa steg i radikaliseringsprocessen, det är tröttsamt att se han trampa i samma kontrajihadistiska (om ens det) fotspår i 3 års tid nu även om jag uppskattar hans arbete.
Det är aldrig fel att trampa i det konterjihadistiska spåret. Vidare så tycker jag att han pratar om det som är relevant för dagen och det är tyvärr ständigt relevant.
Citera
2017-06-15, 00:40
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är aldrig fel att trampa i det konterjihadistiska spåret. Vidare så tycker jag att han pratar om det som är relevant för dagen och det är tyvärr ständigt relevant.
Visst det finns väll någon relevans i att belysa att Muslimerna är problematiska eller att våra politiker är dumma i huvudet men det börjar bli lite mycket samma tobak nu. Han borde lämna att analysera symptomerna för sjukdomen som är en viss grupps grandiosa inflytande över våran värld, som faktiskt äger våra etablerade medier och pumpar ut kulturmarxism på löpande band, som hjärntvättar våran befolkning. Som Styr hela bankvärlden och penningmängden, som kan crasha våran ekonomi på nolltid. Han har duktigt duckat denna fråga när den har kommit upp bland kommentarerna och gett fjantiga svar som jag är ingen dum nazist. Han kallade t.o.m den perverterade Juden George Soros som gav BLM 30m$ för ”White guy” vilket säger väll allt.
Senast redigerad av Antagonist88 2017-06-15 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in